Barylerne er knap to år, og de har skam allerede lært, hvordan de både afleder og manipulerer deres mor! Her den anden dag sad jeg med frederik og sang klappekage-sangen, og så sagde jeg til ham, at nu skulle jeg op og lave med. GRAMMER! sagde ungen og kastede sig om halsen på mig, mulede mig i brystet med ansigtet, moslede sig rundt den ene og den anden vej, og vupti, sad han igen med ryggen til mig og havde fat i mine hænder, som han fik til at klappe.
Se den slags kan jeg jo slet ikke stå for, og jeg synes det er SÅ sympatisk, når børn kan finde ud af at overtale de voksne (og andre børn for den sags skyld) til noget uden skrig og skrål, og så klappede vi lidt mere. Og fem minutter efter sagde jeg til den unge herre, at nu skulle jeg altså op og lave noget mad, så vi kunne få noget at spise. Ahem... ja... gæt hvad? Jeps, en halv time senere rejste moren sig fra gulvet og gik i gang med at lave mad 
Åh, det er sikkert frygteligt upædagogisk og forkert, men det er altså også bare så HYGGELIGT at blive manipuleret på den måde 
Bliver I også kørt rundt om jeres ungers lillefingre??
mvh. tina