Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Overgangsalder !?
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 21:08

Hvordan takler eller taklede i jeres overgangs alder ?

Jeg har hedeture ( det er faktisk det værste ), lav stresstærskel, hovedpine og søvnbesvær.

Tager et naturmiddel Melbrosia og syntes det tager toppen i dagligdagen ( jeg er 50 år ).


Hestene fra Bakkelund !
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har hedeture..
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 21:32

men heldigvis ikke så ofte.

det er som regel om natten så jeg har altid en ren dyne liggende parat.


sørger for at lade være med at stresse, når jeg kan mærke at det er "de" dumme dage.


Jeg tager intet imod det, men dog har jeg stor glæde af en beroligende te til aften hyggen.




MOBBEN IMC.
mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kliron
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 10:44

skulle kunne tage diverse ubehageligheder i forbindelse med overgangsalderen, vel at mærke uden bivirkninger ifølge en dame jeg kender, der fik fjernet sine æggestokke og af den grund gik i overgangsalder. Det er et naturmiddel, som kan købes i helsekostbutikkerne. 10 dråber morgen + 10 dråber aften, mener jeg hun sagde. Jeg har ikke selv prøvet det og ved ikke mere om det end jeg har skrevet, men havde tænkt mig at undersøge lidt mere om midlet og om hvad det egentlig indeholder og hvis det lyder ok så have det in mente hvis jeg selv skulle få brug for det på et tidspunkt, hvilket er yderst tænkeligt som endometriosepatient.


Jeg har prøvet at blive sat kunstigt i overgansalderen i en periode i forbindelse med med ovennævnte sygdom - så jeg kender godt diverse symptomer!


Mvh.


AnjaR



0
0
Svar på denne tråd
 
 heldige mig
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 18:09

Jeg har ikke haft andre tegn på overgangsalder end min menstruation forsvandt... det er nu 4 år siden, så mon jeg får andre symptomer?? Jeg har aldrig taget hormoner eller naturprodukter, så jeg er nok bare heldig


hilsen Anni
0
0
Svar på denne tråd
 
 til dig i overgangs alleren
Forfatter: 
Dato:  11-10-2007 10:23

jeg er selv iden aller 53år og har været på den lige siden jeg var 45 har prøvet alternativtmedecin og østregen dem tog jeg i 5 år men er stoppet sidste sommer og har det fint bortset fra svedeturene men dem lever jeg med m.v.h.sabbe

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg faldt lige over
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 11:58

denne tråd.

Jeg har for ca. 5 år siden haft hede/svedeture i ca. en uge det kom om natten. Og jeg tænkte at jeg nok havde drømt et eller andet ubehageligt.

Det stoppede efter den uge.

For et par år siden gik jeg til lægen, fordi min menses ændrede sig - jeg mente at det måtte være start på overgangs alderen, og ja det var det.

Efter et par gange med menses, som varede mere end de 2 dage den plejer, blev den atter normal (2 dage)

Men her i den senere tid har jeg været mega irritabel, nedtrykt over småting, bliver alt alt for hurtigt stresset, menses forstyrrelse og jeg kan "mærke" hormonerne kører op og ned i kroppen...

Er der andre der kan genkende disse symptomer - så hører jeg det gerne





Forfremmet til Quarter ejer


Det der synes rigtigt for den ene

er ikke ensbetydende med,

også er rigtigt for den anden.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja da...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2007 15:10

De symtomer kender jeg alt for godt. De varede for mit vedkommende et stykke tid, så var det normalt igen.Hele kroppen kørte op og ned, føj.


Svedeturerne kom også i bølger af et par måneders varighed, for derefter at være væk i nogle måneder igen. Men rolig, der er lys forude, intet varer evigt.


Der er også en del der får homoner i overgangsalderen, dem fravalgte jeg, jeg kom til den konklusion at det bare var at udsætte problemerne. Prøv at finde noget alternativt medicin i en helsekost, det er der mange der har haft glæde af.


Med venlig hilsen

Merete


Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser.

http://www.stutteri-winther.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider