Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Billeder af sadelrum
Forfatter: 
Dato:  24-11-2015 17:16

Hej HN,
Jeg står og skal lave vores nye sadelrum, som vil høre om nogle vil dele billeder og gode ideer med mig?


Gør livet til en fest, rid islandsk hest <3.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2015 18:18

Jeg vil anbefale folk kun at svare, hvis deres profil i øvigt er anonym og det altså ikke er muligt at spore sig frem til opstaldningsstedet.. :) Ellers kan man risikere at forsikringen ikke dækker ved et eventuelt indbrud.

 

Ikke at jeg på nogen måde mistænker dig TS, men det er jo et offentligt forum, og man ved aldrig hvilke skiderikker der "får inspiration" her.


Med venlig hilsen

Line Madsen

 

 

Fotonørd med ualmindeligt stort F!

 

Se evt. mine billeder på:

www.Line-Madsen.dk

www.facebook.com/FotografLineMadsen

4
1
Svar på denne tråd
 
 Rolig nu!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2015 19:25

 

Jeg kunne også godt bruge noget inspiration da manden har lovet mig et sadelrum.

 

Hvordan man har indrettet sit sadelrum kan man jo nemt lave en skitse af i paint.

 

Den idé jeg har ser sådan her ud:

Billede

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges, evnt. bytte.

2
0
Svar på denne tråd
 
 kort fortalt
Forfatter: 
Dato:  26-11-2015 08:15

rummet måler 3*3,5m dvs 3m bredt -3,5 m langt

 

På den ene langside er der kun skabe fra Ikea. her i ligger underlag, dækner, kasser med diverse plejemidler osv. (ja mange meter skabsvæg, dvs 3 dobbelt skabe ialt 6 døre)

 

På den anden langside hænger sadelknægte samt knager til trenser mv.

 

på kortsiden står en sadel ting i træ til 12 sadler- den bruger jeg til at lægge dækner etc fra på.

 

fungerer fint til mit behov- jeg har ingen pensionærer.

 

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit sadelrum
Forfatter: 
Dato:  26-11-2015 10:14

Mit sadelrum er 3x3 meter da det er en gammel boks som vi har muret op. Vi har isoleret i toppen for at holde lidt varme om vinteren.

 

Jeg er utrolig glad for mit kæmpe store ikeaskab hvor der er plads til underlag, plejeprodukter osv osv.

 

Derudover er jeg glad for min bordplade såjeg kan rense udstyr osv.

 

Jeg har selv malet trætingene og røren således at farven passede til boksene. Jeg har 6 sadelknægte til 3 sadler - og bruger så resten til skridttæpper. Derudover har jeg trådkurve fra IKEA hvor jeg har diverse dækkener, grimer osv.

 

Et par billeder fra da det var helt nyt - den dag idag er der nogle flere ting og rod

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Trine Bach

Dana Crusador - DV 2007

Safians Gomilla - OL 1998

Godsets Unilla - OL 2014

Rockness - DV 2005

3
0
Svar på denne tråd
 
 Sadelrum
Forfatter: 
Dato:  26-11-2015 21:10

Vores sadelrum og rytterstue er slået sammen, så vi kunne nøjes med at lave et rum.

I den ene ende er der toilet og et lille te-køkken.

På den ene lange væg har vi garderobeskabe til udstyr. På modsatte lange væg står et bord og så er der trenseholdere i to etager.

På den sidste væg har vi sadelholdere i tre etager.

 

Enkelt og funktionelt. Deværre har jeg kun et billede taget med ryggen mod sadel og trenseholdere.

 

Billede

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  01-12-2015 17:26

Det kommer vel meget an på om du mener et sadelrum kun til dig og dine heste eller til pensionærer?


Venligst Maluna


***


 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider