Det er meget sjovt du lige nævner det Charlotte 
Jeg sad sammen med en flok heste folk igår, og vi talte om alt muligt, bla. om det Hollandske blod betydning for avlen.
Her kom snakken bla. ind på Olymbrio, og her er der jo tale om meget af det samme blod som i Zack, nemlig Jazz og Olympic Ferro.
Lige netop Olymbrio synes jeg nemlig har en mærkelig overgang, eller manglende overgang vil jeg nærmere kalde det, hvis jeg skal sætte ord på, mellem hoved og hals, og manglende ganache frihed.
Jeg har ikke nok styr på det Hollandske blod, til at sige om det er det er Jazz eller Olympic Ferro der spiller ind her, eller bare generelt måske noget "Hollandsk".
Jeg er jo en af dem der er lidt "bange" for alt det Hollandske vi bruger nu, og jeg er lidt bange for vi kommer til at skyde os selv i foden, eller det er som at "tisse i bukserne", nemlig at det varmer først, men bliver hurtigt koldt.
Jeg sad og så næsten alle fire GP klasser fra Hagen i sidste uge, og der var jo også lidt Hollandske heste med, og der er altså et eller andet ved deres type, som ikke imponerer mig, en del af dem bliver sådan lidt "pølset" at se på, og så virker det lidt på mig som om det er meget benbevægelse, men knap så meget ryg og sving.
Men igen, jeg er ikke dressur ekspert og man kan jo heller ikke dømme dem generelt set, udfra få i mængden.
Undskyld til trådstarter, for dette indlæg, det var kun lige fordi det Charlotte skrev, lige var noget vi havde talt om igår 
Det er lidt svært at sige hvad du skal bruge ud fra få oplysninger, hvem er hun selv efter ?? En ting er jo hvad du gerne vil forbedre, noget andet er jo også hvad hendes "stamtavle fortæller" 
Annette