Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Årets føl
Forfatter: 
Dato:  30-06-2015 13:14

Vi fik i år et enkelt føl. Et dejligt føl næsten som han var bestilt, bortset fra at det var en han og ikke en hun. Vi (jeg, ikke kæresten) ville nu gerne ha haft et hoppeføl, men man kan ikke altid få som man ønsker sig.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Han er en lille kraftkarl, med en attitude og en selvtillid jeg aldrig har set hos et føl før. Han er enormt selvstændig og ikke typen der hænger på mor hele tiden. Jeg har trods alt aldrig haft føl der spring ind på folden til de andre heste og adopterer en ny mor når de er 2 mdr gamle, eller løber modsatte vej når vi skal på fold så posten må jage på ham med postbilen. Jeg tror naboer, posten og mange andre efterhånden har fået mange gode grin over ham. Han kører fuldstændig sit eget løb.

 

Han er efter Blue Hors Don Olymbrio - Blue Hors Don Romantic - Milan - Blue Hors Hertug

 

Født den 18/4 ude på folden mellem alle de andre heste, mens jeg var til åbent hus på Bøgegården.

 

D. 27/6 var vi til følchampionat på Blue Hors. Jeg havde uden nogen forventning sat ham ham til salg i kataloget, men havde allerede mentalt indstillet mig på at vi også skulle til følskue og følauktion for at lave "reklame" og senere få ham solgt på auktionen.

 

Men allerede før vi kom på ring, blev vi spurgt hvad vi ville ha for ham. Han kom på ring og var solgt før vi overhoved havde været til "oprangering", så det kan godt være han ikke gik i finalen, men vi synes stadig det var en super dejlig dag.

 

DonMio flytter nu til Westfalen og vi er allerede begyndt at "sprechen deutsch" til ham. Han skal ned til Hingstestation Beckmann, vi er spændt på hvad fremtidig byder på i det store Tyskland.

 


Sælges:

2 års vallak e. BH Zack

1 års hoppe e. BH Zatchmo

 

Mor er bl.a helsøster til A-hest i dressur

 

se præsentation

12
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke!
Forfatter: 
Dato:  30-06-2015 18:37

Sikke et dejligt føl og dejlig afstamning. Og tillykke med at i har fået ham godt solgt. Det blir spændende hvad hans fremtid bringer


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  01-07-2015 07:39

Tillykke, dejligt når man får sådan en dejlig dreng og får ham solgt nemt. Stort tillykke med det hele.

 

MVH Hanne.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider