Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Min nye hingst Dali Ss
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 00:06

Hejsa allesammen.. jeg er en pige på 14 år ved navn Silja. jeg elsker heste, og alt min fritid går med de kære dyr..(og lektier)

jeg er så heldig at jeg har fået lov til at ride en araber avlshingst ved navn Dali Ss. jeg kender ham jo ikke så godt endnu, men prøver og give en beskrivelse af hvordan jeg oplevede den dejlige hingstebasse første gang jeg mødte ham alligevel..


Dali Ss er en super dejlig hingst på 158cm. han er 4 år gammel, og showhingst. han har et vidunderligt temperament! det havde han i hvert fald første gang jeg mødte ham, og det siger hans ejer at han har.. han er meget nem og have med ud til andre steder, og han tager det meget pænt hvis der kommer andre heste!

han bor på stutteriet Richelieu Arabians, hvor jeg er så heldig at blive rytter nu hvor jeg skal ride på deres vidunderlige hingst her, som for øvrigt kun er en af dem...

Dali Ss er en super smuk hingst, som er rigtig flot bygget. han har super gode gangarter, og en dejlig måde at bevæge sig på.


han bliver løssprunget, og hans teknik udvikler sig bedre og bedre for hver gang.. så måske jeg også skal springe på når han er klar til den slags ting.

på dressurbanen er han virkelig god! han er meget nem og ride, og han er super smuk. han går lc klasser for tiden, men er dog langsomt ved at blive trænet i nogen lb øvelser. hans gangarter er som sagt super, og når man rider ham er det som om man går i et med ham. jeg ved det lyder underligt men sådan havde jeg det! han flyver hen over jorden, og hans bygning og bæring for det hele til at se virkelig godt ud når han er på banen.


jeg har kun godt jeg kan fortælle jer om denne hest, men det er jo begrænset hvor lang tid i kan side foran computeren uden at få firkantet øjne..

så jeg vil slutte af med at sige at Dali Ss er en dejlig og meget kærlig dreng,som man kun kan have fornøjelse af! jeg glæder mig meget til min fremtid med den smukke hingst, for jeg kan ikke andet end at elske ham! <3


her er nogen billeder af den super smukke avlshingst:


knus fra Silja Bolander...

0
0
Svar på denne tråd
 
 sadsadsa
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 07:11

hehe jamen ham kender vi jo da Juliette også er herinde. Men han er bare skøn, lyder godt! =D Tillykke med deeet




- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lækker lækker
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 08:43

Tillykke med det!!! hvor er den smuk!

Held og lykke med ham











Kirsten Laursen

Edzer & Farrari<3

100% dressurrytter <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 ertyertertertert
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 11:26

Uh, tillykke, Dali er jo bare så fin-

Hvordan kan det være Juli har valgt at lade en anden ride ham
? har hun fået for travlt med studierne ?




Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
- Team AND & TEAM JENSEN -
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej med jer
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 11:28
Jeg har lavet en billed video til ejeren med ham, hehe.

Heste klipper søges hurtigt til og klippe hest i jelling, Det må ikke være for dyrt, så skriv til mig hvis du klipper andres heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 18:22
Nøj, hvor er den bare smuk ! (:


Navnet : Safia<3

Ponyen : Domenique<3

Den bedste Veninde : Katja<3

Den bedste : Johnny Depp<3

Hende jeg elsker : Emmie<3

Hesten : Zaragoza<3

Domenique <3






0
0
Svar på denne tråd
 
 FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 18:38
Jeg vidste godt nok ikke at Juliette søgte en rytter til Dalí SS

- Sasma
hest søges til udlån!
- skriv for mere info (:
0
0
Svar på denne tråd
 
 heeej
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 18:54
Uh, han er lækker!!



Monica Pedersen

Snart uden Egely's Prins Abdullah


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 23:28

Hej Silja,


Sikke et dejligt indlæg du har lavet om den dejlige Dalí :-)

Tak for i aften, det går bare så fint med jer to, I skal nok nå langt sammen. Han er i hvert fald glad for dig.


Til jer andre, så rider Silja ham nogle gange om ugen da jeg selv har meget at se til med to andre heste samt to heste i kommison og arbejde. Jeg rider skam stadig selv den smukke skimle dreng, men Silja har ham så nogle dage om ugen og begynder fra på onsdag at modtage undervisning af Dennis Holst, så de er bestemt i gode hænder :-)


Tak for de pæne kommetarer om Dalí til jer andre, han er virkelig også bare en dejlig dreng :-)


Knus Juliette


For sæson 2007 tilbydes to pragtfulde OX-hingste til bedækning.

Se mere på : www.richelieu-arabians.dk


Lækker 2-hestes trailer udlejes ved Holbæk, se præsentation


OX hingst fra 1995 + 2006 sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ny hest.
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 07:43

Hej Silja, velkommen her til JHN. :)


Rigtig læker hest, ham Dalí SS. Juliette harflere gange vist billeder, og de er altid værd at se på. =)


Held og lykke med jer to.

Jeg håber på at se nogle ridebilleder en dag. :b



- Og Juliette, jeg er stadig ikke kommet mig over, at I solgte Wareno.

Ej man, den hest er da bare den lækreste.





Ditte

- nu med Rosita <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog.
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 18:48
Stort tillykke med det.. Kan kun sige at du er heldig.. Dalí er bestemt en super dejlig hingst! Og super fotogen.. Glæder mig til at se billeder af jer to sammen på ridebanen..

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider