Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

 Et godt formål: opfordring.
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 01:34

Er lige gjort opmærksom på denne forening og syntes, at jeg vil give jer andre mødre (og fædre?)kendskab til den også.


http://www.kontakt-familie.dk/


Kunne I finde på at melde jer ind?


Tak til Anja som gjorde mig opmærksom på den, i anden tråd.


Kilden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 lll
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 02:07

Tanken er ikke dårlig, ved ikke om jeg ville melde mig ind, da det kun er en enkelt familie man støtter. Tænker måske det ville være bedre at støtte bredt! Men alligevel er tanken ikke fjern.


Selv om det er lidt noget andet, så havde vi hjemme da jeg var præ-teenager feriebørn fra Berlin, det var virkelig sjovt og spændende. Det var børn, ofte uden en far, og fra ringe kår. Næsten som i gamle dage hvor børn fra København blev sendt på ferie på en bondegård. Jeg har tit tænkt på at gøre det samme når Jeppe bliver lidt større, så det kunne blive jævnaldrende børn fra ringe kår der kom på bondegårdsferie.


Godnat fra Nanna.







Støt børnecancerfonden
www.boernecancerfonden.dk


Bog sælges, se præs.:

Lisbeth Liebmann og Gitte Haag:

"Når to bliver til tre - At skabe en familie sammen"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kilden..
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 11:49

De har flere familier end dem på hjemmesiden.. Man skal bare kontakte Kirsten. Et godt råd er dog at finde et barn noget mindre. I min familie er pigen 1 /2 år yngre - Men faktisk større end min Laura Så det dur ikke rigtigt med tøj..


Vi har en gruppe inde på mingler hvor vi pt er 48 som har en kontakt familie. Det er rigtig hyggeligt. Udveksler erfaringer, bytter tøj som måtte passe andres børn, giver gode råd, formanden svarer på spørgsmål etc..


Ved godt at man kun hjælper en´ familie. Men det vil jeg så hellere end betale til en stor organistaion hvor noget går til administration. Og kontakten dernede ( ham som deler pakkerne ud ) sørger for, at det er kun er dem som virkelig har brug for det.


Jeg fik 2 breve igår, som jeg venter på bliver oversat. Og har også sendt engangskamera som de sender tilbage..


Min ene familie består af mor + far ( arbejdsløse ) + dreng 2 år.

Han arver perfekt fra Alexander.


Den anden familie mor + far + bedsteforældre ( arbejdsløse ) og pige Aldina 1 år og Aldin 6 år..


Vi sender konserves, hygiejneprodukter, sko, varmt tøj, overtøj, skoleting og legetøj - Hvilket jeg også syntes er meget sundt for vores børn at lære. Alexander kan godt se det fornuftige i allerede at sende nogle af hans biler etc.. For det er jo synd at drengen ikke har noget



Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 
 Og glemte lige..
Forfatter: 
Dato:  01-12-2007 11:51

Så får man ryddet op derhjemme - Og givet til et godt formål = God samvittighed


Mor til Alexander 31.10.04 og Laura Josephine 29.04.06

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider