Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
VE, BLE og det der følger

Hårdtprøvede fædre ;o)
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 21:40

Har bare lige lyst til at dele en hyggelig lille "krise" :)

Manden min skulle her til aften give Agnete (4 mdr) nattøjet på og jeg sidder roligt i stuen og hører Agnetes højlydte protester ;)

Pludselig kommer manden spadserende gennem stuen med datteren på armen, som kun er iført bodystocking og nattøjet har han i hånden. Med et tørt: Det gider hun sgu ik... fortsætter han ind i soveværelset, hvor den "stakkels" hårdtprøvede far endelig får datteren i nattøjet...

Kunne bare ikke lade være med at grine af mandens prøvelser...

Er jeres mænd også "bange" for at baby går i stykker, når der skal gives f.eks. bodystocking på?

Vh Hanne

Du skal ikke bekymre dig om dem, der snakker bag din ryg.
Det betyder bare, at du er et skridt foran, ...og i perfekt position
til, at de kan kysse din røv ;-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 21:53

Åh ja... Her har han sågar præsteret at melde afbud til middag hos mine forældre en dag hvor jeg ikke var hjemme, bare fordi ungen på knap 1 år ikke ville have strømper på

I starten var han rigtig meget bange for at han skulle gå i stykker, nu er han bare bange for at ungen bliver sur på ham hvis han giver ham tøj på når drengen ikke vil... Var der nogen der sagde konfliktsky...??? Skønt med sådan en mand og så en meget stædig 2 års der søger grænser

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-04-2012 22:03

Jo det kender jeg skam godt. I starten havde jeg kun købt bodystockings med slå om lukning, da jeg heller ikke selv er så vild med dem der skal over hovdet, men det har jeg efterhånden vænnet mig til. Min mand var til gengæld ved at gå i koma da jeg fortalte ham at H&M kun laver dem til og med str. 62 og jeg kun har kunne finde nogle der der temmelig dyre i andre mærker, så fra str 68 var det slut. Er spændt på at se hvad han så giver vores søn på .

Mvh. Louise O.P.

Medlem af Team Rocky Road - det mest stenede hold inden for distance

0
0
Svar på denne tråd

det er så småt
Forfatter: 
Dato:  20-04-2012 00:43

Min mand har også hadet, at nørkle det tøj på - der efter hans overbevisning - var alt for småt :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider