Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hest efterlyses!!
Forfatter: 
Dato:  31-07-2016 10:07
Da vi har ledt efter chavi siden søndag kl 23 (uden held udloves nu en dusør på 3000 kr til den der finder hende.

noget faldt ned i skoven og hestene løb rundt ( en 4 hegnspæle knækket )da jeg kom ud stod min anden hest i modsatte retning og vrinskede efter chavi (hvilket må formodes at han har fulgt hende langs hegnet istedet for at følge efter hende ud af hegnet i modsatte ende.vi skyndte os ned til det ødelagte hegn for at lukke det og der hørte vi chavis travtrin på asfalt der forsvandt. siden er hun sporløst forsvundet der er intet aftryk og ingen der har set hende
hun er en stor sortbroget kraftig hest 14 år med meget hår på benene. hun er meget meget rolig og meget menneskeglad . og kan du bare sidde på en hest kan hun rides med et tov om munden.
hun reagere på fløjt hendes navn og kom chavi. plus en spand med evt havre i.
det er os en gåde hvordan en sortbroget 500kg hest med så store hove kan sporlst forsvinde trods intens eftersøgning i skove åer søer. vi hørte ingen biler den aften og der var helt vindstille og månen var på vej op.
hesten løb fra vedbyvej 6 4953 vesterborg og vi formoder pga den anden hest stod i modsatte ende og vrinskede( hvad vi ik kan se kan den høre) at hun er løbet i retning af pederstrupvej der efterfølgende fundet tydelige spor op af cypress gårdens kornmark og opstigningen til Pederstrup.

Chavi er forsvundet på Lolland, der er ledt siden søndag- alt er simpelthen travet igennem, åer, søer, grøfter, skove mv. Samt der har været drone oppe i området 2 gange.
Mange mennesker leder, både til fods, på hesteryg, i bil - og alle bønder i området der tærsker er informeret.

Hvis i hører eller ser noget, så kontakt straks ejer.


Facegruppe : efterlysning chavi

kontakt 31315928

They tell us everything's alright, and we just go along. How can we sleep at night, when something's clearly wrong?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Politiet?
Forfatter: 
Dato:  31-07-2016 11:21

Har I meldt det til Politiet? Vi har et par gange fundet nogle og meldt det, der har ejerne så fået oplyst at hestene var fundet ved kontakt til Politiet.

 

De gange jeg selv har oplevet at heste har været rendt længere væk, så har de bevæget sig i nøjagtigt samme retning som vi plejede at ride. Fx blev de én gang fundet på en fold 5 km hjemmefra og få hundrede meter fra hvor min ene skoleveninde boede.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Flere Welsh Mountain plage med særdeles god afstamning sælges

3-års Hannoveranervallak til dressur/military sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chavi.
Forfatter: 
Dato:  31-07-2016 14:04

Politi er underrettet. Og det har vist også været i lokal radio-

 


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 sporhund
Forfatter: 
Dato:  31-07-2016 21:03

Har du overvejet at sætte en sporhund på opgaven?

Håber at I finder den.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  06-08-2016 13:44

Er hesten fundet??


VH Pernille

 

"Du er et spørgsmål, der endnu ikke er stillet"

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider