Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ponyhygge!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 09:25

Lørdagen brugte jeg ude på midten af en ridebane, for at lege underviser for mine to yngre søskende. Silas, min yngste bror på 9, havde plaget i lang tid om han ikke snart kunne komme ud og ride igen. Så jeg fik en ridehjelm over hans hoved og opsadlet vores søde 3. pony Fie. Det var 2. gang han sad på en Fie, og han er total nybegynder. Men det var fantastisk at hører hans latter når Fie sat i trav og hans gjorde alt for at holde sig på i den svære ponytrav.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Jeg elsker hvordan Fie bare skridter rundt med ham med lange tøjler. Og som i kan se så var longen også unødvendig, og den blev snart taget af. Jeg har desværre ikke flere billeder på min computer af det makkerpar, men min søster har, så der vil komme flere ind af de to snarest!

 

 

Den næste der skulle ride var Signe, min søster på 12. Fie er faktisk hendes pony, men da Signe er blevet alt for stor til hende, er hun kommet op på min pony Starlight. Det er planen at hvis de to kan komme ud af det med hinanden, så kan Signe blive ved med at ride ham, og så kommer han ikke på salgslisten.

 

Signe har kun siddet på Starlight, maks 5 gange. Hun er en nervøs rytter, som skal skubbes lidt ud over kanten. Starlight er en følsom pony, der også skal skubbes lidt ud over kanten.. Så det skal da nok gå godt . Men Starlight hyggede sig, han var glad for at han ikke skulle til at ride dressur, og bare kunne tulle rundt på banen. Signe er begynder, og hendes balance er ikke i top. Så vi arbejder egentlig bare med at hun skal holde sig på. Hendes opstilling er slet ikke godt, så der blev brølet meget "SÅ LÆN DIG TILBAGE!" "KIG OP" "NED MED DE HÆLE" Hun skal nok lærer det engang. MEn være lige sød ved hende HN

 

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Giv gerne en kommentar, eller kom selv op med billeder af ponyhyggeri!


"Horses change lives. They give out young people confidence and self-esteem. They provide peace and tranquility to troubled souls, they give us hope."

5
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 18:47

Hvor er det bare nogle hyggelige billeder... jeg synes de begge ser ganske fornuftige ud på ryggen af ponyerne. Min søn på 4 skreg også af grin de gange han har prøvet at trave. Det der hoppe noget syntes han var sjovt.

 

Her er et billed af ham på lille Tia som vi fik lov at låne et par gange. det var første gang han sad på den hest og jeg fik strenge ordre på at slippe så han selv kunne styre.

 

Billede

 

Og så er det ikke kun ponyer der bliver betvunget af ham

Billede

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

3
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 10:27

Hvor er din søn da bare skøn og modig! Det er ikke alle der tør at sætte sig op på sådan en gås

Kan selv og vil selv!


"Horses change lives. They give out young people confidence and self-esteem. They provide peace and tranquility to troubled souls, they give us hope."

3
0
Svar på denne tråd
 
 124567
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 15:16

Orh hvor jeg pludselig savner at undervise. Det ser simpelthen så hyggeligt ud. Det er så skønt når man kan se at ungerne også har det sjovt med det. :)


//Hilsen Sofie
Glad bogblogger på www.bogslottet.wordpress.com

___________________

Løsdrift i Herlev, Ballerup, Værløse området søges til sød og omgængelig vallak. Med indflytning i Oktober 2015

2
0
Svar på denne tråd
 
 Sofie *Bogslottet*
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 16:15

Ja det er så hyggeligt, især min bror er dejlig at undervise, da man bare kan se på ham at han suger alt til sig som jeg fortæller ham. Min søster kan godt være lidt mere egenrådig, så til hende skal man forklare tingene flere gange til

 

Og det er en skøn følelse når man kan se at det endelig begynder at blive til noget, eller når prikken falder for dem!


"Horses change lives. They give out young people confidence and self-esteem. They provide peace and tranquility to troubled souls, they give us hope."

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 17:32

Mange tak, ja jeg synes jo også bare han er skøn. Der ser ud til at det er nogle rigtig flinke og rare ponyer i har.

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider