Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Tjørnehøj Mølle Heste Musli Special
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 12:41

Hellow...


Jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer med dette foder, da min chef vil skifte til det fremfor Fase Balancer til nogle heste, og ifølge indholdsfortegnelsen, er der sådan set kun poppet byg i og melasse, som jeg ikke er helt pjattet med, men resten lyder jo ganske lækkert :)


Så hvad er jeres mening og erfaring med dette foder??


Min får Salvana Musli 2000 nu og lucerne, men syntes der er for meget korn i, så vil gerne skifte :)


Hestepasser hos www.larspedersen.dk :)
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor :(
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjørnehøj
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 13:51

Jeg bruger TM müsli speciel, til min gl. pony, og det har været det foder han trives bedst på og spiser med velbehag.

Jeg synes det er en lækker blanding.


Jeg kan ikke huske hvor mange % byg der er i, men der er 6% melasse i, og det synes jeg ikke er ret meget.

Jeg kan gå ud og kigge på sækken hvor meget byg der er i, så skriver jeg senere.



Mvh Rikke



www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland


Klubben uden grænser




0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 13:54

jeg fodrede isabella med det en overgang, fordi jeg hoppede med på "moden" med at havre var/er usundt for hesten...


hun spiste det med velbehag, men tabte sig voldsomt mens hun fik det.. til trods for at foderplanen gang på gang på gang blev ændret så hun fik flere FE + hø ad libitum...


og til sidst gik hun fra foderet, og så måtte jeg jo skifte...


jeg vil ikke "fraråde" foderet, bare fordi min hest trives bedst og holder bedst huld når den får havre... for hun kunne godt lide foderet i starten...


Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848


0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 15:39

Hvis det er proppet med byg og melasse, ja så er de fleste andre produkter også! Melasse % er lige som i så mange andre blandinger, så det kan jeg ikke se noget problem i!


Bygggen, ja der er byg i, lige som så mange andre musli blandinger som skal have "cool effekten" men jeg vil nu ikke mene den er proppet med byg!


Men ja, jeg har brugt det, og jeg syntes det er et super foder, også til prisen, hesten er dækket ordntlig ind osv... det eneste minus er at jeg syntes tms produkter er lidt smulderet, men det er jo smag og behag!




1 sæk Pasture mix fra brogaarden sælges


Dejlige killinger bortgives til kærligt hjem, skriv for mere info!


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 16:32

Tak for jeres svar :)


Jeg skrev nu Poppet byg, ikke proppet


Det ser super lækkert ud, dufter rigtig godt og har mange gode ting i sig, så tror jeg prøver det af... Og ser hvad MuffeDisen siger til det, slet ingen havre, åhh nej altså...*Gg* Han elsker havre, men jeg vil som sagt helst undgå det om muligt.. :)


Hestepasser hos www.larspedersen.dk :)
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor :(
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjørnehøj
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 17:58

Jeg har været ude og kigge på sækken og der er 35 % byg i Müsli speciel, stivelses indholdet er 25 %, og det er Fase balancer også, så det er det samme.


Min gl. pony er svær og holde huld på, men efter jeg er begyndt at give ham Müsli speciel, er han blevet utrolig flot at se på, og har ingen problemer med at holde huldet, men man må prøve sig frem.



Mvh Rikke



www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland


Klubben uden grænser




0
0
Svar på denne tråd
 
 Ups.....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 18:03

Ups, jeg læste også proppet og ikke poppet.


Men stadig, så synes jeg det er et lækkert og billigt foder.



Mvh Rikke



www.123hjemmeside.dk/rideklub- vestsjaelland


Klubben uden grænser




0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbum
Forfatter: 
Dato:  20-01-2009 20:44

Yeps enig med Rikke.


Mine to elsker det også. Er så gået over til tm breeder til den gamle da han begyndte at tabe sig lidt her sidste vinter. Gammel =22 år. Den anden er 15 år og ingen problemer er flot og rund Begger er store dv blandinger. Rides hver dag.


Just do it !

DV/Oldenborger/Hannoveraner

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider