Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 På vej tilbage i form
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 20:34

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Nu syns jeg at Gilbert og mig, for alvor er på vej tilbage i form.

Ny blå hut til mulen i dag, vi fejre at jeg er tilbage i de lange, smalle og stive dressur støvler, og i dag også stod op på venstre side igen

Syns selv at han efterhånden ser helt fin ud under mig igen, og at jeg har smidt nogen af "sofakiloene" pynter jo også på ekvipagen

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

11
1
Svar på denne tråd
 
 Smiler..,
Forfatter: 
Dato:  08-10-2015 23:17

Billede

 

Billede

 

Tak for " likes" til mulen og mig. Vi har har efterhånden aller flest af de gode ture. Hvor jeg igen føler at jeg kan ride

 

vi står jo opstaldet et meget lille sted og lige nu er der desværre kun mig og Gilbert,og så stald ejers egen fjordhest i stalden, så vi mangler nok lidt feedback og snak om vores ridning og udvikling i dagligdagen, så derfor er jeg måske nok lidt rigeligt flittig med oplæg her inden,men der er vist ikke så meget gang i trådene efterhånden, så komentare i diverse tråde inklusiv mine, er godt nok begrænsede.

Lige er par billeder fra min skønne aftentur forleden, fantastisk med efterårs sol og stille vejr

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 07:57

Har ikke noget klogt at sige om ridningen, men hold da op han har et flot ansigt. Og de to sidste billeder er rigtig gode :)


- Kathrine..

To appreciate the beauty of a snowflake, it is necessary to stand out in the cold..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk, smuk dreng
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 16:25

Jeg har fulgt jer herinde.

Hvor er det bare fedt i begge er ved at være fit for fight igen. Han er bare så smuk.

Er det bedvidst du læner dig så meget tilbage? Jeg gør nemlig det modsætte læner mig frem, men det er en vane jeg prøver at slippe af med :)

2
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 18:56

Tak for "roserne" Kathrine og Julie

Der er ikke med vilje at jeg til tider, læner mig lidt rigeligt tilbage Julie

jeg kæmper lidt med min opstilling generelt for tiden. Jeg er udfordret pga hans lidt store rygsving og mine korte ben.

jeg har i mange mange år, været meget forvænt med hans mor, der var verdens nemmeste hest at være på, og jeg må derfor kæmpe for at huske grundridning dvs halve parader, pæne hjørner, og min opstilling, som når jeg red på hende, jo kom næsten helt af sig selv. Og det samtidg med at jeg forsøger at komme tilbage i form igen, så jeg kan kontrollere både min og hans krob samtidig, ikke helt nemt men det går endelig rigtig meget frem af nu

Men undervejs kommer jeg nogen gange til at læne mig for meget bagud, vist en bivirkning af min iver, efter at holde underben i ro og mit sæde aktivt.

billede 6 er ikke perfekt, med dog tættest på, ud af disse snapshots, på hvordan jeg ønsker mig, at jeg kunne side hele tiden.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  10-10-2015 16:26

Jeg er vild med hans smukke aftegn :-) Synes ridningen ser godt ud, og I passer rigtig fint sammen.

 


PAAtvaers

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler...
Forfatter: 
Dato:  11-10-2015 16:57

tak paatvaers jeg syns jo også at han er Smuksak

dejlig du syns vi passer godt sammen, jeg er jo ellers ikke så langbenet så det gør noget he....he.... Så mine små 160 cm, kan virke lidt i udkanten til hans 170+ Cm det er dog mest når jeg står på jorden ved siden af ham, jeg føler mig faktisk ikke lille når jeg rider på ham, ej det er vist en lille hvid løgn, for når han puster sig op og vil løbe rigeligt stærkt i terrænet, ja så føler jeg mig nogen nogen gange lidt som en myer på et franskbrød

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider