Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 underlag?
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 14:42
Hej jeg har en dejlig vallak som jeg rider næsten hverdag og har købt de dejlige rbh underlag.

Han er ret markeret ved stang og synes at rbh underlagene ligger ret tæt på huden der.

Hvilke underlag rider i med på jeres heste som er meget markeret?

Hilsen louise
0
0
Svar på denne tråd
 
 Alle mulige..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 15:03

jeg har et par stykker fra Eskadron, tre fra Hooks og et par stykker fra Schokenmülle (mener jeg nok det hedder) og så har jeg nogen no name..

 

Oplever ikke problemer når blot jeg lige husker at hive op foran i underlaget inden jeg spænder gjorden..

 


 

Hø i minibig sælges, befinder sig i

7330 Brande

Skriv PB for mere information

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 16:09

oplevet, at RBH glider mere ned ift. andre underlag. Jeg har dog et par gamle Esperado (tysk), som jeg er glad for. De holder sig bedst på plads selvom der kun er strop nederst ved gjorden, og ser stadig ud som nye, trods mange vaske og så er der lækker vaffelvævet bagside.

De skal nok bestilles i Tyskland. Udvalget er ikke så stort i DK.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 17:22

Carina Overgaard... Militaryrytter


Change the voices, in your head
Make them like you, instead


www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

0
0
Svar på denne tråd
 
 Undgå tryk på manken
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 13:58

Jeg synes det forhindrer at underlaget trækkes ned, når forreste gjordstrop ikke trædes gennem stroppen nederst på underlaget. Dvs den forreste gjordstrop ligger udenpå underlaget. OG så bruger jeg kun underlag som har en tydelig bue op ved manken, når de ligger fladt, dvs. bruger ikke underlag som er lige eller nesten lige i overkanten når de ligger fladt.

 

Mvh

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 underlag
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 14:15

je ghar en hest som er meget markeret og er i den forbindelse meget glad for at bruge equiline underlag da de buer meget i overkanten og derfor aldrig kommer til at ligge og trykke hesten

0
0
Svar på denne tråd
 
 underlag
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 14:46

Jeg har nogle forskellige, men et af dem jeg er mest glade for, er et fra HV polo. Der er en stor bue på.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Premier Equine
Forfatter: 
Dato:  22-08-2014 23:36

Jeg har lige købt et Premier Equine underlag,med stropper til at sidder i D-ringen på sadlen os redet for rundt gjordstroppen. Samtidig er det lavet med lidt højere rejsning end så mange andre underlag oppe ved lancemærket.

 

Det et er et lækkert underlag. Dog har jeg kun brugt det en enkelt gang. Så holdbarhed, vaskbarhed m.v. Kan jeg ikke udtale mig om endnu.

 

Må indrømme at det var en fejl at jeg fik bestilt den type underlag. Men det virker faktisk ret godt med den type montering på sadlen. Min hest har ikke højt lancemærke, men underlaget ligger godt, da jeg lige fandt ud at at få det monteret rigtigt.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider