Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

MILD permanent til hår...?
Forfatter: 
Dato:  19-05-2013 14:39

Hej kære HNére

Håber meget nogen vil dele deres erfaringer med permanent til hår.

Jeg har utrolig fint og sart hår og vil meget gerne have en mild permanent for at få lidt fylde.

Jeg søger med lys og lygte efter frisører i Sønderjylland der laver "milde permanenter" der er meget skånsomme for håret. Please, hjælp.

Kunne rigtig godt tænke mig navn på frisører der laver disse milde permanenter eller navnet på selve permanenten.

tusind tak

0
0
Svar på denne tråd

Permanent
Forfatter: 
Dato:  19-05-2013 20:27

Lige meget hvad permanenten hedder, er de altså ikke særlig milde mod håret. De fleste permanentmærker har naturligvis en variant til tyndt/fint sensibelt hår, men dermed ikke sagt at det er sundt for håret!!

Hvis håret ydermere er farvet, er det ekstra skrøbeligt!

Sommetider må man også bare være realistisk mht hvad der kan lade sig gøre med ens hår. Det burde frisøren kunne vejlede dig om.

jeg kender desværre ingen frisører i Sønderjylland , da jeg selv er fra Roskilde.

har du langt hår? For så skal du overveje det meget kraftigt synes jeg!

Mor til 2 bulderbasser

Mads og Lasse

2
0
Svar på denne tråd

Volumen
Forfatter: 
Dato:  20-05-2013 19:45

Hvis det bare er for at få volumen, har du så prøvet volumepulver? Det er intet mindre end genialt. Matas har en, og schwarzkopf har en virkelig vild en. Et eller andet lilla/sælv bøtte og et 2-tal i navnet.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider