Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Gummi måtter???
Forfatter: 
Dato:  07-05-2014 12:55

Hej

Det er tit sådan i hesteverdenen, at mange leverandører tager kassen for deres produkter, bare fordi de sætter ordet hest eller et logo med en hest på deres produkter. Jeg overvejer at indkøbe gummi måtter til at lægge under mine træpiller, men tænkte om man også her kunne spare penge, ved at vælge en producent der ikke normalt leverede til hestebokse!!!

Er det nogle der har erfaringer med dette???

0
0
Svar på denne tråd
 
 Íkke nødvendigvis billigere...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 22:09

Jeg har også søgt -prøv at google måtter til kvæg.... Kan ikke huske priserne eksakt. Dog kan jeg huske at det ikke var specielt billigt. Jeg fandt nogle ruller med 20 meter måtte, hvor man kunne vælge forskellig bredde. Mener den brede der var aktuel for mig lå omkring 20.000 kr for den tykkeste udgave, omkring 2 cm.

 

Istedet stak jeg næsen forbi den lokale mælkeproducent for at høre hvor han købte sine måtter. Han havde en stak liggende han ikke havde brug for, som jeg kunne hente gratis. Hvor heldig kan man være... De er også omkring de 2 cm tykke, 1-1,4 m. lange/brede, og kan sættes sammen som et puslespil.

 

De er ikke lige så lækre og bløde som den horsebed man kan købe, men jeg kan godt nøjes med mindre - jeg har jo også strøelse ovenpå...

 

Måske du også har en kostald i nærheden, evt. en der er ved at stoppe produktionen.

 

Held og lykke med det.

KH Maiken

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider