Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Erfaringer med Fiber P ?
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 17:04

Nogle gode - såvel - som evt dårlige erfaringer med Fiber P?


Jeg overvejer meget at købe dette produkt til Cashew.


Dette foder sku vær rigtig godt til de kræsne heste nemlig.


Spiser din kræsne hest fiber p?


Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..



Cashew o ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min er kræsen.....
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 18:25

.. men skal jeg have noget i ham som han synes er væmmeligt, er FiberP vejen frem :-)


Heldigvis er det ikke ofte jeg har brug for det - men f.eks. som "formildende omstændighed" til roepiller lige når man er kommet på græs om sommeren, er det godt.


Jeg har ikke mødt nogen heste der ikke var vilde med det (selv om de sikkert findes )


£isbeth & Baloo

People are just about as happy as they make up their minds to be

(Abraham Lincoln)


0
0
Svar på denne tråd
 
 det ryger
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 18:54

lige ned i løgnhalsen på dem - de elsker det! Jeg har aldrig oplevet nogen som ikke ville spise det.


Det er et meget lækkert foder - sukker på havregrynene


Husk blot det er et tilskudsfoder og der er en max mængde. Det er lidt dyrt men de bliver super flotte af det. Jeg har altid tidligere givet det som ekstra når jeg har haft opstaldet heste på diverse centre.


Mvh Carina

-Dejlige DV heste sælges - føl, plag og unghest af egen avl - se præsentation


-Helt ny 15" sadel - ideel til kat.3 pony sælges for 1000.-


0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 20:10

Det selvfølgelig også kun gives som tilskudfoder. Nærmest en lille "ekstra mad" inden jeg går og vil kun gives i små mængder. Det skal bruges som lokkemidler så han kan æde alt det pulverstads han SKAL have indbords hver dag :)


Det lyder godt, krydser fingrer for det glider ned alt hans stads med det foder så.


Tak for jeres svar :D


Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..



Cashew o ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og så er der
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 21:07

rigtig mange gode urter + hvidløg i det. Det skulle også være rigtigt godt som forebyggelse mod kolik/maveproblemer.

Mine har altid elsket det. Jeg har brugt det som "guf" efter ridning.


Derfor kan Cashew jo sagtens "sortere stadset" fra alligevel - men held og lykke med projektet.


Sys




Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!


0
0
Svar på denne tråd
 
 tgggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 21:17

Han plejer ikke at sorterer stadset fra heldigvis hvis det noget foder som han godt kan lide. Men er han i forvejen ikke heeelt glad for fodret - så nægter han at rører det hvis jeg så også putter hans stads i ;)


Så jeg krydser fingrer for han kan lide det. Må købe en sæk på mandag.


Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..



Cashew o ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalalala
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 19:11

mine er helt vilde med det!!! og det dufter utroligt godt, det er lige før man får lyst til at hælde mælk på og spise det he. kender en meget kræsen hest som kun kan lide havre, og kun hvis det er valset fra deres egen valse. han kunne godt lide det.


smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.angus-direkte.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fiber P
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 19:43

Mine elsker det også. De får det som "slik"


hilsen Jane


Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Sov sødt


www.milan-cherie.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 20:47

Tak for jeres erfaringer. Lyder godt :D


Du kan ikke tvinge en hest til at elske dig. Kærlighed kommer med tillid og tillid kommer med tålmodighed. Gør dig selv den tjenste at have denne tåmodighed - og du får dig en ven for livet ..



Cashew o ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider