Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ungheste ridning som jeg kan lide det :)
Forfatter: 
Dato:  09-09-2015 22:29

Har denne skønne Frederiksborger hoppe i tilridning, og da ejer skulle bruge nogle billeder til en annonce, var hun forbi i sidste uge for at tage nogle, og dem vil jeg gerne dele med jer, da de absolt viser unghesteridning som jeg sætter pris på.

 

Fallulah er 4år og virkelig skøn at arbejde med, og, som altid, når forarbejdet er gjort ordentligt, er der jo ingen ben i at ride rundt på hende, og hun bruger sig så fint.

 

På billederne er det første gang hun går kun på bid(starter dem altid i grime)og det er vel 4. gang jeg traver hende.

 

Nå ikke mere snak, nu til billederne :)

Billede

Billede

Billede
Billede

Billede

 

 

Billede
Billede

 

 

Billede

 

 

Og så lige et af hendes skønne fjæs <3 <3

Billede

 

Er hun ikke skøn??

 


Sagde Sarah Gerding

 

For mere info om undervisning eller hest i ridning, tjek min hjemmeside eller facebook.

 

"Der er én ro, og den beror på, at du er tro, mod det du tror på"

32
6
Svar på denne tråd
 
 Lækkert
Forfatter: 
Dato:  09-09-2015 22:33

Hvor ser det bare lækkert ud


Vh Maria

 

 

Med smukke Harmonie

2
1
Svar på denne tråd
 
 mums med mums
Forfatter: 
Dato:  09-09-2015 22:55

hold da op en lækkermås - og sikke fint hun bruger sin krop - skøøøn ridning og skulderklap til dig :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

2
1
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 08:00

Dejlig afslappet ridning at se på som man kun kan blive glad i låget af og er ellers ikke til røde heste men uha din er godt nok meget smuk er totald vild med hendes udtryk og hun ser så mild og meget femenin ud mange gange held og lykke til jer og endelig flere billeder, mange hilsen fra Lotte


Stolt ejer af Gently Mr.Cody.

1
1
Svar på denne tråd
 
 Hun er så lækker
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 12:04

Ihh så hende også på facebook, hun er bare så smuk.. Øv øv at ens budget ikke er større, for hun er da lige det jeg drømmer om


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 Lækker ridning:)
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 15:57

Og lækker hest, er vild med Frederiksborg! Hvis tidspunktet havde været et andet kunne jeg godt være en interesseret køber:) forstår godt at den er kommet i ridning hos dig:)

jeg rider også en lækker 4-års rød hoppe, hun er dog knabstrupper. På billedet spænder hun lidt for meget fordi vi er til vores første stævne, men hun bliver skam redet BBH:)

 

Billede

 


min daglige lykkepille er et par timer ved hesten:)

 

Følg med på min fb-side Kathrine og Kastanielunds Znif :)

6
1
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-09-2015 17:33


Ja, det er godt nok sympatisk unghesteridning! (y)

Jeg sidder tit og kigger salgsannoncer og der går jeg altid langt uden om de annoncer, hvor en ung hest rides alt for samlet. Nogle gange står der endda i annoncen, at hesten kun er redet en måned.

 

Men den ridning på de billeder der - det ville aldrig skræmme mig væk. Tværtimod! :)

Og forøvrigt... fantastisk smuk hoppe! :)

Heidi

8
1
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-09-2015 00:00

Det ligner i er totalt i balance, afslappet og at hun får brugt kroppen rigtigt.

 

Dejlige billeder :) Hun skal nok blive en fin ridehest.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

3
1
Svar på denne tråd
 
 Ej nu er jeg nyskerrig
Forfatter: 
Dato:  11-09-2015 09:57

Kunne godt tænke mig at vide hvad 2 har givet "dislike" for ?


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

4
1
Svar på denne tråd
 
 Smuk ridning
Forfatter: 
Dato:  11-09-2015 12:58

 

 

Tommel-ned'erne er nok fra nogen, der er jaloux, fordi de ikke selv kan ride så pænt

 


 

 

12
1
Svar på denne tråd
 
 Tommel ned?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2015 17:11

Det kan jo også være nogen, der bliver irriteret over, hvor svært det bliver, at holde fast ved en overbevisning om, at unge heste ikke er stærke nok (begtil?) til at gå med næsen foran lod, når Sarah kan lægge sådan en serie op.

Eller nogen der har ondt i røven over, at der er nogle af Susans basisintruktører, der ser ud til at kunne gøre deres uddannelse til deres levevej.

 

Eller måske bare nogen, der ikke kan lide røde heste

Og så kan det selvfølgelig også tænkes, at der er nogen, der synes at det lidt for meget ligner en sagsannonce - hvem ved.

Jeg synes, det er en fornøjelse at se sådan en tiltalende unghesteridning og håber at se MANGE flere billeder fra Sarah af hendes heste (både egne og træningsheste) og elever.

11
1
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak for alle roserne
Forfatter: 
Dato:  14-09-2015 12:38

Tusind tak for alle roserne, både af hest, ridningen og træningen :) Det øger da helt sikkert motivationen for at dele lidt oftere her inde, at der rent faktisk er nogen der kigger med og kommentere.

 

I forhold til tommel ned, så er det absolut ikke noget jeg tænker over. Jeg ville ønske folk ville skrive deres mening istedet/også, så vi evt. kunne have en sund diskution.

 

Jeg er, som jeg skriver, meget tilfreds med det jeg viser på billederne, og kan 100% stå inde for det, så jeg vil hellere end gerne forklare eller uddybe, hvis der er nogen der synes det er helt tosset :)
Det får jeg jo desværre ikke mulighed for når de blot bruger tommel ned, men det står dem fri for, det ville være tosset hvis alle synes mig, min træning og "mine" heste var helt perfekt :)

 

Men endnu engang tak for alle kommentare :)Vil se om jeg ikke kan få taget nogel billeder af nogen af de andre trænings heste som jeg kan dele med jer :)


Sagde Sarah Gerding

 

For mere info om undervisning eller hest i ridning, tjek min hjemmeside eller facebook.

 

"Der er én ro, og den beror på, at du er tro, mod det du tror på"

6
0
Svar på denne tråd
 
 Lige et enkelt billede mere
Forfatter: 
Dato:  16-09-2015 11:04

Ejer/avler var lige et smut omkring i går igen, og så skulle hun da selv lige prøve hvor skøn en hest hun egntlig har. Jeg havde travlt med at undervise hende, men et enkelt elendigt billede med telefonen kunne det da blive til :)

 

Ihhh jeg elsker at træne uspolerede ungheste hvis nogen skulle være i tvivl.

 

Billede

 


Sagde Sarah Gerding

 

For mere info om undervisning eller hest i ridning, tjek min hjemmeside eller facebook.

 

"Der er én ro, og den beror på, at du er tro, mod det du tror på"

11
2
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-09-2015 14:26
Det er nogle fantastisk dejlig billeder. Lige sådan en ung hest skal rides. Og skønt at se, at hesten går Kif så fint med en anden rytter &#128077;

Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider