Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 bryllup - hjælp
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 18:12

hej ænder...


Jeg har længe planglagt mit drømme bryllup... Jeg vil gerne vies i den kirke jeg blev konfirmeret i og holde feste på St. REstrup herregård der ligger 5 km derfra... rigtig idylisk... men der ringe i dag for og høre om prisen fik jeg et mindre chok... 595 kr er grund prisen for velkomsdrink, 3 retters menu og nat mad. 350 kr for øl, vand og vin under middagen eller 450 kr for øl, vand og vin under middagen indtil kl 2 om natten...

hvis vi vælger den sidste løsning blir det 1045 kr pr kuvert og blir vi omkring 50 gæster er prisen 52.000 bare for mad og drikke... hold da op det er vildt... det er os et skønt sted men dyrt...


er det billigere alternativer som er lige så gode men lidt billigere ang mit ønske om prinssebryllupet...


En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-05-2009 18:31

og glemte og nævne at det gerne må være et sted med overnatning muligheder da vi har mange gæster der kommer langvejs fra.


En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øh nu er det
Forfatter: 
Dato:  28-05-2009 07:54

Jo sådan at det koster på den slags steder, jeg finder det ikke urimeligt, men ja måske dyrt.


Har ingen løsning..


Men smiler da over at der var et Slot i familien der var gratis :-) :-)





Illum !!

.



Å boogie boogie woggie, hey.







0
0
Svar på denne tråd
 
 Brullyp!
Forfatter: 
Dato:  28-05-2009 12:55

Ja, nu koster bryllupper jo mange penge!


Personilgt, har jeg det sådan, at når jeg engang skal giftes, så skal der ikke spares på noget som helst! Heller ikke selvom maden koster en mindre formue! - Kan i ikke forhandle lidt med dem?!


Fotografering tilbydes... Kontakt camilla-alring@ofir.dk

En gang Welsh, altid Welsh...

Lykkelig ejer af Welsh-cobbene Arddyn Mayflower og Haymo's Dream of Mayflower...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrt!?
Forfatter: 
Dato:  28-05-2009 13:55

Hvis maden er super godt og lækker, og rammerne er super dejlige, så forstår jeg ikke rigtigt man skal gå på kompromis med sin drøm.



Ja jeg ville ikke da.


Så kan du jo vælge at vente og spare op til I har råd :-)


Nu som "jyde" igen..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er prisen
Forfatter: 
Dato:  28-05-2009 15:48

Jeg er ikke overrasket, for det er altså prisen sådanne steder.


Jeg synes nu det lyder meget fair.


Så må man jo vælge om det er vigtigt at det lige netop bliver dér brylluppet skal holdes, eller om rammerne kan være nogle andre, når I nu bare har jeres familie og venner omkring jer alligevel.


Jeg ville ikke spare på noget, men det vigtigste er stadig, at man er omgivet af dem man holder allermest af.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider