Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Glad..........
Forfatter: 
Dato:  29-09-2016 00:48

Et lille glædes indlæg.......

Gilbert havde besøg af sin gamle "veninde" Stine i weekenden, hun var min hjælpe rytter, da han var 4 år.

Da jeg havde gjort ham ryttervandt og nogenlunde styrbar, var det hende der var pilot på ham ind i mellem, så han kunne komme med "ud i verden" i trygt selskab med hans mor med mig som pilot.

Stine har kun redet nogen enkelte gange siden sidste efterår, så kondien og mavemusklerne var vist ikke helt på toppen alligevel fik hun, efter en lidt træg og ujævn start på rideturen, en rigtig god oplevelse på min store basse.

Hun kunne dog kun sidde ned et par omgange af gangen, så måtte hun gå op i let ridning igen og trække luft he....he.....

Det var så skønt at stå på jorden, og se min helt " hjemmelavede" hest, fungere fint og afslappet under en anden rytter. Så jeg er en stolt og glad avler, rytter og ejer

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

10
0
Svar på denne tråd
 
 Kender følelsen
Forfatter: 
Dato:  29-09-2016 11:21

Nu har jeg ikke redet i mange år, men min mand tilrider/rider vores heste, og både for ham og mig er det sjovt at se når der kommer en anden rytter op, så vi kan se hvordan hans arbejde virker.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

3-års Hannoveranervallak til dressur/military sælges

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-09-2016 20:52

Jeg kan godt huske, da jeg skulle op og ride første gang efter en lang pause...

Det der nedsidning holdte nok en halv volte, for pokker da

 

Kan godt forstå du er stolt!


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler ...
Forfatter: 
Dato:  30-09-2016 18:15

Mange tak begge to, for input i min lille glædes tråd.

Ja det er så fedt, at se ens arbejde med hesten, virker så fint med en " fremmede" rytter.

Gilbert mor var blandt de 120 heste som Dk skulle stille til rådighed ved VM for para rytter tilbage i 1999 på Vilhemsborg. Dengang red rytterens ofte på lånte heste, som værts landet skulle stille til rådighed.

Jeg var hjælper ved det store stævne, og Brava var med, faktisk som yngste hest nemlig 6,5 år.

Og min følelse af stolthed da hun, med sin spastiks lammede rytter, blev placeret som nummer 7 i finalen, blandt 27 ekvipager, bar hun sin grad 3 rytter, til denne super flotte placering, og jeg kunne ikke havde været mere stolt, om jeg selv havde redet hende til VM, da prinsesse Benedicte overrakte sløjfe og blomster til os,

Tænk en gang, at jeg selv havde avlet og uddannet en hest, som 6,5 års, virkede så fint under en pararytter

Selv gjort et velgjort.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 dygtig hypper
Forfatter: 
Dato:  03-10-2016 22:39
Og dygtig rytter... det er først når man har holdt pause fra ridningen at man opdager hvor mange muskler man bruger😉
Kan godt forstå at du er stolt over de to!

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan godt forstå....
Forfatter: 
Dato:  05-10-2016 08:36

...at du er stolt - det er så fedt ar se, at man har fået "knapperne" sat rigtigt, så andre også kan finde ud af hesten

 

Hele sommeren har den ene af mine vallakker været "udlånt" i vores ugentlige ridetime på "koneholdet" til en medrytter, hvis hoppe har været på barsel. Jeg har også godtet mig over, at hun ha haft nogle gode ture på min dygtige hest, og at hun har nydt det

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2016 23:54

tak for kommentarerne, det er dejlig der tros alt er en lille smule liv tilbage her inde på HN


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider