Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Foder til foderautomat
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 13:12

Lige nu fodre jeg min hest med Pavo Natures best, et foder vi er glad for, men som lige mangler lidt ekstra. Derfor vil jeg skifte foder i forbindelse med at vi får foderautomater.

 

Nu vil jeg lige spørge herinde hvilket foder i så kan anbefale?

Det skal gives til 3 heste, som alle er i let/middel arbejde, men som også har hårde arbejdsdage.

 

Min egen som eks:

Vallak, 7 år, springhest. Hobby-brug, har 1 hård spring dag i ugen, og ellers bliver han brugt til let arbejde - løsgørende dressur eller en tur i skoven. Kun stævne et par gange i året.

Lidt svær at holde i god huld om vinteren.

 

De vil i vinter halvåret have fri adgang til hø/wrap, og gå på sommergræs hele sommeren.

 

Det skal også være noget foder, man kan betale sig fra, og behøver ikke koste en bondegård, fordi det hedder noget specielt. Men selvfølgelig noget foder, som dækker hesten ind med de vitaminer der er nødvendige. Det skal derudover være noget foder som ikke indeholder alt for meget havre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tilføjer lige
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 13:12

og selvfølgelig noget foder, man kan have i en foderautomat :o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nobel Food Sport
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 22:14

I den stald, hvor min hest er opstaldet, har vi foderautomater, og her bruges pelleteret foder. Alle 22 heste (alt fra skovtur til middelsvær dressur/spring) ser flotte ud.

Jeg havde aldrig hørt om det før, men min hest fungerer godt på det.

 

Vh. Anette

0
0
Svar på denne tråd
 
 bare et forslag
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 23:19

du kan evt også prøve at tjekke zooplus.de

her køber jeg alt mit foder til mine hypper, det er nemlig faktisk rimelig billigt og så får man det lige hjem til døren.

har tjekket i forhold til en anden hjemmesiden som kun forhandler hestefoder, og her er der da en pæn del at spare



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 06:43

Min får Havens Sportsmüsli. Det fungere fint i foderautomaten og er samtidig rimelig økonomisk - både i indkøb og forbrug

 


Mvh

 

Katrine

0
0
Svar på denne tråd
 
 havde overvejet tysk
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 15:09

Vil gerne hente foder i Tyskland - plejer jeg at gøre, det er jo meget billigere. Giver omkring 70 kr, mindre pr. sæk i Tyskland, end jeg skulle gøre herhjemme.

 

Lige nu foder jeg dog ikke i foderautomat, og ville gerne finde noget foder, som jeg VED virker, så jeg ikke køber stort ind, og det så ikke fungere i automaten...

 

Tak for jeres svar - vil jeg kigge på :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 foderautomater
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 16:21

Hvorfor skifter du ikke bare til Pavo sports fit. Det giver lige noget ekstra på energi fronten og det fungerer perfekt i automaterne i hvertilfælde ifeed.

Hvis det stadigvæk kniber kan der også komme pavo grow i automaterne. Det giver mere sul på krobben men ikke mere energi


Hej kik på min hjemmeside www.vingegaardhestepension.dk

Sælger også lidt udstyr her inde

Har også dækken vask og ledige bokse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pavo har...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2014 22:19

Er du glad for pavo har de pilleteret foder i super kvalitet;) pilleteret foder ER bedst i foderautomater...!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Automatisk
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 02:22

Bruger også pavos natures Best i mine foderautomater. Men i de kolde mdr får den ene af hestene pavo sportsfit i automaten, for at holde huld plus det giver den lidt ekstra af den gode energi.


Er de fleste de bedste eller bare de fleste?

Avler af grandprix hest :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Equsana Cool Performance
Forfatter: 
Dato:  31-07-2014 19:26

Har tidligere brugt dette foder i foder automat, og det fungerede fint.

 

Prøvede en enkelt gang at hælde müsli i, men det gik helt galt. Det klumpede sig simpelthen sammen i forbindelse med temperaturskift og fugtighed om natten.

 

Jeg skal også ud og købe foder til automat i morgen, da jeg skal flytte min hest til en stald med foder automater.

 

Står lidt og vakler imellem Cool Performance og Kraft Groov ....

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

Design for Pets

Hundetilbehør & Katteartikler

med fokus på lækkert design og høj kvalitet

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider