Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Findes sådan en part?
Forfatter: 
Dato:  12-01-2015 21:16

Hej alle sammen,

 

Jeg har i de sidste par år ikke redet fast da tiden desværre ikke har været der. Jeg savner både det at lugte af hest, bevæge mig, den friske luft og ikke mindst den "levende dagbog".

 

Derfor har jeg det sidste stykke tid overvejet om det er muligt at finde en hest, som man kunne ride undervisning på - jeg mener ikke rideskole undervisning eller hold, men ene undervisning i dressur.

 

Jeg har tidligere haft egen hest og ligger på LA niveau, men har hverken fine kritikker fra stævner eller pt. formen/konditionen til det på nuværende tidspunkt - men den kan jo komme.

 

Spørgsmålet er så, om det overhovedet er noget som I hesteejere ville finde lukrativt?

 

Jeg har desværre ikke tiden til at have en part hest 2-3 dage fast om ugen, men en dag fast, til undervisning og evt. give en hjælpene hånd når der var ferie eller en dag i ny og næ når ejer ikke selv kunne nå det osv.

Jeg nyder at ride tur, så når det var hjælpe dage ville det sikkert blive en tur enten forenden af tovet eller uden sadel eks.

 

Er det realistisk at kunne finde en sådan hest og ejer, der kunne bruge mig? jeg er hverken interesseret i stævner eller på anden måde at låne et trofæ, hvorfor hesten på ingen måde behøver have hverken konger eller dronninger i stamtræet, og fjordhesten kunne være lige så attraktiv som varmblodprinsessen, blot dressur niveauet ligger omkring LA-niveau. Jeg ville naturligvis selv stå for udgiften til undervisning.

 

Kom gerne med jeres tanker - jeg ønsker ikke at ride på et rideskole hold, det er ligeså meget udviklingen sammen med hesten jeg savner:)


Stritmaner er bare et hit!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.....
Forfatter: 
Dato:  13-01-2015 10:47

Hvor i landet er vi henne ?


EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Part seriøs
Forfatter: 
Dato:  13-01-2015 12:09

Du var sådan en part jeg ønskede mig (og desværre aldrig fik) en som er seriøs og fornuftig og gad hesten, så jeg tænker der må være andre end mig derude, der mangler sådan en.

 

Jeg er selv hæmmet af sygdom og kan risikere ikke at kunne ride for smerter 14 dage i træk og selvom hesten ikke tager skade og ikke bliver tændt af at stå stille, ville en anden der også kunne trække/ride osv være en drøm (min mand hjælper gerne men er bange for heste, så han strækker sig til udmugning og fodring gennem tremmerne lol)

 

Så held og lykke, det tror jeg sagtens kan lykkedes!


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ønske sig
Forfatter: 
Dato:  13-01-2015 12:38

Ja, jeg vil også mene at du vil være en eftertragtet part. Held og lykke.

 

hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 lokation
Forfatter: 
Dato:  13-01-2015 18:21

Storkøbenhavn..

 

Jeg synes alle steder jeg kigger taler vi altid som minimum 2 dage, gerne 3...

 

Jeg må prøve at smide en annonce ind under hest søges - men bliver disse annoncer brugt? Jeg mener, kigger hesteejere derinde, eller vil man hellere som ejer bare have et ryttere selv finder hesten?


Stritmaner er bare et hit!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tjekker
Forfatter: 
Dato:  13-01-2015 18:51

Jeg tjekker jævnligt hest søges, tror mange selv gerne vil finde parten fordi så slipper man for mange henvendelser, som ikke er relevante.

 

dem der søger til 2 - 3 dage har du spurgt om de ønsker mindre? Jeg tror mange måske skriver det antal dage på fordi de omvendt er bange for at parten synes 1 er for lidt. Jeg ved det ikke det er blot en tanke jeg fik :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar..
Forfatter: 
Dato:  13-01-2015 18:56

Jeg har ikke tænkt på at skrive til dem der søger 2-3 dage alene af den grund at jeg tænker de nok har brug for hjælpen i det antal dage.

Men kunne da godt være jeg skulle skrive og spørge - det skader jo ikke:)

 


Stritmaner er bare et hit!

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider