Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Endnu en himmelhest...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2015 11:57

Hej HN'ere.

 

Jeg ved ikke, om her snart er nogen, der kan huske mig. Det er længe siden, jeg har været aktiv herinde...

 

Jeg vil bare dele en rigtig trist nyhed med jer. Som egentlig ikke er så ny igen, da det var tilbage i maj månede.

 

 


Min elskede, elskede Lille W...Walde...Walidhar blev sendt til de evige græsmarker i foråret. Kun 5 år gammel

 

 

Det var verdens hårdeste og mest forfærdelige beslutning at tage. Men Walde er et bedre sted nu, hvor han ikke har ondt i sin krop.

 

 

Rene fra Lfoto kom og tog nogle billeder af Walde og jeg, noget tid før W blev lagt til at sove. Dem synes jeg, I skal have lov til at se...

 

 

Walde var en ener... Jeg finder aldrig nogensinde en hest som ham igen. Hold KÆFT hvor har jeg tudet, og hvor jeg dog savner ham - hver evigt eneste dag

 

 

Billede

Foto: Lfoto

 

 

Billede

Foto: Lfoto

 

Billede

Foto: Lfoto

 

 

Billede

Foto: Lfoto

 

Billede

Foto: Lfoto

 

Billede

Foto: Lfoto

 

 

Billede

Foto: Lfoto

 

 

Billede

Foto: Lfoto

 

 

Billede

Foto: Lfoto

 

 

Billede

Foto: Lfoto

 

 

 

 

Mvh. Tine - nu hesteløs...

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2015 12:40

Det gør mig så ondt! Jeg var slet ikke klar over at der var noget galt med ham? Hvad fejlede han?

 

Kæmpe trøste kram

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lang historie... Ingen klar diagnose
Forfatter: 
Dato:  24-08-2015 13:11

Det er svært at sige. Dyrlægerne mener, der var noget neurologisk galt...

Han har været i fuld røntgen, er blevet scannet for forskellige ting, fået lagt blokader ifm. halthedsundersøgelser, og haft utallige pauser og perioder på smertestillende.

 

Han var on/off halt de sidste par år. Kom konstant til skade, og klottede over sine egne ben. Havde nogle mærkelige udbrud adfærdsmæssigt af og til (angst, ikke aggressivt...), som formentlig har været smertebetingede. Hver gang han var fit for fight igen, og vi forsøgte os lidt videre med tilridningen, blev han urentgående.

Dyrlægen vurderede ham til sidst uanvendelig til ridebrug...og han fik lov til bare at gå i nogle måneder. Men han blev ved med at have smerte-dage, så det sidste stykke tid fik han faktisk smertestillende dagligt. Og det var ikke noget holdbart hesteliv i længden.

 

Så jeg måtte tage den tunge beslutning, og se min drøm briste...

Jeg fortryder ikke et sekund. Hverken beslutningen her til slut, eller beslutningen den dag for 3½ år siden, hvor jeg købte ham. W var verdens bedste dreng. Mild og kærlig... Kæmpe personlighed, og den største pleaser. SÅ tillidsfuld og altid en fornøjelse at arbejde med.
Bare så uretfærdigt, at verdens bedste hest var fanget i en krop, der ikke fungerede, som den skulle

 

Billede

 


 

 

______________

 

Tine M

 

 

 

9
1
Svar på denne tråd
 
 åååhhh nej da
Forfatter: 
Dato:  24-08-2015 18:36

Selvfølgelig kan vi huske dig....og du har været savnet. Øv for pokker da, sikke da en trist måde at få nyheder fra dig på. De kære dyr giver os så mange glæder og så mange sorger. Han var vel nok blevet helt fantastisk flot og sikke nogle dejlige billeder, du har fået dig.

Stort kram til dig og meget ked af at høre, at han ikke kunne holde til livet.


Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hesteliv
Forfatter: 
Dato:  24-08-2015 20:56

Øv for den, det var en trist nyhed.

 

Den smukke lille hest, det er bare ikke fair

 

Det gør mig ondt.

 


 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Himmelhest
Forfatter: 
Dato:  24-08-2015 21:01

Åh Tine, det er jeg ked af at læse

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er bestemt husket..!
Forfatter: 
Dato:  24-08-2015 22:41

Er heller ikke så ofte herinde længere. Men når jeg er, så er du en af dem jeg altid kigger efter tråde fra - mht skønne billedtråde og opdateringer. Har fuldt dig fra sidelinien - i mange år! Inkl. dine første tråde om din nye smukke W som jeg glædede mig over på dine vegne. Og som jeg naturligvis var overbevist om ville give dig masser af glæde og gode stunder i masser af år frem.

 

Det gør mig rigtig ondt, at læse, at jeres eventyr skulle slutte allerede. Rigtig ondt.

 

Er slet ikke i tvivl om, at den tid I nåede sammen har været fantastisk. Og hvor er det nogle dejlige og stemningsfyldte billeder du har fået taget af jer sammen.

 

De bedste hilsner

Lone

0
0
Svar på denne tråd
 
 smuk smuk smuk
Forfatter: 
Dato:  25-08-2015 23:11

hold nu fest han var da ellers blevet noget af en smuksak - helt fantastiske billeder og skønne minder. Hvor er jeg ked af at høre at du måtte sige farvel til ham i så ung en alder.

 

Og jo hvem husker ikke alle dine fantastiske tråde :)

 

Håber du finder dig en ny fantastisk følgesvend


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det gør mig ondt
Forfatter: 
Dato:  28-08-2015 00:49

Jeg husker dig bestemt også. Jeg fulgte din historie med først Mette og Tulle, og jeg blev så glad, da du fandt den smukke, blide Walde. Jeg havde ikke forestillet mig, at det skulle ende sådan.

Heldigvis får du flere smukke heste i dit liv, det ved jeg:-)


2
0
Svar på denne tråd
 
 Himmelhest
Forfatter: 
Dato:  31-08-2015 09:36

 

Jo, jeg husker også dine skønne tråde med Walde.

 

Øv, hvor er jeg ked af det på dine vegne.

 

Det er dybt uretfærdigt, især nå så ung og smuk en hest bliver nød til at få sine vinger alt, ALT for tidligt.

 

Kram til dig og held og lykke med at finde din næste stjerne.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/342805/

Islænder hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan godt huske dig
Forfatter: 
Dato:  31-08-2015 09:54

Og det gør mig ondt at W er blevet til en himmelhest

Men nu hygger han sig med Stjerneskud på den anden side er jeg sikker på :)


Mvh Maia

- som stadig savner Frøken Stjerneskud (*?.?.1999 til 9.5.2005)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-10-2015 09:40

Dig glemmer jeg ALDRIG!!!

 

Det gør mig virkelig ondt, du har mistet W

 

Varme tanker og knus herfra!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv øv øv....
Forfatter: 
Dato:  07-10-2015 11:35

STORT trøstekram pga tabet af din smukke hest.

 

Men du har valgt det eneste rigtige for din smukke W.

 

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åhhh, stort kram :,(
Forfatter: 
Dato:  09-10-2015 14:14

Hvor er jeg ked af det på dine vejne, men det lyder til, at du har truffet den helt rigtige beslutning, og du heldigvis er afklaret med det. Jeg håber, at du finder en ny heste-ven, som kan fylde pladsen i dit hjerte.

 

Og nej, dig glemmer jeg aldrig. Mette og Tulle er printet ind i min hukommelse for evigt

 

...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider