Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 I'm back!
Forfatter: 
Dato:  23-07-2016 20:57

Hej alle sammen :)

 

Det er efterhånden ved at være MANGE år siden, at jeg sidst var herinde, men tænkte at jeg ville komme tilbage ;)

 

Nogle af jer kender mig nok, men her er et flash-back (undskylder på forhånd længden af tråden xD) af heste jeg har haft gennem tiderne :)

 

Misty: Min første pony og den pony, som altid vil have den største plads i mit hjerte <3 hun krydsde regnbuebroen for 7 år siden <3

Billede

Billede

 

Billede

 

Luna/Esmaralda: Havde jeg glæden af et godt stykke tid <3

Billede

 

Billede

 

Mufasa aka Muffe: Den skønne dreng jeg havde glæden af at eje et godt stykke tid <3

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Surprice: En smuk hoppe jeg havde glæde af et stykke tid <3

Billede

 

Billede

 

Tjalfe: En dejlig hest jeg har kendt siden barndommen, ham var jeg rigtig glad for! <3

Billede

 

Billede

 

Marcia: Den smukke og dejlige hoppe jeg sidst havde glæde af, hvilket er 4-5 år siden (ser hende stadig) :) hun gav mig modet tilbage <3

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Havde ikke troet at jeg skulle have hest igen, når det ikke skulle være Marcia, så det lagde stille meget længe. Til jeg i maj fik part på denne skønhed, Tabita:

<3

Billede

 

Her gik det op for mig, hvor meget jeg egentlig savnede det at have hest, men jeg gjorde ikke rigtig mere ud af det.

Skulle se min mors (Mrsheaven) daværende hest Malik, men hesten ved siden af fangede mine øjne og jeg var totalt skudt i den store brune hoppe Sagde for sjov til min mor, at hun skulle spørge ejer, om skønheden gav en tur, næste gang jeg var nord på.

D. 6 juli ringer min mor så og siger at ejer gav lov til at jeg måtte prøve skønhden OG låne hende, hvis der var kemi!

 

Nordpå det gik og jeg er stadig helt forekslet i hende, hun hedder Ally og er en DV på 15 år og 168 i stg og hun kommer hjem d. 31/7, til et sted hvor Marcia faktisk også står ^-^

 

Jeg kan slet ikke få armene ned!!! Hils på ''min'' nye skønhed Ally

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Tak fordi i kiggede med og fortsæt god aften

Undskyld kvaliteten på de sidste 2 billeder

 

MVH Clarissa :)

11
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-07-2016 21:05

Havde ellers bestemt mig for IKKE at skrive i denne tråd - da jeg ikke har set dit navn i nogen a mine

 

Meeen - here we go anyway

 

Glæder mig til at følge jer herinde (og særligt heldigvis IRL)

 

Knus fra din (søde, vidunderlige, skønne og meget meget dejlige) mor


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

6
0
Svar på denne tråd
 
 Many happy returns
Forfatter: 
Dato:  24-07-2016 16:34

Velkommen tilbage og tillykke med din fine, nye hest

 

Det bliver spændende at følge jer herinde fremover.

 

Og hvor sødt af din mor at skrive i din tråd

 


Nu med skovtursquarter

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 flot...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2016 21:30

Hvor har hun et lækkert hoved og ser flot ud, I passer godt sammen, håber I får rigtig mange gode år sammen.


 


western,skovturs, distancerytter som rider på hesten over dem alle
nemlig selveste Whitey

Hilsen

Anja

1
0
Svar på denne tråd
 
 Back again
Forfatter: 
Dato:  24-07-2016 22:46

No way! Mrsheaven er gammel nok til at have en datter på din alder. Det hopper jeg ikke på men enig i at hun er et prisværdigt forbillede.

 

Alligevel tak for kikket. Sikke mange skønne heste du har haft i dit liv. God idé med en billed kavalkade! Jeg får selv et flashback ned ad memory lane fra min første pony jeg fik i 1969 til dem der står og bliver vartet op nu. Jeg er faktisk gået fra str. 126 cm i stg. til str. 170 (hvilket var ret meget i '80'erne) til 138 nu... Dvs. hvis nogen spørger hvor mange heste jeg har, så siger jeg, som sandt er, een! Manden har absolut ingen humor eller forstand på det punkt, men ærlig talt, resten er jo ponyer OG jeg deler dem med mine rollinger (så faktisk er vi nede på ca. 88 cm.

 

Det bliver spændende at følge Ally og dig fremover, for det var vel ikke en engangs fornøjelse at du forvildede dig tilbage til hn? Hvad er planerne og hvad er hun brugt til? Hun ligner lidt en spring hest umidelbart især på ørene.

Det er nemlig faktisk ret sjovt, at man går og tror at man godt kan undvære det heste-halløj der og så får man duft af hest tilbage i livet og finder ud af hvad man har savmet i de xx antal år.


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak :)
Forfatter: 
Dato:  27-07-2016 21:23
Tak for de rosende ord alle sammen! Det varmer:)

Kirstine:
Tusind tak, regner stærkt med at blive herinde nu ;) og ja jeg har en super mor! &#10084;

Anja:
Ja hun er super smuk og tak :) håber også jeg har hende i mange år :)

Anette:
Min mor er totalt meget mit forbillede! &#10084;
Ja, der er næsten intet bedre end en god billede kavalkade :)
Nej, er tilbage for at blive ;) hun er godt nok dressur hest og kan få mig op i niveau, hvilket jeg ser meget frem til ^-^ Hun kan dog godt springe, men det er ikke lige der hendes store talent er xD (heller ikke mit mere). Men hun virker til at være perfekt med mig, så mon ikke jeg kommer til at gøre alt med hende &#10084;&#128522;
3
0
Svar på denne tråd
 
 velkommen tilbage
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 22:26

Hvor ER det skønt at se dig herinde igen :)

 

Og hvor jeg husker dig på den lille hvide skønne pony :)

 

Det bliver da vildt spændende med den brune musse du har lånt! - Det ser virkelig ud til ar I passer godt sammen!


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt.
Forfatter: 
Dato:  04-08-2016 18:11
Det er lidt hyggeligt at du kan huske misty og jeg :)

Ja det bliver meget spændende! Specielt fordi hun har mere puls end jeg er vant til hehe :)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider