Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Opstaldning Amager-hjælp ønskes.
Forfatter: 
Dato:  22-07-2014 21:33

Godaften.

 

Jeg jeg overvejer at flytte min hest til Amager, da mit job er flyttet til Ørestaden. Jeg har Googlet og læst et utal at gamle tråde/opslag, men savner et nutidigt billede og en opdatering af priser mm..

 

Er det muligt at finde opstaldnings steder med tålelige folde uden total mudder helvede, det synes jeg bliver nævnt ofte???. Jeg tænker max. 3500 kr, jeg kan godt muge selv, men ønsker ridehus/bane, og meget gerne tur muligheder uden at skulle slås med alt for mange veje/biler.

 

Jeg kender intet til Amager og den del af landet, derfor beder jeg om hjælp og råd, da jeg er på bar bånd!!!!!.

 

på forhånd tak;-)).

 

Venligst,

 

Tina.


1
0
Svar på denne tråd
 
 Amager
Forfatter: 
Dato:  26-07-2014 15:37

Hej.

Jeg har sendt dig en pb ang opstaldning.

 

hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  04-08-2014 20:13

Hej.. Der findes et utal af opstaldnings muligheder på Amager, som dækker næsten de flestes behov. Og det der med mudderfolde, synes jeg faktisk er ved at være ganske sparsomt her, folk er begyndt at gøre meget ud af folde, og mange har fået store folde. Der findes 2 steder der lever helt op til dine ønsker, det ene strandgården, det andet nyvang. Du kan søge dem på nettet... Dertil ligger her en del rideklubber, og mange mange stalde tæt ved. Så ønsker du et mindre sted.. Eller billiger sted, ja så er der mange af de steder der ku leve op til dine krav, også medlemskab i nærliggende klub. Men ønsker du alt samlet, ja så synes jeg du skal tjekke deres hjemmesider ud på nettet. Håber det ku hjælpe dig.. :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider