Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Sikring af vandspanden
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 12:53

Min fjord har en stor svaghed for at lege med spande. Heldigvis har det sjældent gået ud over vandspanden på folden og de gang han tidligere har leget med den, har jeg bare fyldt op igen.

Men nu har han altså fået en ide at lege med vandspanden på folden. Og det giver altså lidt problemer i og med at der altså bliver rigtig glat, men også lidt træls, da jeg skal indenfor efter vand og det renderi ville jeg gerne være fri for.

Så er der nogen der har en super god ide til hvordan jeg sikrer at han ikke vælter vandspanden vil jeg meget gerne høre om den. Det er jo ikke til at grave. Jeg har to vandbaljer, en 90 l. rund og en firkantet hvor jeg mener der er plads til 65 l.

Jeg havde overvejet at fryse den fast til jorden, men det er ikke så praktisk hvis jeg nu skal have den tømt for is


HP: www.staldlindskov.dk

Undervisning af begyndere tilbydes:

www.staldlindskov.dk/ undervisning.html

0
0
Svar på denne tråd
 
 sten lægges i
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 13:36

ja min overskrift giver et forslag. læg store sten i, så er den svær at flytte rundt med for dyrene. ok de tager lidt af rumfanget dvs baljen kan indeholde mindre vand- men den bliver stående.

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 spande
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 13:51

 

Jeg har haft baljer og spande stående i gamle dæk med stor succes.


Mvh Louise.

 

Mit projekt for handicappede børn i Ghana:

 

GhanAlive

 

 

 

Traver Action Speed

 

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 vand..
Forfatter: 
Dato:  05-02-2012 17:36

 

Jeg bruger samme trick som Louise, nemlig et dæk.

Hvis det er alm 20-liters spande du bruger, så passer de perfekt i et gammelt 13 tommer dæk, de bliver ALDRIG væltet, men det gør de hvis de ikke står i dæk.

Jeg har fået mange af de dæk gratis af min mekaniker...


 

 

Baltic Child Protection

STØTTER BØRNEHJEM OG FATTIGE FAMILIER I LITAUEN.

SPONSOR SØGES TIL AT FRAGTE TØJ/TING FRA

RINGSTED TIL ODENSE.

www.guloggratis.dk/diverse/onskes-

gratis/annonce/13820621

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 11:26

råd. Underligt jeg ikke selv har tænkt på at putte sten i. Skidt med at der så kan være mindre vand i, for det er under alle omstændigheder bedre end hvis han vælter det og de står halvdelen af dagen uden vand.

 

Rådet med dækkene havde jeg nu tænkt på. Men det duer bare ikke rigtigt når det er en 90 l. balje.

 

 

 

 


HP: www.staldlindskov.dk

Undervisning af begyndere tilbydes:

www.staldlindskov.dk/ undervisning.html

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider