Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 katte hår, hvad anbefaler i mundstykke?
Forfatter: 
Dato:  05-02-2015 10:10
Hej hvis man på den mest smarte måde vil fjerne katte hår/hunde hår fra gulvtæpper og stole mv. Hvad har i bedst erfaring med at bruge? min mundstykke med roterende børste er lige gået til, og nu er det jeg vil høre hvad i bruger til det, kattehår sidder rigtig godt fast nogen gange og har egentlig syntes den roterende børste har været uundværlig:-)

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kattehår
Forfatter: 
Dato:  05-02-2015 21:21

Jeg plejer at bruge det almindelige lille mundstykke og hvis ikke det er nok så gør jeg min hånd fugtig og kan så let trække det meste hår af.


Hilsen B

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg brugte en anden
Forfatter: 
Dato:  08-02-2015 18:54

metode.

Jeg købte en furminator (børste) og børster katten 1-2 gange pr mdr, så har jeg ingen hår nogle steder mere!


Træning og undervisning:

Arbejde fra jorden, agility, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning, altid på hestens præmisser


Palomino hoppe mf sælges

Bedækning v araberpony tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mundstykke....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 13:35

Jeg har købt et mundstykke der hedder "Dirtdevil" med roterende børster. Den fås både til gulv og møbler - jeg har den til gulvet er super god til vores tæpper har en Jack Russel Terrier, som i perioder drysser helt vildt


Med venlig hilsen

 

Eva med Fritter og Dullen - de skønneste islændere ;o)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-04-2015 23:25

Jeg købte en støvsuger der tilfældigvis har en mundstykke med ægte hestehår - det er det bedste jeg NOGENSINDE har støvsuget med!! Det glider lige godt på tæpper som træ, og hiver både kattehår og lange menneksehår ud af tæpper og møbler! Det er genialt!


Venligst Maluna


***


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-04-2015 11:59

Hej

 

Det kommer an på hvilket tæppe du har. Er det opskåret så vil jeg helt klart anbefale et roterende mundstykke, men har du en løkkevare så kan det roterende mundstykke rive fibre ud af løkkerne så tæppet hurtigere piller (det hedder de små fnuller der sidder fast på tæppet) og kommer til at se slidt ud. Men har du tidligere været glad for dit rotende mundstykke og tæppet stadig ser ok ud så ville jeg nok sige at det er det bedste. Husk dog at spørge forhandleren hvor hårdt det er mod fibrene, da der er forskellige typer af roterende mundstykker og husk at tjekke hvor meget det larmer det er der nemlig også forskel på!

 

Om hårene sidder fast i tæppet kommer ikke kun an på "dyret" men i høj grad på tæppet. Jeg har haft flere forskellige kvaliterer med samme "dyr" - heldigvis kun afpassede tæpper - det ene havde jeg nemlig kun i 14 dage før det røg ud, det var stort set umuligt at få hårene af, så det skal jeg ALDRIG have igen.

 

Hilsen

Lene (der arbejder på tæppefabrik)


Opstaldning tilbydes i Bjerringbro med adgang til ridehus. PT ledig boks.

 

 

Til salg:

Flere quarter og paint horses i forskellige aldre og køn.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider