Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Prix st. George debut..
Forfatter: 
Dato:  02-04-2016 21:44

Så fik vi sørme vores Prix st. George debut i dag ude i egen klub.

 

Det var blot en bedømmelses/gennemridnings klasse og Lara var bare så fin.

 

Vi får desværre kikset de 5 changementer for hvert 4. spring (ret belastende, øv - og det var udelukkende min skyld). Dette indløste et 3 tal. Så fik vi nogle 5 taller også; en skridt piruette hvor hun skruer til sidst, en galop piruette som blev lige stor nok og en sidetravers i trav hvor bagparten lige var foran i starten.

 

Men eller svar hun rigtig god og jeg er så stolt.

 

Så stolt over at have fået lov til at uddanne denne her dejlige hest. Lara gør alt for at please mig og hun prøver altid at yde fuldt ud. Jeg er så glad. Hun fortjener sin pension til oktober. Virkelig.

 

Et par - devsærre ikke - så god kvalitets billeder. Solen var ved at gå ned og der var derfor modlys :)

 

I får dem alligevel:

 

Billede

Opvarmning først og fremmest

 

Billede

Lidt trav derudaf

 

Billede

Galop

 

Billede

Galop

 

Billede

Trav

 

Billede

Hovedet

 

 

Billede

Trav, trav, trav

 

 

Billede

En meget træt Lara med sin "hvor var du en dygtig hest" roset :D

 

Billede

En lille piaffe inden vi gik på banen - så blev hun lige sat lidt ekstra og tunet lidt. (laver tit et par piaffe trin inden jeg går på banen for at mærke, at hun er hvor hun skal være mellem hånd og schenkel)


Tak fordi i kiggede med :D

 


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

17
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-04-2016 22:27

Flot!

Overhovedet det at nå til at ride en Prix St. Georg er en bedrift i sig selv - ja det er surt med 3-taller osv, også selvom de var retfærdige, men bare det at have deltaget i så høj en klasse er da noget af en milepæl, som man kun bør være stolt over.

 

Gode billeder, synes faktisk de er enormt pæne med solen der går ned i baggrunden :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd
 
 Ihhhhhhh......
Forfatter: 
Dato:  03-04-2016 09:02

Ihhhh hvor ser du godt i "kjole" :-)

 

Og hvor er I smukke sammen - kan især godt lide travbilledet med solnedgangsbelysning i baggrunden.

 

Lara har da i den grad fortjent en god pension - men hun er jo på toppen og still going strong stadigvæk, så det er med tristhed at jeres samarbejde skal ophører allerede nu. Selvom jeg godt kan forstå ejer sikkert glæder sig til, at få sin dejlige hest hjem :-)

 

mvh Charlotte

2
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffff
Forfatter: 
Dato:  04-04-2016 09:14

Sophie: Tak skal du have :)

 

Ja det er bestemt rigtig fin en bedrift og jeg synes det var sjovt at prøve. Vi må prøve igen til vores eget maj stævne. Det var meget sjovt at gøre det og ja, Lara var bare en stjerne som altid.

 

Nu skal vi til C stævne slut april og til landsstævne d. 8. maj. DM for hold i september (hvis vi kan skabe et hold, for vi mangler stadig lige at finde to ryttere som kan ride de lavere sværhedsgrader)

 

Men nu må vi se :)

 

Charlotet: Mange tak, ja kjolen er figursyet og var så heldig at købe den brugt for meget små penge og den sad bare perfekt på mig :D

 

Det er bestemt lidt trist at hun skal til jydelandet på skovturs pension, men hun fortjener det virkelig. Jeg vil hellere have at hun stopper på højden af sin dressurkarrierer (især også fordi hun har sin ks) Det fortjener hun virkelig. Jeg kan da også mærke der skal mere og mere opvarmning til når vi skal træne nu og hun ikke er 5 år mere ;)

 

Er sikker på ejer glæder sig til at ride nogle gode skovture på hende og lægge et føl i hende næste forår :)

 

Så må jeg se hvad jeg finder på at skulle ride på.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

3
0
Svar på denne tråd
 
 Flot Sandra...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2016 10:23

...superflot!

Jeg kan godt huske dine tidligere indlæg herinde, hvor du var meget "teenage-jeg-ved-alting"-agtig ?, og jeg må sige at du har udviklet dig i den helt rigtige retning ?

 

Du kan jo ride! Så du skal nok finde dig noget godt at ride på.

 

Hilsn Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

3
1
Svar på denne tråd
 
 Ups.....
Forfatter: 
Dato:  05-04-2016 10:26

Jeg glemte at HN ikke kan håndtere de små dimser jeg laver på iPad'en - det første ? Skulle have været sådan en og det næste sådan en

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  07-04-2016 19:39

Tak skal du have for din kommentar :)

 

Den varmer bestemt.


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da
Forfatter: 
Dato:  01-05-2016 19:22

op kunne ik lige kende dig fra cascew tiden må jeg spørge hvad der er sket siden så stort et stil skifte i din ridning uden at være spydig bare nysgerrig


hilsen jeanett

0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  01-05-2016 20:46

Lang historie - du får den absolut korte version.

 

Cashew havde ikke haft det så godt tidligere ridemæssigt da jeg fik ham. Udover han var meget slidt og skæv i kroppen havde han også kissing spine. Hvis han blev presset gik han både ned psyisk, men simpelthen også fysisk. Derfor blev jeg nødt til at ligge min ridestil om til noget som passede ham så HAN kunne fungerer som min ridehest de 6 år han var hos mig. Og det virkede. For både det mentale og det fysiske klarede det fantastisk til han ikke var her mere.

 

Jeg skiftede ridestilen om til det jeg havde lært fra jeg havde Cashew og blandede det sammen med noget mere moderne og mere ala tysk dressurridning, men samtidig med biokemi og hestens hjerne med ind over min ridning. Og det virker åbenbart meget godt :)

 

Jeg er tilfreds, Lara er nået rigtig langt på meget få år og har en fantastisk sund krop trods KS tre steder i ryggen. Samt mine elever jeg underviser er tilfredse og mærker fremgang hver gang. Det er det vigtigste for mig.

 

Det er helt okay du spørg :)


Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Dejlig allround vallak sælges: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/348154/

2
0
Svar på denne tråd
 
 tak....
Forfatter: 
Dato:  02-05-2016 19:52

tak for svar :-) det er dejligt at du har fået glæde ved en ny hest fulgte dig meget med din dejlige cawshe


hilsen jeanett

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider