Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Sig Hej til znif;)
Forfatter: 
Dato:  25-06-2015 16:08

Jeg har part på znif der skal tilrides. Hun bliver 4 år næste uge, er ca 163 cm i stg, far er Blue Hors Zack, mor er knapstrupper. Hun er rimelig cool, når hun bliver forskrækket, gibber det i hende, og så stopper hun op. På billederne er vi i longe, da hun var lige lovlig livlig, men vi har da både skridtet og travet uden longe:)

vi skal gerne ud og vise os frem på dressurbanerne, men vi har ikke travlt, hun har vokset en del og skal støttes meget. Vi rider ca 3 gange om ugen, i 15-20 min, men mon ikke vi snart kan skrue op for det:)

Billede

 

Billede

Ja undskyld mine fødder der peger voldsomt udad:) det bliver bedre når jeg får støvler på!

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Synes det er en fed periode her i starten hvor det rykker fra gang til gang, og brikkerne pludselig falder på plads:) og jeg er sikker på hun bliver en fin dressurhest! Vis mig meget gerne jeres ungheste:)


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

2
0
Svar på denne tråd
 
 Det gik fint idag:)
Forfatter: 
Dato:  01-07-2015 22:57

Billede

 

Billede

 

Znif var ret træt, formentlig pga varmen og fordi hun er i brunst, men var rolig og samarbejdsvillig:) vi er efterhånden gode til at trave på begge volter, så nu må hun gerne søge længere frem og ned og træde bedre igennem, men mon ikke det kommer med balancen:)

vi har været i "den grønne hest" idag og købt nyt underlag+hut, det klæder hende så fint:)


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

4
0
Svar på denne tråd
 
 Igen idag:)
Forfatter: 
Dato:  02-07-2015 20:42

Gik hun fint som igår, dog lidt mere uroligt og ukoncentreret, men hun skulle rides, for jeg tager på ferie så hun bliver ikke redet før på tirsdag eller onsdag...irriterende at tlf vender billederne!

Billede

 

Billede

 

Billede

 


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke Znif
Forfatter: 
Dato:  03-07-2015 21:26
Det er jo smukke Znif ! Dejligt at se hun fortsætter med at opføre sig pænt, hun er en god hest ..

Hils Christa næste gang du ser hende ;)

Pernille
Med Masterkova

www.aavang.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider