Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Kort opdatering med nyt job
Forfatter: 
Dato:  22-09-2015 21:36

Jeg er jo igen begyndt i nyt job, denne gang med springheste.

 

Nu har jeg været her en lille måned og jeg er ret glad for det. Med til jobbet hører også noget lagerarbejde, da de sælger dametøj i store str. Jeg har taget over en del af papirabejdet.

Så heldigvis en meget varieret arbejdsdag, det er jeg så glad for.

 

Jeg har 7 heste der skal arbejdes med, 3 hopper og 4 hingste. De er alle sammen dejlig rolige i forhold til de dressurheste jeg har arbejdet med, så det er jeg så glad for.

 

To af damerne, Stram Op på 8 år (brun) og Orkan på 5 år (rød). Lidt tykke, men vi arbejder med det :)

Billede

 

De er kommet ud på en af de små folde, så de ikke æder sig ihjel

Billede

 

De små, er vel lige knap 1,5 år de her to. De er efter de to damer der over

Billede

 

Lilel video af Orkan. Vi bliver her inde til de alle sammen har fået nok muskler og kondi til at vi kan komme ud på tur.

Video

 

Min egen lille tykke har fået en kæmpeboks. Det er ikke helt beregnet til de små ponyer, det synes hun da er helt fint

Billede

 

Tykke blev så også barberet i går, noget hun synes var skøøønt. Væk med al den varme pels

Billede

 

Vi bor lige ved nogle rideruter, så i dag var vi ude og prøve en af dem. Det blev til knap 8,5 km i trav. Ikke at man ligefrem kan se det på hende.

Billede

 

Billede

 

Cloud har også fået en kæmpeboks og klarer ligevel at sove i sin egen @!#$ hver eneste nat. Det imponerer mig og ikke på den gode måde

Billede

 

Han har også fået en kæmpemark, den går helt ned til enden af skoven og et stort stykke ud til højre i billedet. Lidt ked af det er han dog, der er kun hopper og hingste her så indtil videre må han gå alene. To af hingstene bliver kastreret så håber han kan ende op med at gå med dem.

Billede

 

Lille video fra roundpen. Vi har ikke kommet så langt med ridning, jeg mangler stadig en sadel. Jeg henter en på torsdag og så håber jeg at den kan passe ham

Video

 

Ja, det var vist alt fra os denne gang :)

 


 

Berta - Blandet hoppe 2003. Part søges www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/325043/

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

10
2
Svar på denne tråd
 
 Tak for alle
Forfatter: 
Dato:  04-10-2015 11:55

billederne og film og et stort til lykke med dit nye job, som virker dejligt afvekslende.

 

Læste, du var skuffet over ikke st få kommentarer, og du derfor ikke havde lyst til at lægge nyt ind.

 

Det er jo ærgerligt, da her er dødt nok i forvejen.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder som et
Forfatter: 
Dato:  05-10-2015 09:10

Lyder som et skænt job :-)

 

Og nøj hvor lækkert med at kunne køre tur - er kun "svagt grøn" af misundelse :-)

 

mvh Charlotte

1
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 16:42

Tak for det, det er stadig skønt at være her. Dog er vejret blevet virkelig træls, det er vist ikke til at komme forbi at vi er inde i efteråret nu.

 

Ja, det er rimelig dødt her og selv om jeg synes det er hyggelig at lave de her tråde så er det lidt meningsløst at lave dem hvis man ikke får nogle svar. Så tak for at du vilel smide en til mig :)

 

Jeg elsker at komme ud og køre ture, det er hele grunden til at jeg har heste :)

 

Og jeg kan se der er to der ikke er glade for at jeg har fået nyt job, lurer mon på hvorfro :)


 

Berta - Blandet hoppe 2003. Part søges www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/325043/

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 16:50

Tillykke med det nye job! Og hvor er det nogle dejlige forhold dine firbenede får lov til at hygge sig i


1
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt job
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 05:58

Tillykke med dit nye job, lækre folde og bokse dine egne har fået!

 

Jeg har ikke givet dig tommel ned, men skal jeg gætte på hvorfor du har fået dem, så er det longeringen med indspændinger og ikke at du har fået nyt job der gør det ;)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 longering i stedet for tur
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 09:06

Tillykke med det nye job.

 

Hvad er baggrunden for at longere "indtil de er stærke nok til tur"? Heste bliver da netop stærke af at komme på lange skridtture. Det ville jeg til enhver tid gøre i forbindelse med genoptræning, inden nogen form for arbejde på ridebane...





Marlene


1
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 10:44

De fledste er for tykke til at passe sadelen, de kan knap nok holde til at komme 10 min i longe og med 7 heste så har jeg desværre ikke tid til at ride alle sammen på en times skridtur hver dag. Så er det hurtigere at blive her hjemme og longere indtil vi kan komme ud på tur i lidt højere tempo.


 

Berta - Blandet hoppe 2003. Part søges www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/325043/

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2015 17:29

At jeg longerer med indspænder kan jeg ikke gøre noget med. Det er ikke mine heste og ikke mig der bestemme der. Men de er så løse at det ikke er noget problem. Ellers ville de bare springe rundt med hovedet lige op og det får man sgu ikke nogen muskler af.

 

Jeg varmer altid op uden og de får også springe lidt efter uden indspændinger. Så der er nu maks 10-15 min ad gangen de er har dem på. Samt det må da være bedre med indpsændinger end at der sidder nogen der oppe og har stramme tøjler. De kan i det mindste selv slippe hvis det skal være. Når jeg rider så rider jeg med løse tøjler, jeg er ikke westernrytter for ingenting. Samt mine egne hester går ikke med indspændinger


 

Berta - Blandet hoppe 2003. Part søges www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/325043/

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider