Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Trensebid
Forfatter: 
Dato:  22-03-2015 23:55

Hej alle !

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Jeg rider med et tudsegammelt bid, der åbenbart ikke findes mere.

Det er egentligt et almindeligt bid, men med 3 ringe hvor man kan sætte tøjlerne i, - afhænggt af, hvilket tryk man skal bruge på hestens nakke og næse.

Har lige haft kiropraktor på min hest, - og da hun tog ham i kæber og tænder, bad hun om at se hans bid. Hun så det, - kiggede på mig, og sagde, -at min hest blev redet med en meeeget løs hånd, - for biddet var perfekt til ham, og jeg behøvede ikke rive og flå osv.

Nu har min rideveninde lånt mit hovedtøj, for at prøve om det kunne hjælpe på hendes hest, - som hun ikke kan holde, - selv med svært gear, - kandar mv.

Og det hjalp.

Så vi søger sådant et bid til hende.

Nogen der ved hvor man kan købe dem ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 07:08

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 1000 tak til Anja
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 14:36

Jeg ved ikke om man må skrive at du er en skat, - gør det alligevel ;-)

1000 tak for hjælpen. Min veninde bliver lykkelig når hun kommer hjem fra arbejde, og ser linket som jeg har videresendt til hende.

Hun var på tur, 22,7 km. her i week-enden, - og med det bid havde hun overhovedet ikke problemer med at holde ham. Så når hun køber det bid, får hende og hendes hest det pragtfuldt når vi er på tur.

Endnu engang tak :-)

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-03-2015 14:49

Jeg er bare glad for at kunne hjælpe :)


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 Meget almindeligt
Forfatter: 
Dato:  27-03-2015 08:29

Det lyder som et helt almindeligt pessoabid - de kan fås både som 2- og 3-delte, og med 2 eller 3 ringe.

 

Det er et springbid, i øvrigt.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Sif
Forfatter: 
Dato:  27-03-2015 12:38

Skønt at få navnet på bidet. For der er flere der har spurgt hvilket bid det er jeg rider med. Og ja, - det er et springbid, - men også yderst effektivt til dressur, - synes jeg.

Så laver lige en seddel til tøserne på rideskolen, - så kan de tjekke det ud.

Tak for hjælpen :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pessoabid
Forfatter: 
Dato:  29-03-2015 20:59

I skal bare lige være opmærksomme på, at I ikke må bruge det til dressurstævner.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider