Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Vil se CRELIDO afkom
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 21:46

Her en tråd, hvor jeg gerne vil se jeres CRELIDO afkom :D

 

Gerne både VIDEO og billeder.. Beskrivelse af sind, og hvad den bruges til


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Crelido afkom
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 22:59

Jeg købte i december en vallak efter Crelido

Morsiden er angloaraber.

Han skal bruges til military.

Han er stadig meget urutineret, 5 år gammel og blev først tilredet i oktober og indsprunget i februar.

 

Jeg synes, at han er rigtig fornuftig og har et dejligt sind. Han er udemærket gående og godt springende.

Ved endnu ikke hvad han siger til terrænet, da vi har vores første træning tilgode. Forhåbentlig kommer vi afsted her i maj eller juni.

 

Jeg valgte et Crelido afkom til military da han netop er dobbeltbegavet og har lavet både gode dressur og springheste.

 

Billederne er fra marts

Billede

 

Billede

Videoen er fra slutning af november, hvor det er 3. gang han løsspringer. Det er fra da jeg var ude at se/prøve ham i forbindelse med køb

Video

 


Karina

 

"Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde"

 

18
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  06-05-2015 23:39

ORV Karina - det var da lidt af en lækkerhaps det der


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 Crelido afkom
Forfatter: 
Dato:  07-05-2015 12:10

Sandie:

 

Tusind tak! Ja, han er en rigtig charmetrold og lidt en lille barbiehest

Jeg er meget spændt på hvad fremtiden bringer med ham.

 

Jeg måtte jo med blødende hjerte sige farvel til Anan i oktober. Hun brækkede forbenet efter et spark på folden.

Vi prøvede i 14 dage med skinne, da bruddet var rigtig pænt og som udgangspunkt godt kunne hele uden operation.

Men det skubbede sig og så var der ikke andet at gøre..


Karina

 

"Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min guttermand...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2015 16:21

Billede

 

Billede

 

... på 14 år som jeg har haft i 7 år.

Han har et helt vidunderligt sind, er ret kold uden at være kedelig og har aldrig forsøgt at sætte mig af. Han er lavet af "jern", og har hos mig kun haft enkelt småskader, men jeg passer også rigtig godt på ham. Jeg er en ældre para-rytter, derfor bliver det kun dressuren, som vi slider med. Han kan lidt af det sjove. Bytter som en drøm, og laver uden prob. 2-ere. Lidt Zig-zag og lidt pifpaf, og på vej med lidt galoppirouetter. Desværre er han ikke særlig selvgående, til gengæld er han fantastisk på tur, og totalt problemfri at køre med og have med i byen. Han er en fest-abe og elsker at komme i byen.

Måske har han også meget selvtillid, da han faktisk kun kan lide sig selv - og mennersker self, så han går på enefold og det passer ham fint, da han altid jager kollegerne væk.

En altid positiv og samarbejdene hest, og min bedste-heste-ven.

Det bliver bare ikke nemmere at have hest


 

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 super dejligt at høre om din hest
Forfatter: 
Dato:  23-06-2015 23:09

Hej

Jeg vil bare sige, at jeg blev helt glad af at læse dit indlæg. Jeg sidder lige nu og leder efter en hingst med et venligt og nervefast sind til min vanskelige og usikre hoppe. Jeg har før haft en raimondo afkom, som var helt fantastisk i hovedet.

hilsen zanny

0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da op
Forfatter: 
Dato:  24-06-2015 14:16

Karina: Hold nu k..t en lækker dreng du har der! Velgående og velspringende og gudesmuk!


Hedin´s Il Divo XX

Inchiline (SWE) XX

Fuldblod - hesten med Xfactor

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Crelido-afkom
Forfatter: 
Dato:  26-06-2015 22:02

Sådan en har jeg også Og jeg knuselsker ham

 

Han er lige blevet 6 år, og har simpelthen det bedste sind. Han er god som dagen er lang. Han kan dog godt komme med et lille buk i ny og næ, hvis det enten bliver for sjovt, eller han synes det bliver for svært på dressurbanen. Men intet ondt og kun små hop. Han er cool at have med til stævner, kigger lidt, men det er også det.

 

Han er egentlig købt til spring, men jeg har et par knæskader, som aldrig vil gå væk Heller ikke med operationer, som jeg har prøvet. Så han er blevet til en dressurhest, da mine knæ ikke kan holde til landingen i spring, da de låser.

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


 

Er den lykkelige ejer af skønne Crescendo...

R.I.P. min vidunderlige lille grå

3
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har denne smuksak
Forfatter: 
Dato:  06-08-2015 21:53

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Chanel Blue er efter Crelido / Caribik / Contendro I / Lemon Park. hun gjorde sin far ære ved, at blive bedste springhoppeføl ved Katrinelunds følchampionat....

4
0
Svar på denne tråd
 
 Crelido afkom
Forfatter: 
Dato:  16-09-2015 09:45

Jeg har købt en dejlig vallak for to måneder siden efter Crelido med Quatro som morfar.

 

Han hedder Crevill og er 6 år gammel.

Han har det mest fantastiske temperament. Han er rolig og fattet, men kan samtidig godt være vågen og vaks. Han tager alle nye oplevelser i stiv hov

Han er et værre nusse og snakke hoved.

 

Han har gode gangarter og springer med stort mod og kapacitet.

 

Vi er ikke nået så langt i "vores" uddannelse endnu. Men vi har indtil videre startet to små spring stævner hvor vi var fejlfrie ved begge to. Men jeg regner med at vi med tiden skal starte lidt af det hele - dressur, spring, military og trec Han egner sig i hvert fald til det hele.

 

Jeg er HELT VILD med min dejlige dreng

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 



Hilsen Suzai







2
0
Svar på denne tråd
 
 Crevill
Forfatter: 
Dato:  17-09-2015 09:33

Suzai:

Tillykke med Crevill!

Jeg var faktisk oppe i Thy og prøve ham 2 gange i forbindelse med køb sidste efterår.

Rigtig dejlig og sød hest :)

 


Karina

 

"Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Karina ofelia
Forfatter: 
Dato:  17-09-2015 19:49
Hej Karina.

Jeg er glad for at du ikke købte ham ;-) jeg er simpelthen så glad for ham. Har du fundet en anden hest?


Hilsen Suzai







0
0
Svar på denne tråd
 
 Suzai...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2015 08:42

Suzai:

 

Ja, jeg købte en anden Crelido vallak.

Det er skimlen øverst i denne tråd :)


Karina

 

"Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde"

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Karina ofelia
Forfatter: 
Dato:  18-09-2015 21:10

åhh jeg havde ikke lige set dit navn stod på den ;-) den er også rigtig fin :-) håber du er blevet glad for ham.



Hilsen Suzai







0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider