Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 PINLIGT!!!
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 21:53
ja ved det ikke er det mest hyggelige at skrive, men nogle går og snakker om orgasme..men hvad hulan er det?...undskyld den dumme tråd!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er vel...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 22:10


... 8-) - 99E - 8-)...
Feel Think Act
Play

Like A Horse

Så er vi i Jylland - nu MED hestene!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nanna,...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 09:36

Hmm - du må da have en idé om det, siden du undskylder din tråd så meget!


Men ellers, glimrende links 99E har fundet til dig.



Christel
(Selvtillid er bare "topdollar" - meeeen, selvkritik er altså mindst ligeså fedt!)

Smed til beskæring af to mini shettere søges ASAP! I Holmegaard/Næstved området.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er når man
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:20

Finder et par Manolo Blahnik til ½ pris


Eller tager den 1. bid af et supert vellavet foir gras


Bla.


Illum


Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.


Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:54

Eller finder de fedeste Marc Jacobs i SF som man bare ved at INGEN i DK har :-)


Jeg hader Foie Gras - forstår ikke det er en delkatesse !!! Elsker gourmet mad brisler kan jeg til nød forstå men foie gras no sir !!


KH MetteH

0
0
Svar på denne tråd
 
 cruella76...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 12:47
altså alt det med s*x synes jeg altid har været et flovt emne, så denne tråd synes jeg står ret meget "mod" min mening hvis i/du forstår...altså når nogen snakker om sådan noget tænker jeg altid, "hvad hulan er det?" og jeg har altid "flygtet" fra emnet, og "burde" vide det ifølge mine venner...og jeg har været flov over sådan noget og virkelig følt mig utilpas over det...har derfor været meget nervøs over at skrive dette indlæg, netop fordi at jeg vidst nogle ville sige som dig cruella. jeg håber i forstod det...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ad brisler
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 13:11
Sjovt nok dem kan jeg slet ikke komme i munden :-)

Illum


Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.


Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næ men ...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 13:15

fik i lørdags braiseret kalve bryst som en del af en STOR sommer menu på denne restaurant www.fureby.dk og DET var bare så godt.


Uhm - bliver helt sulten igen. Fik 1 glas vin til hver ret og nøj hvor det kunne mærkes :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foir gras
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 14:09

Dette kan da ikke sammenlignes med orgasme - mig bekendt bliver de stakkels dyr tvangsfodret og har det på ingen måde særlig godt.


Hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 mad...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 14:18

Jeg mener helt alvorligt at noget mad er orgastisk/erotisk ... fx stenbidderrogn og blinis... tænk på den fornemmelse man får når man spiser det.


Anyway - tror du har ret med fodringen - jeg bryder mig ikke om det fordi det efter min smag er for fedt.


Kh Metteh :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 orgasme...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 15:34

det kunne evt være i den her forbindelse...kan det være sko eller mad...så kan det da også være vin diesel...



pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd
 
 123466
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 16:21

Undskyld men er han ikke bøsse ???


Alle bøsser ææææælsker ham :-) han er såen macho svaret på Birte Kjær :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bøsse...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 16:52

nej...det tror jeg da ikke...han har da en kæreste af hunkøn...



og han ville da stadig være lækker om så han var bøsse...




pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er det jo forskelligt for de fleste
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 21:22

Hvordan en sådan en opnås ja en ORG.


Og ved du hvad jasper jeg står øverest i fødekæden og jeg bestemmer hvad jeg kan li´eller ej.


Jeg ved hvordan det laves og jeg ved også hvordan det meste kød i DK produceres, og tænk jeg se mange folk dagligt købe ind af både ko og gris UDEN at de tænker over det.


Så du behøver ikke at være min moralske vogter eller forsøge at giver mig dårlig samvittighed.


For den ejer jeg ikke.


Illum


Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.


Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja i det mindste ved man da ...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 21:38

... hvordan det er lavet (foie gras og ikke org.)

Kunne der da bare rejse sig en folkebevægelse i mod, at vi skal belemres med billigt pålæg fra Polen


Det er til at blive ophidset over ... og det var ikke 6uelt

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 billigt pålæg
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 22:22

nej billigt pålæg kan heller ikke stimulere mig på nogen 6uel måde...jeg er ikke så meget til mad 6...så brun sovs og medister gør heller ikke det vilde for mig...



jeg læste en tråd om dårligt pålæg fra coop...tænk sig en gang mad 6 og så er makrelsalaten dårlig...puha...


så tror jeg jeg ville opnå mere tilfredsstillelse ved et par nye ridestøvler..




pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuna med Stepper...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 23:11
Nu har du ingen præsentation, hvor man kan se, hvor gammel du er, men alligevel...

Det er helt OK at være "uvidende" om 6uelle emner - og ikke at have lyst til at tale om det.

Du kan få oplysninger på diverse hjemmesider på nettet (men tag lige hvad der står dér med et gran salt!) og der findes masser af gode bøger på biblioteket.
Hvis du ikke har lyst til at låne bøgerne med hjem (fordi dine forældre kan finde dem eller du kender bibliotikaren) så snig et par stykker ned fra hylden til et par andre (større!) bøger eller tegneserier og find et uforstyrret hjørne på biblioteket, hvor du kan smuglæse i 6-bøgerne og have de andre som "skalkeskjul".

Den dag, du får en kæreste vil du være glad for at vide "hvad det går ud på" - så du kan passe på dig selv.
Det er nemlig DIT ansvar at du får GODE oplevelser med 6... :-)


... 8-) - 99E - 8-)...
Feel Think Act
Play

Like A Horse

Så er vi i Jylland - nu MED hestene!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuna...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 23:18

...hvis man ikke spørger, så får man ikke svar. Det er ikke dumt eller flovt at spørge, hvis man ikke ved det. Og jeg tror, du har misforatået Cruella. Hun siger ikke, at du spørger dumt eller uvidende, kun at du må have en lille idé om hvad en orgasme er - når du forbinder det med noget 6-uelt. :-)

Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar... :-)


Men kig lidt på 99E's links. De forklarer meget godt. Og hvis du er nysgerrig efter at vide mere præcist hvordan det føles, så bliver du nødt til at prøve det selv...for det er meget forskelligt fra person til person. jeg tror ikke, der findes to mennesker, der oplever det ens - udover at 99,9% oplever det som dejligt og endda i nogle tilfælde vidunderligt. ;-)


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ellers så prøv med telefonbruseren
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 20:07
Hvorfor tager teenagere ellers så lange bade?!

Undskyld, jeg har ingen forbindelse med mad og @!#$. Og gåseleverpostej eller østers har jeg aldrig prøvet. (Foie gras= fed lever, stakkels dyr der er tvangsfodret til en overvægt med fedtlever).

Lær dig selv at kende, så du kan oplyse manden om, hvad, der er rart.


Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nemlig Xtiny
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 01:59

Jeg har transporteret en del foie gras hjem fra Frankrig som speditør.

Nu kan jeg godt lide fugle, især papegøjer. At nogen kan få org. af den ret, er mig komplet ubegribeligt..Nej, ingen moraliseren som sådan herfra, hver sin lyst, jeg har forlængst fattet at der ikke kan rykkes en cm. og en indrømmelse i retning af at man er gal på den, det ser jeg ikke engang for mig i en ond drøm. Jeg ved godt, at samvittighed er noget ikke-eksisterende og mit formål med dette indlæg er bare at afskrække alle dem, der kunne få lyst til at sætte tænderne i denne franske specialitet. Dette er der INGEN danske produktionsdyr, der bliver budt, medmindre landmændene er kriminelle jvnf. § 5.

Dette er sakset fra Dyrenes Beskyttelses hjemmeside. Velbekomme!


Foie gras

Foie gras er fedtlever fra ænder og gæs. Dyrenes Beskyttelser tager skarpt afstand fra foie gras

Vi opfordrer til, at man hverken køber eller bestiller foie gras på restauranten, da produktionen af fois gras på alle måder er fuldstændig uacceptabel. Foie gras produktionen er så belastende for fuglene, der udsættes for stress, smerte og lidelse i forbindelse med tvangsfodringen, og produktionen burde stoppe øjeblikkelig.

Foie gras er som sagt fedtlever, der laves ved at tvangsfodre gæs og ænder. I Europa foregår langt den største del af produktionen i Frankrig (22 millioner ænder og 2 millioner gæs), men der produceres også foie gras i bl.a. Belgien og Spanien. Tvangsfodring af dyr er ikke tilladt i Danmark (Dyreværnsloven § 5). Selve tvangsfodringen foregår med en 20-30 cm lang plasticslange, der presses ned i mavesækken gennem spiserøret på fuglen. Fodret presses via en tragt ned gennem slangen, og på denne måde tvinges fuglen til at indtage meget mere føde, end den frivilligt ville æde. Den ekstra energi oplagres som fedt i leveren. Fuglen udvikler som følge af tvangsfodringen en fedtlever, der er 6-10 gange større end en normal lever. Tvangsfodringen foregår flere gange dagligt gennem en 2-3 ugers periode, og ofte opstår der skader på fuglenes spiserør, og fuglene håndteres meget voldsomt. Under tvangsfodringen holdes ænderne typisk i mørke og enkeltvis i små bure, hvor de hverken kan vende sig eller strække deres vinger.

Det er blevet fremført at foie gras produktionen blot udnytter en naturlig evne hos gæs og ænder til at oplagre fedt i leveren. Det er helt korrekt at nogle trækfugle og overvintrende fugle har evnen til at oplagre fedt bl.a. i leverne. Det er imidlertid ikke en evne de typer af gæs og ænder, der anvendes til produktion af foie gras, besidder. Der er altså intet fysiologisk normalt ved den fedtlever, der sælges som foie gras



Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu skal alt jo ikke tages
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 11:36

Så bogstavelig som nogle uden realitetssans jo altid gør


Jeg er bedøvene ligeglad med om andre kan se eller forstå noget jeg gør.


Jeg er dog begejstert over at det er mig muligt gang på gang at give nogle personer forhøjet blodtryk, må det en dag give mig et glædeligt "return" .


Jeg læser dødsannoncer, og nogle læses med mindre sorg end andre.


Cipramil gør folk voldlige...




Illum


Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.


Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Foie Gras...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 16:27

Det lyder edder huleme både vammelt og virkelig synd.






Malle

- med Honeyburst (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum prøv her hvis du mangler noget
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 17:24

Illum hvis du kommer til københavn i den nærmeste fremtid burde du tage et smut forbi Le Gourmand på Værnedamsvej ... en sand hule udelukkede med franske Gorume specialiteter.


Her finder du bl.a. byens bedste foir gras (de giver gerne samsprøver)som tilmed er på tilbud for tiden.(prisen kan forhandles)


www.legourmand.dk



Foir gras Yes SIR



Sune






0
0
Svar på denne tråd
 
 Buusser
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 17:26

Buusser!


Hvad så med de ca. 128 milioner kyllinger der årlig produceres i danmark under kummerlige forhold ... det er helt iorden eller hvad?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fy for (noget grimt)
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 10:15

Ped... Hvordan kan du overhovedet sige 6 og makrelsalat i samme sætning...





Zamangah


Palomino hoppeføl sælges





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg undrer...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 10:36

...mig mere over, hvordan en tråd oprettet af en ung pige, der gerne vil have lidt viden, pludselig kan udvikle sig til en tråd om dyrevelfærd og Foir Gras?! Det er sq da uendeligt ligegyldigt hvad Illum kyler i kæften eller ej! Kan man ikke lide det, så lad dog være med at købe det! 8-) ;-D


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 10:39

jamen...det med makrelsalaten...jeg vil jo hellere ha de der ridestøvler...ikke mad6...det er ulækkert...og spild af mad...




pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså camilla
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 11:43

Nu har jeg jo lært at spise yderst pænt.


Bla. har jeg lært at;



Man tygger af munden inden man kommer nyt i.


Man tygger med lukket mund.


Man taler ikke med mad i munden.


Man bider ikke i gaffel eller ske når maden leveres i munden.


Man kommer ikke kniven i munden.


Man propper ikke munden.


Man holder korrekt på bestik dvs. man stanger ikke maden ind.


Man fylder ikke mere på gaffel eller ske end at det bliver på, på vej op til munden.


Så at beskylde mig for at KYLE maden i munden det vil jeg ikke hvad sidden på mig, TAK.


Men sådan er det jo med tråde de får eget liv når der er trykket send.




Illum


Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.


Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 pizza..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 12:34

jeg kunne godt spise en pizza...




pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 13:36

...*LOL*...jeg havde ikke lige taget med i mine overvejelser, at du kunne føle dig "beskyldt" af mit svar. Jeg er sikker på at dine spisemanerer er ulastelige, så det var absolut ikke for at fremture på den konto, men blot en markant forundring over udviklingen i tråden. :-)

Og så KAn jeg for min død ikke se hvorfor andre skal blande sig i hvorvidt du spiser foir gras eller ej... men det er jo bare mig.

Og ja, du har ret: trådene på HN får ofte deres helt eget liv. :-D


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gjorde jeg naturligvis
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 14:19

Heller ikke.


Men man skal jo altid sørge for at sætte tingene på plads ellers bliver det jo brugt mod en ved en anden lejlighed ;-D






Illum


Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.


Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kære Sune
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 20:14

det har jeg vidst ikke sagt at det er.


Så hvis bare kyllingerne har det skidt, så er det helt i orden, underlig logik - men okay sådan ser vi så forskelligt på det.


Illum: Jeg vidste ikke at du var på Cipramil. Var du inde at hente pakken for at skrive det ned? Sjovt nok har jeg altid haft en mistanke om at du ikke kan gøre for det. Aj, så interessant er du heller ikke... det er bare noget du selv tror.


Dødsannonce? Uh, et skrivetalent på højt niveau. Man får helt kuldegysninger af den utrolig høje standard. Jeg bukker mig i støvet for dette geni.

Og så skrider jeg lige så stille ud af dette forum i dækning for alle rygklapperne, som stormer ind... as usual..


Jeg vil trække mig tilbage og nyde mine privilegier..





Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tænk at du gider
Forfatter: 
Dato:  12-09-2006 21:22

Stakkels du, jeg må skuffe dig...


Privilegier, jamen godt du ser sådan på det, ellers var det jo heller ikke til at holde ud, vil jeg tro.


Nej nej taler ikke ud fra egen erfaring.


Og nu vil jeg gå ud og tvangs fodre min julegås så den også kan give mig en forstørret lever til jul, så vi kan mæske os i foie Gras.


Og nu har den fået navn alene af den grund glæder jeg mig til at skille dens hovede fra halsen :-)



Illum


Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.


Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Buusser:
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 13:48
(se overskift) hvorfor skal du tale sådan?!..ja undskyld men hvis nogen leger vigtigper ja så er det da DIG!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 FNIS...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 14:38

...Nu er jeg stemplet som rygklapper! Gad vide hvem Buuser mener jeg klapper på ryggen...? Er det mon Illum? :-D


Men se, nu er sagen jo bare sådan, at jeg ikke BEHØVER klappe Illum på ryggen. Hun er selvstændig nok til at klare sig selv! Måske jeg skulle klappe nogen på ryggen, som har brug for støtte?? ;-)


Uanset om jeg synes tvangsfedet gåselever er ok eller ej, så betyder det ikke, at jeg behøver gøre det til et emne i en tråd, der oprindeligt handlede om et spørgsmål af 6-uel karakter. Og jeg behøver slet ikke fordømme den ene eller den anden for at spise det. Hvis jeg ikke synes, at det er acceptabelt, så kan jeg jo arbejde imod det andre steder end lige i denne tråd... ;-)


Camilla - konsumør af fritgående øko-kylling!


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuna...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 14:50

Som du ser av de svar du har fått, så er det fler enn deg som ikke vet vad en orgasme er...

Og faktisk er det vanligere enn folk tror. Noe slikt som 20 prosent av kvinder under 25 har aldrig haft en.

Mange synes det er flaut å spørre om det, og også at indrømme at det aldrig har skedd for dem. Noen begynner at "fake" med sin kæreste, og så er det gjort. Da får du heller ingen hjælp fra den kanten. Noen tror de måske har haft en, men ikke forstod hvad det var: bare rolig, du tar ikke feil!

Så les du linker, og ha tålmodighet og en god kæreste som du er trygg på Så finder du nog ut av det til slutt.

Lykke til!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad vil livet være uden...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 18:43

Illum.


Jeg må le. At Illum til en hver tid kan hælde Calavados i andres rullepøle, og på den konto formå at holde tråde i live er da umådeligt underholdende.


Illum... tak fordi du bidrager til en fornøjelig soap og ofte kompetente svar.




"Man får hvad man gir`"
0
0
Svar på denne tråd
 
 and...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2006 22:04

en god andesteg...det er ikke værst..


pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ha ha Himmelfjer..
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 01:11

Nej yderligere støtte har hun ikke brug for. Hun blir bare sur over at jeg skriver det. Det er derfor hun læser avis og leder efter min dødsannonce.


Det er heldigvis min ret at dreje en tråd derhen hvor jeg vil, sålænge ingen regler overtrædes. Sådan er HN jo så forunderlig uforudsigelig nogen gange. Om nogen gider at læse hvad man skriver, se det er jo også helt frivilligt, endsige at svare.


Nuna: Du må gerne synes, at jeg er en vigtigper. Du har da sikkert ret.



Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Buusser...
Forfatter: 
Dato:  14-09-2006 09:58

...ja, drej du blot! :-D Bare jeg ikke behøver dreje med... ;-)

Men selvfølgelig skal jeg kommentere, for jeg er da pissekværulant, når det kommer til stykket! ;-D


Og ja, jeg har godt lagt mærke til den...skal vi kalde det lettere anspændte?...tone, der er mellem dig og Illum! Ret underholdende! ;-D


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuna med Stepper
Forfatter: 
Dato:  16-09-2006 01:40

Midt i det her mad orgie, så vil jeg da gerne vide, om du har fået svar på dit spørgsmål?


Og Foie Gras, har smagt det 3 gange, første, sidste og eneste, det er godt nok ulækkert


hilsner
/Diane


Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt


Har ingen sympati for cd pirateri
Man bør kun brænde de ting, som man ikke kan li'

- Anden


0
0
Svar på denne tråd
 
 Rygklapper...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2006 20:44

Fik lige lyst til at klappe Buusser på ryggen og sige:


Illum = Gud ??

0
0
Svar på denne tråd
 
 SusanneOP
Forfatter: 
Dato:  18-09-2006 08:04

Sikke da noget rædsomt sludder at skrive.


Det er jo blasfami !!! Så skam dig.


Illum


Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.


Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lilleulv
Forfatter: 
Dato:  22-09-2006 21:35
Jeg ved godt- hvad det er- og øh- ja- mad har ikke så meget med det at gøre.

Jeg spiser også pænt ude- (Illum).

Men jeg vil hellere have en rød bøf- og Bernaisesauce(!).

Hvis manden skal forføres med mad- så er det en to retters menu. Eller med en grill. Personlig foretrækker jeg nu fondue.


Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider