Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 God, billig forsikring
Forfatter: 
Dato:  12-08-2014 17:44
Hej alle sammen
Er der nogen derude, som har en super god og billig forsikring?
Jeg er studerende og mor, så pengene her er kun til det højest nødvendige - er der mon en af jer, eller flere af jer som har nogle anbefalinger?
Hoppen er syv år og skal formentlig ikke bruges til konkurrence :) indtil nu har hun ikke haft nogle skader.

Skriv endelig jeres løsning med forsikring! Ville især være glad for at høre fra dem, der har lavet en sweet Deal ;)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dansk heste
Forfatter: 
Dato:  13-08-2014 19:00

Jeg bruger Dansk Hesteforsikring. De giver rabat til islændere.

 

Prisen afhænger af hvor meget du ønsker hesten livsforsikret for, uanvendelighed, dyrlægeforsikring osv.

 

Så om den er billig? Det må blive en smagssag, men der er altid god behandling og respons, når man har brug for forsikringen og det er vigtigt for mig.

 

Jeg ved en del ryttere for nogle år siden, flyttede over til en ny og billigere forsikring, og har fortrudt bitterligt, for der var problemer når forsikringen skulle benyttes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  14-08-2014 18:40

Ja, det er sikkert First Horse Rosenholm mener,- dem skal du holde dig langt væk fra, det er et rigtig skodfirma. Jeg taler af erfaring.

0
0
Svar på denne tråd
 
 God , billig forsikring
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 08:41

- to ord der ikke hænger sammen i dette sammenhæng som du ganske givet kan finde flere tråde om - hvor dette bliver bekræftet....


Ejer af

Kongur fra Litla-Moshvoli

Vikur fra Baverslund

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 dytdyt
Forfatter: 
Dato:  25-08-2014 08:27

Hehe.. tak for jeres svar alle sammen. Jeg har skrevet lidt med top danmark, så det kan være de kan give mig et lille afslag :} Man har jo lov at håbe.

 

Jeg undersøgte lige med dansk hesteforsikring, og det var vist noget med at man skulle være medlem af dansk islænder forening, før man kunne få rabatten? right?

Og så tænkte jeg at med det medlemskab og forsikring, så var det måske ikke så meget billigere alligevel!


"Rather than love, than money, than fame, give me truth."

-Henry David Thourea

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider