Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Farvel Lara..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2016 23:01

Jeg har i dag sagt farvel til Lara - og Emmy.

 

Jeg har i dag afleveret dem i jydelandet hos min bedste veninde / deres ejer.

 

Jeg er sikker på de nok skal få det godt. Den sidste måneds tid har mig og Lara bare hygget os, redet nogle skovture. Det har været skønt. Så hun var gået på førtids-pension ;)

 

Nu er hun gået på fuld pension og skal blot ride let vedligeholdelse og skovture. Det bliver godt for hende. Hun har gjort sit.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Jeg fik taget nogle billeder af os den anden dag.

 

Her er de:

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Jeg tager over og besøger dem i september så det bliver dejligt :)

 

Vi ses Lara..


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

17
0
Svar på denne tråd
 
 Snøft.
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 09:35

 

Jamen havde i ikke et stævne her i August?

 

Dejlige billeder især der, hvor du rider uden trense. Det har du/i gjort før dig og Lara (på stubmark) og det er i altså bare gode til. Ørene fremme og i balance, så bliver det ikke flottere.

 

Kommer til at savne jer i trådene. Jeg ved godt du er i gang med andre spændende projekter, men alligevel. Snøft.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Buckskin farvet, Eventyr hest på 2 år sælges.

 

Vindott, Islænder hoppe, sælges evnt. bytte.

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 10:22

Rart det er et på gensyn og ikke helt farvel!!!

 

Skønne og meget gode billeder!!!

 

TAK for kigget!!!!!!!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

1
0
Svar på denne tråd
 
 i har gjort det godt
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 11:10

Dine tråde med Lara, får altid mig i godt humør.

 

Din tilgang til træning af en hest på det niveau som Lara endte på, samt rejsen dertil.

Hun er et fantastisk eksempel på, at ks ikke absolut er en dødsdom, hvis man bruger målrettet hensynsfuld træning, og at dressur ikke er et spørgsmål om race, men om blandt andet dygtiggørelse, præcision, takt og bæring.

 

Jeg er sikker på, at hendes seniorordning som luksusskovturshest, bliver alletiders for hende.

 

I er stoppet, nok kun på vejen op, men har uden tvivl været en inspirationskilde for mange.

 

Held og lykke til Lara og Emmy, og held og lykke til dig, med dine nye projekter


Hilsen Nana

4
0
Svar på denne tråd
 
 Flotte
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 13:07

Flotte billeder. Dejligt når man efter lang og tro tjenneste, kan give dem en god pensionisttilværelse.


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 21:19

Shagya: Tak. Vores sidste stævne red jeg i starten af juli. Vi red en MA på C plan. Vi fik skod procenter, men Lara var så fin og jeg var SÅ tilfreds med hende. Jeg ved jo hun slet-slet ikke kan være med på det plan og så i den sværhedsgrad, men det skulle prøves. Da jeg havde sådan god stævnedag valgte jeg at sige det var den sidste på hende :)

 

Så derfor har vi hygget os den sidste måned i stedet. Da ejeren så fandt et opstaldningssted som havde ledige bokse fra august sagde jeg hun selvfølgelig skulle tage dem :)

 

Ja det bliver mærkeligt uden Lara. Det gør det virkelig. Men ja, spændende nye projekter. Jeg har det fantastisk hvor jeg er lige nu. Ejerne af stedet, stemningen derude, opstalderne - ja, de er fantastiske. Hestene er selvføgelig også dejlig og jeg bliver mindre afhængige af andre hvilket gør jeg har mere frihed og det glæder jeg mig til :)

 

Elvagården: Nøj 1000 tak skal du have. Jeg bliver jo nærmest helt rørt af dine flotte ord om mig og min ridning. Mange, mange tak skal du have.

 

Alt med KS er bestemt ikke en dødsdom. Med rigtig ridning, afveksling kan tingene måske lade sig gøre. Lara har i hvert fald aldrig haft problemer og hun har aldrig været forhindret i noget pga sin KS. Der har været udfordringer i nogle af de svære øvelser (især på højre volte). Men hun har aldrig sat direkte fra og haft ondt. Så det er jo fantastisk dejligt og hun har altid været meget lærenem og arbejdsglad.

 

Oxalia: Ja, det er sandt. Hun fortjener sin pension <3


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

2
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  30-07-2016 22:03

Det er så flot hvad I har opnået, og jeg har med begejstring fulgt alle dine indlæg. Jeg er vild med Lara - og welsh cobs generelt (min barndomspony var sådan en blanding ), så det har været spændende at følge hendes udvikling op gennem de svære øvelser. Tak for at dele det med os her på HN. Jeg vil glæde mig til at følge dig og avlshopperne fremover :-)

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaaa....
Forfatter: 
Dato:  31-07-2016 07:34

Som jeg skrev til dig forleden dag, så har det været en stor glæde at følge dig og Lara igennem nogle år.

 

Du har altid holdt fast i hvilken vej du ville med dejlige Lara, også selv om nogle har været rimeligt kritiske, så klap dig selv på skulderen. I to har jo bevist at Race, problemer med rytters krop og hestens skavanker ikke behøver betyde at man bare opgiver.

 

Det bliver godt for Lara at blive hyggehest, håber planerne om måske at lave et føl eller to bliver til noget.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider