Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Ridning i Odense
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 21:26

Hej folkens.

Jeg er flyttet til Odense for et halvt års tid siden, og jeg mangler ridningen og de dejlige dyr helt vildt, så vil lige høre om nogen herinde kender til nogle ordentlige rideskole-voksenhold-ture-something i Odense.

Jeg er 20 år gammel og har redet siden jeg var 8 (har dog holdt ca. et års pause, så skal lige i gang igen).

Alle input er velkomne!

 

God aften

Jeanette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ps./Btw.
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 21:49

Btw. Jeg er også interesseret i en evt. part, bare maks. 3 gange om ugen. Smid endelig en besked med spørgsmål, hvis det er :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  03-09-2014 09:35

en hest stående, hvor ejer før har sagt hun gerne vil have en part.

Det er en oldenborg hoppe, på 6 år, den er rolig og sød men ikke redet ret meget, så signalerne skal nok lige finpudses, men den laver ingen unoder.

Ejer er i kemo behandling for tiden, men prøv at ring til Solvejg 21253117 hvis det har interresse.

Hesten står på Ørbækvej 809, 5220 Odense SØ. vi er desværre ikke forkælet med bus om aften og i weekend.


Tilbyder opstaldning i Odense Sø, se præsentation

PT kun 1 ponyboks ledig, venteliste oprettes hvis nødvendigt.

 

Med venlig hilsen

Louise Kløcker

1
0
Svar på denne tråd
 
 ikke skrive
Forfatter: 
Dato:  03-09-2014 12:15

Hej Louise

Du gør det jo sikkert for at være flink, men jeg synes ikke du burde skrive navn, tlf. nr og adresse på andre personer end dig selv !

 

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider