Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 priser føl vs plag
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:10

Hvornår stiger Jeres priser fra opstaldning af føl til opstaldning af plage? Hvis I overhoved har forskel i prisen? Og hvor meget billigere er det hos Jer at have plag i løsdrift frem for alm boks?


MVH Tina


Opstaldning/sommergræs (ved veninde) i Tvis (7500). Store folde, 3 lyse store bokse i ny stald, ridebane 20x60. 600,- excl foder.


Venter føl efter BH Doolottle d 14/4 og Zardin Firfod d 28/4


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmnene
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 19:41

Nu er jeg jo lejer og ikke ejer, meen har nu altid betalt pr. "hest"/boks...altså når føllet er ved sin mor = pris for en hest og når den skal have sin egen boks = pris for føllet/unghesten...hvilket jo er fair nok...


Mht. løsdrift så må det vel gælde fra når føllet skal have foder selv = alle andre heste uanset alder...;o)


Håber at det vil hjælpe dig..;o)


Mvh.


OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning!

Bedækninger tilbydes!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hos os..
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 12:05

er prisen den samme uanset hest, set ud fra at en boks er en boks og en lille hest kan svine lige så meget som en stor mht halmforbrug, og en plag skal jo stadig have foder og nogle af vores får da mere end nogen af de udvoksede heste.-


Mvh

Lene


Hestebokse udlejes i Bjerringbro


www.goldenhorse.dk



QH hingsteplag til salg se på hjemmesiden eller send besked

0
0
Svar på denne tråd
 
 hos os
Forfatter: 
Dato:  20-04-2009 15:32

Her hos os er der ikke forskel i pris uanset om hesten går i løsdrift eller står i boks.

Og prisen er for en hest eller pony altefter hvad det er for en palg.

Udgifterne er jo den samme og alligevel lidt mere i løsdriften , da de står i spåner .

Så de plage (fravændede føl ) koster det samme og dermed også betaler det samme som en udvokset hest/pony .



Mvh Graven



Fronerthig Prince Teyrnon,FLYing Star

Tilbyder bedækning.

Staldjob tilbydes.ca 10-12 timer om ugen


Smuk Welsh cob vallak sælges.Sort med 4 sokker og blis.

0
0
Svar på denne tråd
 
 prisforskel
Forfatter: 
Dato:  21-04-2009 09:21

Der hvor jeg har min plag stående, er der prisforskel. Det er indelt efter højden på hesten.. Jeg giver 750kr for min plag som bliver en kat 2'er pony.. hvis man så har en plag eller hest som er under en hvis højde skal man give lidt mere.. Det kommer helt an på højden af hesten, der hvor jeg har min.. og det er incl. alt.. jeg har bare valgt at komme med tørvestrøelse til min, da han ikke kan tåle dampen fra halmen..


Sagde baloo

som kører case, claas

og passer jerseykøer

hver dag:p



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider