Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Mine støvler glider i hælen
Forfatter: 
Dato:  03-08-2015 19:56

Hejsa,

mine i øvrigt lækre Ariat dressurstøvler sidder ikke til i hælen, og i løbet af min træning har jeg ofte flere cm luft under hælen inde i støvlen. Jeg har samme problem i alt mit fodtøj, da mine hæle er meget smalle. I andre sko kan jeg sætte en lille kile med tape bagpå ind i hælkappen. Det kan jeg ikke i mine støvler, da de har lynlås bagpå. Er der nogen der kender til noget man kan sætte ind i støvlen, ikke under, men bag hælen?

kh Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilpasning
Forfatter: 
Dato:  03-08-2015 20:09

...tænker om ikke du kan klippe "hældimsen" til, så der bliver klippet hul der hvor lynlåsen er?

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan købe
Forfatter: 
Dato:  05-08-2015 18:51

Du kan gå ind i sko butikken og forklare dit problem, at din hæl glider op af din støvle og sko, man kan få sådan nogle ruskindsagtige ting med tape på til at sætte ind bag i hælen, altså ikke en kile men noget der sidder i hælen. dem har jeg solgt mange af da jeg var sko ekspedient. du kan også sådan nogle små puder til at sætte på ud i forfoden så du ikke glider frem i skoen/støvlen, derved vil du jo automatisk være længere tilbage i støvlen og hælen vil have vanskligere ved at ryge op.


Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2015 22:25

Jeg har haft samme problem, men et par tykke strik-sokker har løst det. Kan godt være lidt varmt for fusserne om sommeren, men mine støvler bliver siddende nu (det er også støvler med lynlås)


Hedevang

 

Mangler du en flot festkage?

http://Kagetilkaffen.dk

 

 

 

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider