Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Stævnejakke og materiale
Forfatter: 
Dato:  20-07-2015 19:34

Hej alle sammen.

 

Jeg har fået den tossede idé, st jeg gerne vil have en ny stævnejakke i blå (ikke at en blå stævnejakke er tosset - men fordi jeg har en forholdsvis ny stævnejakke, brugt 4 gange).

 

Jeg kan egentlig rigtig godt lide min nuværende stævnejakke i sort med sølvpibe ved krave og lommer, samt vores hvide underlag med sølvpibe:

 

Billede

 

Nå, men tilbage til emnet, som sagt vil jeg også gerne have mig en blå stævnejakke, men er der nogen der ved hvilke materiale der er bedst i stævnejakker, softshell/alm. stof eller andet?

 

Min nuværende er ret varm og jeg blive nemt fugtig/svedt på armene i den.

 

Hvad rider i andre med? Smid gerne et billed! Kan i ånde i den eller skynder i jer også at tage den af efter ridtet?

 


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pikeur
Forfatter: 
Dato:  21-07-2015 09:54

Jeg har to stævnejakker - begge fra Pikeur. Den gamle er i uld, og bliver derfor enormt varm at have på, derfor er den nye en polyester-model:

 

www.rideudstyr.com/pikeur/pikeur- staevnejakke-model-epsom- 1948?page=3

 

Den er rimelig luftig at have på, og kan smides i vaskemaskinen, hvilket er praktisk. Jeg synes det er en ok jakke til prisen. Modellen fås i mærkeblå. Kiggede også på Equiline og Amino, men synes de blev for dyre ift. hvor tit jeg tager til stævne.....

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jakke..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2015 20:50

Jeg er vildt glad for min softshell fra pikeur.

Den vejer absolut intet, meget åndbar, let vind og vandtæt og så mærker man faktisk ikke man har den på.

 

Årets første udestævne red jeg i regnvejr, men først da det virkelig stod ned i stænger blev jeg "rigtig" våd. Regnen stoppede selvfølgelig da jeg red ud fra banen og allerede da jeg nåede ned til traileren var jeg så godt som tør!

 

Har for kort tid siden bestilt en dressurkjole, også i softshell. Jeg går ikke tilbage til de gamle jakker ;)

 

At de så samtidig kan smides i vaskemaskinen og kommer ud som ny er jo bare endnu et plus :)

 

Min er en Pikeur Gotha II. Vist egentlig en springjakke, men jeg kan godt li den er så enkel...

 


Mvh Stinne c",)

 

Dressage is dancing with my best friend...

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak
Forfatter: 
Dato:  24-07-2015 07:56

Tak for svar begge to :)

 

Jeg har faktisk forelsket mig lidt i en stævnejakke af mærket Imperial riding i softshell. Men har ingen erfaringer med mærket, samt hvordan en softshell stævnejakke er at ride i.

 

Jeg har en softshell/windbreaker er den er for varm, at ride i, men ved ikke helt om stævnejakkerne er lavet anderledes.

 

Er der nogen der kender til mærket?


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider