Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 ny hund?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 14:50

jeg håber der er nogle der tænker de vil redde en hund fra dødsinternaterne i valcea shelter

www.facebook.com/ SaveValceaDogs?fref=ts

 

 

eller bistrita

 

www.facebook.com/ PublicShelterBistrita?fref=ts

 

 

jeg ved godt der sidder hunde i danmark der mangler hjem, men disse går på gaderne eller sidder i et lille hummer med mange andre hunde, og de sulter ihjæl, får mad to gange om ugen HVIS de har foder, vi samler alt ind til dem i valcea er der en foder gruppe på facebook der dokumenterer køb af foder for de penge man donerer og 50 kr kan nå langt dernede til sultne hunde maver, de har 1000 hunde, 500 er hvalpe og de adopteres gratis ud i hjem mod betaling af transport hjem, de gamle hunde får man gratis hjem med transport betalt, please tænk over om jeres nye hund skal være en der er avlet for profit at nogle tjener penge (flere 1000 kr) på den eller om du vil hjælpe en lille uskyldig sjæl.... se videoerne af hundende, lige nu er der 3 hvalpe på gaden der er ikke plads i shelter, søde smukke og glade snuder



2
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 14:56

Du kan skrive til genbrugshund på facebook.

Hun redder hunde fra rundt i verden, og der er mange der mangler et hjem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kynisk
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 18:24

Undskyld men nu bliver jeg nok sablet ned for at være kold og kynisk, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke er en smule mere konsekvent og få aflivet disse hunde, istedet for at forvente at udlandet da lige vil adoptere dem og give dem et bedre liv.

 

Jeg går normalt ikke ind for at aflive sunde raske dyr, men når man har så mange og så få midler, så må jeg indrømme at jeg bare ikke forstår hvorfor man ikke afliver nogle således de resterende får bedre chancer for faktisk at få et nyt hjem og der ikke er problemer med at skaffe med til dem som er tilstede.

 

Et vennepar af mit har hentet en redningshund fra Grækenland (mener jeg) og de har været helt ærlige efterfølgende og sagt det var første og sidste gang de gjorde det, hunden er en problemhund på trods af at de faktisk gør alt hvad de kan for at hjælpe den og den fungere bare ikke optimalt.

 

mvh

Mie


Life is what we make it.

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 og ox hoppe fra februar 2012 sælges, se min profil for flere oplysninger

11
1
Svar på denne tråd
 
 glemte lige
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 18:26

hovsa jeg glemte lige et sidste punkt, jeg forstår ikke hvorfor vi skal redde andre landes problemer når vi selv har hunde på internater som aflives fordi nu har de været der for lang tid uden at kunne finde en familie....

 

De danske dyr burde da om ikke andet være vores første prioritet altid.....

 

mvh

Mie


Life is what we make it.

 

ox vallak(kastreret d. 3.10.14) fra marts 2013 og ox hoppe fra februar 2012 sælges, se min profil for flere oplysninger

6
0
Svar på denne tråd
 
 Fra Polen
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 18:46

Jeg har i næsten to år haft en omkring 10 11 år gammel større hund fra Polen.

 

Hunden stortrives, og er absolut ikke noget problem.

 

En dejlig glad og robust hund.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 20:18

Jeg giver Mie 100 % ret.

 

Det kan godt være man kan importere gode og sunde hunde fra udlandet, men når der sidder masser af hunde på de danske internatter, så ser jeg ingne grund til at hente fra andre lande.

 

Hvad så med de 20 millioner katte, der skal aflives i Autralien?? Skal vi ikke også redde dem??

 

Hvis i det mindste de lande, vi henter hjemløse hunde fra, så ville bruge pengene på, at indfange ALLE hjemløse hunde og kastrere alle de raske og sunde.


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

3
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 20:57

Om de australske katte her

 

Man kan vist også kalde europæerne for skadedyr, med alt det de førte med sig. Husk kaninerne


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har såmænd også haft hund fra
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 21:02

en dansk formidling.

 

Det var også en dejlig hund, og vil da ikke afvise, at hvis vi skal have flere hunde, kunne den næste godt komme fra et dansk internat e.lign.

 

Den gamle hund valgte jeg, da den havde levet hele dit liv på polsk internat med 6-700 andre hunde, uden at være blevet adopteret.

 

Den er forøvrigt rigtig flink ved vore katte og kommer godt ud af det med vores fire år ældre Malinois.

 

Begge er tæver.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 græske hunde
Forfatter: 
Dato:  19-07-2015 22:43

Jeg kender nol 10 med hunde fra grækenland og de er helt problemfrie så jeg ville ikke bekymre mig fra at adoptere fra udlandet,-

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider