Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Stævne på Frida´s hest
Forfatter: 
Dato:  23-08-2016 13:46

Har i weekenden været til stævne på Frida Bertelsen´s hest (Frida som har Sandbæk´s Ophelia her, og Chopali)...

 

Grunden for stævnet kom egentlig fordi Frida´s rideklub stod og manglede en hold kammerat til dressurvennerne´s cup, og Frida ikke selv måtte starte da hun har redet for høje klasser... Tidligere på sommeren red jeg Ophelia og Chopali mens Frida var i Finland, og vi blev enige om at jeg kunne hapse pladsen på holdet og melde mig ind i klubben...

 

Jeg har nok sammenlagt siddet på hende MAX 12 gange.. Og redet et enkelt stævne inden dette stævne (jysk rideuge i silkeborg 18/7, og siden der har jeg kun siddet på hende 3 gange i ugen op til stævnet denne weekend)..

 

Lørdag red jeg en alm. LA2 til 69% og fik en 5 plads

Søndag red jeg LA2 i cuppen, og red 67%, og hvis der havde været individuelle placeringer var vi blevet nummer 6 i klassen...

Sammenlagt var der 49 super gode equipager til start i de to kvalifikations afdelinger, og vi sluttede som 12 bedste i alt Holdet blev desværre ikke placeret - men vi gjorde alle hvad vi kunne :D

 

og i skal ikke snydes for en lille mix video:

www.youtube.com/watch?v=NsgpDqmNzbA

 

Ophelia ligner umidelbart en hest som er let nok at ride.. Men hun er en dejlig følsom hest, som ikke altid er enig i at piloten skal styre tempoet, og så er hun vant til nogle lidt længere og stærkere ben fra Frida, end jeg kan præstere - så jeg får langt fra vist hvad hun kan.. Men jeg gjorde mit bedste

 

Video af Frida og Ophelia kan findes på hendes egen facebook side, hvis i vil se hvordan hun går under egen rytter

www.facebook.com/ Fridadortheabertelsendk/?fref=ts

 


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

5
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2016 15:02

Køn hest og flot ridning som altid.

 

Og tak for link til det FB man ikke har Kunne da godt have tænkt mig at se den anden hest osse


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  26-08-2016 17:32

mrsheaven - du kender da godt frida og chopali

Billede

 

og her Frida og Ophelia

Billede

 


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej hvor fint
Forfatter: 
Dato:  28-08-2016 20:38

Ej hvor er det altså fint gået - og flot at få lov til at låne en dejlig hest, når nu egen rytter ikke må deltage

 

Og det er da sejt gået at blive nr 12 ud af 49 hold - anede ikke at så mange stilte op !

 

MVH charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  28-08-2016 22:53

nej ikke 49 hold, men 49 individuelle equipager :D mener der var 14 hold eller noget i den stil :D

 

og ja er vildt beæret over at Frida spurgte om jeg ville ride


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider