Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Rødbeder, hvordan?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 20:11
Hejsa, Jeg har købt nogle rødbeder (hele), og tænkte at jeg ville sylte dem, (eller hvad det nu hedder når de er på glas) Men hvordan gør jeg? Er der nogen der har en opskrift, en god ide eller noget? Jeg har aldrig prøvet det før, så det må gerne være skåret ud i pap ;-) Hilsen Katja som ikke er så husmoderlig som hun nogengange havde brug for at være...



Kh Katja aka. Castor the Champ.

Kig ind på DKs nye site KUN for kvinder
ekvinde
0
0
Svar på denne tråd
 
 syltede rødbeder
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:07
du koger rødbederne i vand til de er møre.. hælder vandet fra og smutter skindet af skærer dem i skiver ned i et glas (koger 1 l eddike og 800 gr sukker tilsætter 1 låg atamon pr liter væde..) skal du lave mange skal du selvfølgelig lave mere hælder det over rødbederne og dine syltede rødbeder er færdige..

Sussie



0
0
Svar på denne tråd
 
 Husk at...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 21:10
Skolde glassene i varmt vand med atamon :-)

Some people knows how to appreciate irony...


Silhuetter
0
0
Svar på denne tråd
 
 put gerne...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2005 22:24
et stykke peberrod, timian (frisk) eventuelt en enkelt nellike, og et laurbærblad eller to, i eddikelagen. Og nøjes endelig med KUN at skylle glasset i varmt vand tilsat en smule atamon... atamon smager hæsligt, og eddike/sukkerlagen konserverer i sig selv. Hilsen Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
Spam spam spam spam spam and spam
0
0
Svar på denne tråd
 
 Et alternativ
Forfatter: 
Dato:  17-10-2005 09:04
til syltede rødbeder... Vi spiser MANGE rødbeder her om efteråret - vi bager dem i ovnen på mange forskellige måder. Men vi kan bedst lide dem når vi skræller dem, flækker dem på langs, pensler med olie og drysser med salt, peber og fx. knust hvidløg eller sesamfrø (brug fantasien). De skal have ca. 40 min. i ovnen og smager godt til stort set alt - dagen efter er de gode kolde på leverpostejen ;-)


TinaR
Forsøg ikke at lære en gris at synge - du spilder din tid og generer bare grisen!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rødbeder
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 20:19
Her i huset købes der rødbeder til én ting - nemlig hoppedyret ;-) Hun elsker dem ligeså meget som hun elsker gulerødder (y)

Jannie
Webdesign og grafisk arbejde!



3 ÅRS VALLAK SÆLGES - SE MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider