Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 2 års skue for DV'er
Forfatter: 
Dato:  12-01-2015 22:24

Hvor meget gør i ved jeres der skal med til 2 års og hvor lang tid før starter i op??

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  13-01-2015 14:34
Jeg har så småt lagt en "træningsplan". Hun får ordnet tænder om ikke så længe. Derefter skal hun så småt longres med kapsun for balancen. Derefter løs longres for at få en bedre kondi evt over nogle bomme. Og så skal mig og hende lære at løbe sammen.

 

 

Hilsen Stephanie

 

 

Gess Alfarvad Z

Rosenlunds Benz

Hejbøls Unik

Clemenest Gucci *himmelhest*

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-01-2015 20:16
Jeg har en 2-års som jeg overvejer at fremstille, beslutningen er ikke taget endnu. Men jeg har fået hendes tænder ordnet her i juleferien, og starter trailertræning i weekenden. Hvis det ender med en fremstilling sætter jeg hende i klargøring, da jeg desværre ikke selv får tid i år.

Spændende føl ventes i 2015; Franziskus/Heslegård's Louis, For Romance/De Noir og Everdale/Stedinger

www.stutterikrone.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum!!
Forfatter: 
Dato:  20-01-2015 20:20

Jeg er ikke helt sikker på min er så go' at det kan svare sig at bruge en masse penge på hende til 2 års. Det er mest for min skyld vi skal med... Jeg vil da have det hele med;)

 

Poul G. var i hvert fald ikke begejstret for hende til følchampionat på Katrinelund Han synes både hun var kompakt og manglede kønspræg.

 

Selvom hun er en beholder vil jeg da gerne have hun ser godt ud til 2 års, så træningstip modtages med kyshånd

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min 2 års..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2015 14:22

Jeg havde min 2 års med på Vallensbæk i 2012, jeg var også itvivl om vi skulle afsted, men som en nævner - man skal have alt med.

Som føl blev hun også kaldt "kompakt" til følskuet.

 

Ang. træning så har jeg trænet en del 8-taller i ridehuset ca. 1. måned før, men ellers har vi ikke gjort ret meget, vi har ikke longeret eller lignende, kun gået ved hånd i frisk, frisk tempo.

 

Billede som føl:

Billede

 

Billeder fra 2 års skuet:

Billede

 

Billede

 


Team Dandanel

"Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "

Med hestene
Yatzie Dandanel 28-05-10 e. De Noir
High-Line Dandanel 08-04-08 e. Hotline

Yesica 18-05-95 e. Red Fern - Schwedengruss

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider