Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Dressurbilleder af Sienna..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2016 20:52

I skal da ikke snydes. Jeg fik taget lidt (mange) billeder af Sienna til vores dressurtræning i dag.

 

Hun var lidt hidsigprop indimellem og bremsen virkede ikke helt i starten, men hun blev mere og mere afslappet og lyttende efterhånden som træningen skred frem. Hun er virkelig begyndt at blive fin :)

 

Jeg kommer dog indimellem til at sidde lidt mystisk, er ikke vant til at ride i 17' tommer sadler, men 16'5 tommer sadler og det gør faktisk en væsenlig forskel. Så skal lige lave en note til mig selv om at huske at mine ben ikke skal falde frem og jeg skal blive korrekt nede og sidde. Skal bare lige vænne mig til sadlen :D

 

Når - lidt billeder:

 

Billede

Hendes fine hoved med hendes fine nye trense.

 

Billede

Opvarmning

 

Billede

Uhh strække sig - men der var lige noget farligt

 

 

Billede

 

Billede

Afsted det går

 

Billede

Trav

 

 

Billede

Trav

 

Billede

Afsted det går

 

Billede

Galop

 

Billede

Mere trav

 

Billede

Skråt igennem

 

Billede

 

Billede

Mere galop galop

 

Billede

Trav

 

 

Billede

Øhh mit hoved er lige blevet skåret af

 

Billede

Traver af

 

Billede

Forsøg på lidt øgning agtigt noget

 

Billede

Mere forsøg på øgning agtigt noget

 

Sådan :D

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

7
1
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2016 21:22

I ser ud til at passe godt sammen!!!

 

Hvor høj er hun?? Hun ser ikke helt lille ud

 

Tak for kigget!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-07-2016 22:05

1000 tak skal du have :)

 

Hun er faktisk kun 168 cm i stg så hun er ikke vildt stor. Hun trænger stadig til at tabe sig, men det går fremad med vægttabet stille og roligt (det er nu sundest for hesten) Da jeg startede med at ride hende var hun meget-meget-meget fed. Det går den rigtige vej både træningsmæssigt og hendes vægttab.

 

Hun har intet lavet de sidste 2 års tid udover at gå lidt skovture med ejeren selv. Så hun nyder at komme i gang med dressuren, det kan man godt mærke på hende.

 

Jeg har meldt til stævne d. 5 og 6. august (hendes allerførste i hendes 7 årige lange liv) Så det bliver meget spændende. Vi skal starte to stk LC klasser :D

 

Det er 6 år siden jeg sidst har startet LC så det bliver egentlig meget hyggeligt. Jeg hopper lige fra S dressur til LC dressur :D

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

4
1
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-07-2016 09:56

Ja, en for rund hest - det kender jeg godt Malik var oss alt alt for tyk, men det lykkedes da at få nogen kg af, inden han (desværre) måtte tilbage og leve sit liv som foldbums..

 

Nåååh, hvis du har redet dressur på så højt niveau - så ved du jo nok, hva du har med at gøre Det må blive helt underligt igen at prøve forfra

 

God fornøjelse til stævnet - regner med der kommer lidt billeder

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 Held og lykke.
Forfatter: 
Dato:  28-07-2016 12:24

Held og lykke med dit "første" stævne. Skønt at se en der sidder lodret over sin hest.

Blot pas på dine hænder, der af og til bliver lidt høje.

Men smukke billeder.


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2016 08:35

Hej.

 

Hvor er det dog bare pæn ridning! :) Det ser så afslappet ud - og sikke, at det går fremad.

Det er spændende at følge med i dine nye projekter med Sienna og Romse! :)

Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 21:14

Mrsheaven: Ja jeg er ked af at læse om din lille Malik :( Men godt i fandt en løsning dig og tidligere ejers forældre.

 

Ja hun er lidt rund. Det sidste vægttab skal nok komme stille og roligt :)

 

Det bliver bestemt lidt mærkeligt at gå fra S til LC, men det bliver da også meget hyggeligt igen :D

 

Oxalia: Haha tak. Jeg glæder mig til "mit første stævne". Bliver så spændende at se hvad hun siger til det hele. Hun er jo lidt en hidsig dame :D

 

Plovbæstet: Tak skal du have. Ja det går fremad med hende. Hun er virkelig begyndt at blive bedre og bedre. Det skal nok gå hurtigt med Sienna, det er jeg ret sikker på. Vi tager det stille og rolgit, men hun er meget arbejdsivrig og vil rigtig gerne så hun knokler bare på :D

 

Ja Romse er SÅ fin, men hun står jo pt. med sine forhove og sin skulder. Så det må vente lidt med hende. Håber hun bliver fin igen, men vi giver hende den tid det tager.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider