Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 DSP - Dragen snød os!
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 11:23

Vores DSP avlshoppe Limone aka Dragen, snød mig i nat!

Hun havde termin den 20 April og jeg var sikker på hun folede i går, men nej.

Da manden trak dem ind i går kl 21 var der hverken vokspropper eller andet.

I kiggede på overvågningen kl 24, da vi tøffede i seng, stod hun bare og spiste wrap.

 

Men i morges, da vi kom ud i stalden ( kl 9 fordi jeg trængte til at sove ) var der føl!

 

Billede

 

Et smukt stort hoppeføl efter Charming boy!

 

Da vi desværre skal sælge denne, havde jeg håbet på en rød hingst! Men på den positive side, henvender denne sig til den seriøse avler også..

 

Men nu står jeg med en kopi af hoppen fra sidste år, som blev dagens hoppeføl og nummer tre til eliteskue!

Jeg har mest lyst til at beholde dem begge, da denne bliver lige så fin som sin søster, men har lovet manden, den skal sælges:-(

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 11:52

Tillykke med den lille hoppe.. ha ha kender godt det der med man gerne vil beholde det hele og ja har også selv lettere ved at sælge hingsteføl..

og skøøøønt når de snyder og det så samtidig går godt, så tilgives de som regel for dette..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi er heldige med Limone
Forfatter: 
Dato:  23-04-2015 12:31

Vi fik et føl på en dv hoppe for snart 4 år siden, som blev aflivet på ansager kun 5 uger gammel. Det var det værste, jeg har været udefor med heste.

Så da vi købte Limone, var det bevidst, hun skulle være selvkørende med gode levedygtige føl og hun skuffer ikke!.

 

Jeg var så heldig, at se folingen sidste år, men denne gang ville hun det altså anderledes :-)

 

Men hun er en super mor og føllet er fuld af kraft og livsmod. Så ingen klager her..

 

Heldigvis laver Limone prima føl nu hvor vi snakker salg.

 

En broncemedalje, en sølvmedalje og dagens hoppeføl, samt tredje plads til eliteskue er det blevet til af dem, som er blevet kåret..

 

Så forventer denne bliver mindst lige så fin

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider