Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 DeNiro Junior støvle - erfaringer
Forfatter: 
Dato:  19-07-2016 20:54

Hej

 

Jeg poster almindeligvis ikke noget her, men nu har jeg brug for nogle erfaringer med DeNiro junior støvlen - den bløde, nubrede model med lynlås og elastik - uden snører.

 

Den passer perfekt til mig omkring anklen og musklen. Kan lige akkurat lukke den uden vold. Men jeg synes den sidder ret løst længere oppe - jeg kan alligevel få nogle fingre ned i støvlen der. Tilgengæld er den ret høj og skal altså falde lidt ned før højden er passende(dette er et bevidst valg)

 

hvad er jeres erfaringer med dette? Er det noget bøvl at der er så meget luft, eller vil det hjælpe når den glider ned? Det er 5 år siden jeg har købt nye støvler så er lidt på bar bund.

 

Håber der er nogle der har noget at byde ind med. Tak

 

mvh Fanny

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  19-07-2016 23:21

Jeg har De Niro Young støvler og har aldrig været så glad for støvler som jeg er for dem :)

 

Mine blev så lavet på mål da de var for brede i læggen til mig på de originale mål i horhold til højde på støvlen og sko str. Det kostede dog ikke særlig meget ekstra.

 

Støvlen skal sidde helt til hele vejen op af benet, også øverst. Hvis der luft vil de give sig mere og du risikere de ender med blive for læse øverst på dit ben.

 

jeg fik mine lavet ca 1.5 cm for høje og de sad helt til da jeg købte dem med en helt alm strømpe i.

 

Efter ca 3-4 mdr blev de løsere og nu passer de perfekt i højden,m men også i formen om mine ben. De er lige til at lyne op nu og der intet luft, men de sidder tæt til uden at stå i mod når jeg lyner op.

 

Horze forhandler De Niro støvler. Synes du skal få dem til at måle og tage mål på dig og støvlerne så du får de rigtige.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook - HER

 

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar :)
Forfatter: 
Dato:  20-07-2016 21:27

Tusind tak for dit svar!! :)

Det var meget brugbart! Jeg har købt dem hos Horze, men vil returnere dem imorgen så, og undersøge om de kan laves på mål. For det er en super lækker støvle!! Men kan godt se med det du siger at dem jeg har købt er for løse på det øverste stykke

 

mvh Fanny

0
0
Svar på denne tråd
 
 Giver sig
Forfatter: 
Dato:  24-07-2016 17:29

Læder giver sig kun hvis der lægges belastning på.. Dvs at hvis de er løse giver de sig ikke der, men hvis de strammer et sted vil de give sig der.

hvis det er Young modellen du har købt til.. Hmm.. Godt 2000 så laves den ikke på mål..

Deres måle støvler starter ved 3600 mener jeg.

håber du kan bruge mit svar.

mvh

trine

 


Saxo Special

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider