Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Fra skrot til slot - ENDELIG!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 13:34

Inspireret af en anden tråd om køberes knap så gode evner til at se muligheder - ja, så tænkte jeg at jeg ville vise mit "Projekt Hus" som nu endelig er helt færdigt

 

Baggang før (det ses ikke så tydeligt, men væggene var STÆRKT turkis!):

 


Billede




Billede

Baggang efter:


Billede




Billede




Billede


Køkken før:


Billede




Billede




Billede




Billede


Køkken efter:

 


Billede




Billede




Billede


Spisekammer før:

 


Billede



Spisekammer efter:

 


Billede


Stue før:

 


Billede

 


Billede

 

Stue (eller stuer - for der er 3 nu) efter:

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede


Badeværelse før:

 


Billede




Billede


Badeværelse efter (der mangler bare et spejl):

 


Billede




Billede

 

Ovenpå er der kontor + 2 værelser, de har fået samme tur, med nye vægge, lofter og trægulve.

 

Alt i alt synes jeg da det har pyntet

 

Trine (Faxa)


68
0
Svar på denne tråd
 
 Meget flot
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 13:39

Det er virkelig blevet pænt.


Venlig hilsen

 

M

 

 

Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! :)

 

Hestepasser/rytter søges til hesten på min profil.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvornår kan du
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 13:39

kigge forbi her?

4
0
Svar på denne tråd
 
 imponerende
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 13:40

Det er godt nok flot arbejde. Det har kostet mange timer.


I am not young enough to know everything (Oscar Wilde)

~

Windsor elite 16,5" fit 4

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flot :-)
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 13:44

Sikke det så ud før

 

Hvad har det kostet alt i alt?


Med venlig hilsen
Bettina


mor til Emma og Clara


0
0
Svar på denne tråd
 
 jsdope
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 14:13

mik27 ?Mieke?: Tak tak - altid rart at andre kan lide det man har knoklet med

 

Buhl: Du siger da bare til - hvem ved - måske jeg skulle slå mig på indretning/renovering fremfor at vende tilbage til kontorarbejde?

 

Ane: Ja timer! Jeg tør slet slet ikke begynde at regne på hvor mange , men fordelen har da været at jeg har kunnet se hvor jeg er kommet til .

 

Bettina (Pirello): Ja, kønt var det ikke! Som bonus kan jeg nævne at man bogstaveligt talt klistrede fast når man rørte noget pga. tidligere ejer var storryger YAIKS!

 

På et af billederne i stuen kan man se en turkis firkant - det er bare ét af de steder hvor man har malet udenom ting .

 

I alt har jeg brugt små 600.000 kr. på at fixe stedet, men det er inkl. ny staldbygning, tilkøb af mere jord, al omlægning af jord + indhegninger, få lavet træbeklædning på en mildest talt søndersprængt gavl og at få lagt fjernvarme ind. Så selvom det er VILDT mange penge når der kun er mig til at betale regningen, så synes jeg faktisk ikke det er så galt - huset kan ihvertfald sagtens bære det hvis det engang skal sælges.

 

Trine (Faxa)


8
0
Svar på denne tråd
 
 Julemadn
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 14:25

Først tænkte jeg "ej hvor bor du pænt!" og bagefter måtte jeg scrolle op igen og fnise lidt mere af det gamle køkken. Tænk at nogen engang har valgt det frivilligt

 



Hilsen Rikke

 

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 jfsipeæ
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 14:28

Tak tak , ja køkkenet var virkelig slemt! Altså et er at skabene ikke er topmoderne , men tænk at man kan lave mad i et køkken hvor det er SÅ tydeligt hvor klamme væggene er, loftet bogstaveligt hænger i laser og gulvet er revnet flere steder

 

Og, ja, der boede faktisk 3 personer i huset da jeg overtog det...

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar.....
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 16:43

Trine

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 17:45

Hold da k*ft hvor er det blevet godt (elsker den sorte trappe )

Her kan man da virkelig se hvor meget det betyder, at man kan se muligheder hvor andre ser skrot

 

Men utroligt at der har boet folk der til det sidste. Knap så lækkert var der jo (Undskyld smiley'en, men det er nu den jeg synes passer bedst nu hvor der ikke er en med kvalme )


Belinda

 

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

 

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hdiaowp
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 20:24

CarolineR: Tak tak

 

B-King: Jeg er også helt vild selv med min sorte trappe (sort med MEGET glans i - det kan mit skodkamera bare ikke rigtigt fange ) - før var den grundlæggende mørkebrun, men med en MASSE afskalninger, farvestrejf af tabt maling og cementrester

 

Synes bestemt ikke -smileyen er forkert - det var STORKLAMT da jeg overtog det!!! I starten skulle det jo bare have en klat maling, men da det første sted jeg malede tabte tapetet, ja så blev det til en gennemgribende renovering istedet med nye vægge, lofter og gulve overalt. Det er jeg rigtig glad for nu

 

Jeg har RIGTIG mange pangfarver på mine ting - men hellere på tingene fremfor på væggene

 

Trine (Faxa)

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så kan...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2013 22:47

...man da tale om før/efter billeder. ;) Super flot arbejde - og hvor var tæpperne da bare ulækre (man kan se gangstier i dem...)


Mette (Fjolle)


Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd
 
 wauuuuuuu :)
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 09:01

Det er godt nok blevet super flot! Sikke et stort stykke arbejde du har lavet - imponerende!

 

Stolene du har omkring spisebordet - hvor er de fra? De er super fede!

 

Bedste hilsner

Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super flot
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 09:05

Stykke arbejde - det er godt nok noget af en forvandling.

Nu må du da kunne nyde dit hjem.

 

Og så synes jeg faktisk du har fået VIRKELIG meget ud af 600.000 - imponerende.


Mvh. Juliette

 

Bedækning tilbydes i 2012 ved palominohingsten Shulay Gold Fever; EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Staldbygning
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 09:15

Det har godt nok lysnet!

 

Du skriver længere oppe at i har brugt 600.000 på en masse ting, bla en ny staldbygning. Her blev jeg så nysgerrig på hvad an kan få af stald for de penge. Må vi se :) ?


Guldhår

 

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

 

Lavfruktan WRAP sælges og leveres

 

Stor ridebane harve sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 10:01

Hold da op det er blevet flot!! Helt nyt hus

 

Jeg synes gulvene er rigtig flotte, hvad er det for noget træ?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jsfkloeø
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 10:22

Nej hvor er jeg glad for at så mange ænder synes om mit hjem !!! Det er jo et at man selv synes det er blevet ok, men noget HELT andet når andre også synes om det.

 

Mette (Fjolle): Jeg var rent faktisk nød til at have maske på da jeg trak tæpperne af, de var ikke klamme - de var MEGA OVERDREVET MULTI MEGET KLAMME ! Jeg er normalt slet ikke så sippet synes jeg - men det hus her - damn min ikke eksisterende sippethed kom på prøve .

 

Mette ?TeamH?: Ja, der er da røget lidt timer , stolene er fra Bilka og har kostet den formidable sum af 200 kr. stykket . Man sidder ekstremt godt i dem, men ved ikke om man kan få dem mere?

 

Richelieu Arabians: Du kan TRO jeg nyder at daffe rundt i mit hus! Lige nu har jeg jo så desværre lidt rigelig tid til det da jeg går ledig og døjer med et skodben lægerne er lidt på bar bund med - men pyt så er der jo en chance for at jeg kan få begyndt på haven i år .

 

Jeg synes faktisk også at der er sket meget for 600.000 kr. - for selv med en tømrerfar, så slipper man altså ikke helt for at betale arbejdsløn ...

 

Guldhår: Man får sådan en stald her (selvdesignet og den fungere til UG!):

 


Billede




Billede




Billede




Billede


MamadahieMarie: Gulvene er faktisk bare det billigste ubehandlede fyrretræsgulv jeg kunne opdrive (når der skal på i hele hytten så spiller prisen lidt ind ). Jeg har så selv luddet det og resultatet er faktisk blevet ret godt selv med mit hysteri om at man ikke må kunne se på tingene at de er "hjemmelavede"



Trine (Faxa)


4
0
Svar på denne tråd
 
 wow................
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 12:30

WoW... Hvor flot !!!!


Venligst Katja

 

* TINKER * GIPSY VANNER *

- Bedækning tilbydes ved "Lillevang´s Gigant".

Føljhingst/Dagens bedste 2013

Fløjhingst 2005

- Se vores hjemmeside

 tinker-dv.123hjemmeside.dk/ 198998996 

  

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 12:50

Det er dæleme sjældent noget efterlader mig så godt som mundlam...men det gør dine billeder virkelig. Både før og efter billederne... For dælen da, du er dygtig til at se mulighederne, og så må du jo eje en vilje af stål...mildt sagt, for det der har jo været et nærmest umenneskeligt hestearbejde. Resultatet taler sit helt tydelige sprog...for sefen det er blevet fantastisk!!!! Og så ELSKER jeg bare din stald...Hvor ER den skøn. Det hele er bare så sirligt og nydeligt, at det er en sand fornøjelse. Al mulig vild respekt herfra!!!!! og så er 600.000 jo ikke meget, når du har fået SÅ meget ud af dem..det er jo for katten helt vildt!!!!!

 

Tror du ikke, at nogle mennesker bare opgiver kampen, og bare lader fuldstændigt stå til?? Jeg tænker at de gamle beboere er gået sådan helt i tomgang...det virker helt depressivt, at man kan give så meget op, og bo i sådan noget, som det nu engang var, da du købte det!!! Det er godt nok sjældent jeg har set noget så fælt!!! Meget sigende overskrift iøvrigt..


Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super fint
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 12:52

Det er virkeligt beundringsværdigt at se, hvad du har fået ud af huset! Stalden ser også top lækker ud, virkeligt imponerende, tak for kigget :)

 

Det må være super tilfredsstillende at bo i et dejligt hus, man selv har kunnet se mulighederne i, og som man selv har sat så fint i stand.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 16:00

hold da helt op hvor er det blevet flot woouw. Kan man leje dig som arkitekt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 mldæsde
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 17:52

ajtak: Tak

 

Zahrah ox 4637: Jeg synes faktisk slet ikke det har været så slemt, men det har HELT klart hjulpet at jeg ikke var nød til at bo i huset mens det blev lavet om! Jeg tror faktisk det er lige dér de fleste ryger i et hul under renoveringer!

 

Jeg har lagt kæmpestor vægt på at tingene skulle være så rengøringsvenlige som muligt, for godt nok HADER jeg ikke at gøre rent, men SÅ meget holder jeg bare heller ikke af det .

 

Stalden er både jeg og hestene simpelthen såååå glade for! Den virker jo som løsdrift, og tøserne NYDER at stå inde i den samme boks og hygge sig (så meget for at de skal have store bokse....)

 

Fordelen ved sådan et projekt her er at det KUN kan blive bedre! Jeg tvivler slet ikke på at tidligere ejere havde "givet op", men tilsyneladende har det stået på igennem flere år, for at blive så klamt - det tager lidt tid.

 

Sandy 2: Ind imellem tager jeg mig stadig i (mere end 1 år efter jeg flyttede ind) bare at tusse rundt og nyde hus, marker og stald .

 

tije *Fylkir*: Må vist hellere lade arkitekterne om at tegne , men jeg elsker at udtænke hvordan man kan løse et problem, og så se det udført. En af mine venner mente helt bestemt at jeg burde sætte stalden i produktion, fordi den er så gennemført nem at lave i alle materialer.

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 jesøfew
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 18:09

Lidt billeder fra hvordan der så ud udendørs, først en gavl der var totalt frostsprængt!:

Billede


Gavl efter isolering og beklædning:

 


Billede


Lidt øhh, nedlagte skure:

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede


Alle selvdøde skure er nu fjernet (mangler et i haven, men det står da i det mindste stadig...) - det pyntede helt vildt!

 

Trine (Faxa)

 




 


4
0
Svar på denne tråd
 
 du skrap
Forfatter: 
Dato:  10-05-2013 23:49
Det ser rigtig hyggeligt ud dejligt hus... Du har fået det så fint :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-05-2013 00:01

Wow sikke en forvandling. Det er blevet rigtig flot .


Hilsen

Lonni


The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now


Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot


www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hfoæsw
Forfatter: 
Dato:  13-05-2013 14:56

Golden (MariQ): Mange tak, synes faktisk selv i starten at huset manglede "Hygge-faktor" - men den kommer heldigvis mere og mere. Tror faktisk det har taget så lang tid at føle mig hjemme fordi jeg først flyttede ind i februar 2012 - men har haft gang i renoveringen siden jeg købte stedet i 2007...

 

Lonni ?Claire?: Det er da ihverfald blevet lidt anderledes at se på

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 STOP MIG!!!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 20:45

For et par år siden lavede jeg denne tråd... og nu har jeg altså behov for et massivt los af en flok ænder!!!

 

Jeg overvejer nemlig at sætte huset til salg og finde noget tættere på mit job (i Århus...)

 

Selvom jeg argumentere i VILDSKAB over for mig selv om det totalt stupide i den plan - så kan jeg ikke lade være med at snage boliger til salg

 

Argumenter IMOD:

  1. Hele hytten er totalt renoveret
  2. Stalden er som den skal være
  3. Hestene trives
  4. Der er kun 10-15 min skridt til nyt superflot ridecenter
  5. Jorden er tør hele året - uanset vandmængder
  6. Der er fjordudsigt
  7. Supergode naboer
  8. Osv osv osv

Argumenter FOR:

  1. 125 km. frem og 125 km tilbage hver dag på job er LANGT!!!
  2. ØHMMMMM se pkt 1...

Så ænder - vrist så lige den idiotiske "nyt hus" plan fra mig igen en gang for alle!!!!!

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 21:06

Hmm det er da nemt nok. Hvis du flytter så risikere du at de nye ejere graver haven op og finder de indbrudstyve du har gravet ned :D sorry, kunne ikke lige lade være.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

4
0
Svar på denne tråd
 
 Hey hey...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 21:24

...hver tråd for sig tak - blev sqi da helt snotforvirret her sidst på arbejdsdagen ...

 

Men JA - godt argument!!! (øhm og hvis PET læser med på HN, så har jeg altså INGEN gravet ned på min matrikkel - jeg fandt dem aldrig )

 

Trine (Faxa)


2
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 21:54

Altså, jeg ville, hvis jeg var dig, få en ejendomsmægler ud og vurdere ejendommen. For at se hvad den er værd ift det du har puttet i den. :-) Det ændrer for det meste en hel del ved ens syn på et muligt salg.


- Sascha & Fame <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

- nu også forhandler af Cowboy Magic

1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 21:54

Hæhæ.... alt hvad du siger kan og vil blive brugt imod dig


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 jifoøserjew
Forfatter: 
Dato:  26-02-2015 22:14

Sascha (Fame): "Desværre" er det lige modsat her - huset er lige blevet vurderet ifm omlægning af lån, og "vurdering til her og nu salg" ligger ca. 300.000 kr. over hvad jeg skylder i det - og "salg på normale vilkår" ligger ca. 5-600.000 kr. over det skyldte ... Så der er ingen ko på isen på det punkt (+ jeg har haft 2-3 forespørgsler på huset mens jeg har haft det, så er ikke så bange for at det bliver svært at sælge...)

 

AnjaPrice: Schyyyyyyy - lige pludselig tricker vi en eller anden søgefidus

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 12:31

Du kunne også bare slå dig ned som indretnings arkitekt med kontor hjemme, sige jobbet op i Århus og blive boende! Totalt win win

 

Du tænkte endda selv på det: "Buhl: Du siger da bare til - hvem ved - måske jeg skulle slå mig på indretning/renovering fremfor at vende tilbage til kontorarbejde? "

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt hus
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 13:06

 

Jeg hæfter mig lige ved, at du skriver folde som er tørre HELE året.

Kom du ud til mig!

SÅ Skal du med garanti komme til at sætte rigtig meget pris på dine TØRRE folde!

Vores "lopper" (shetlandsponyer) har nu det store svømme mærke efter snart 6 måneders næsten non stop nedbør..

 

Har du overvejet om der findes alternative arbejdspladser i dit eget lokal område?

 

Har du mod på at gå i gang med endnu et husprojekt så hold dig endelig ikke tilbage.

 

 

 

Ps: Heste lærer rimeligt hurtigt at svømme.


 

 

~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

2
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 13:15

Nå ja undskyld, jeg lover at jeg ikke nævner de tyve du har begravet i haven igen... nogensinde.... overhovedet..... Heller ikke selv om de muligvis selv var udenom det.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 13:36

Hvor ser det bare sk*de godt ud !!!

Både hus og stals!!!!

 

Hvis jeg var dig ville jeg blive boende, søge efter andet job tættere på, og når det er fundet sige jobbet op i Århus.

 


Hilsen Ann

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Wow elsker dit hus og dit sted!
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 13:48

Hvor er det godt lavet :)

 

Jeg håber at du måske kan finde en arbejdsplads tættere på, for det må da være svært at skulle af med??!

 

Hvor har du købt de fine reol moduler som du har i din stue?

 


Hilsen Line



0
0
Svar på denne tråd
 
 /(#)P/#(=¤&#h
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 15:26

Anino: Lyder tiltrækkende - men måske en anelse usikkert nu det kun er Buhl der har vist interesse

 

Shagya: Lige netop mine superdejlige tørre folde ville være RIGTIG svære at undvære - og rigtig mange af de huse jeg har smugkigget uden mægler, har netop været søkvåde... Har lært at man skal kigge huse i efterår/vinter perioden, og kan man leve med det der, så kan man også en varm lækker sommerdag

 

Tror bestemt også mulerne ville kunne leve med knap så tørre folde - meeeen jeg er ikke såååå vild med at bo i gummistøvler halvdelen af året

 

Mht. job, så er området bare DRÆNET for kontorjobs - en af ulemperne ved "udkantsdanmark"

 

AnjaPrice: Det var godt - dyyyyyygtiiiiiig (besides - så lover jeg INTET om at jeg ikke graver dem ned hvis jeg støder på dem i fremtiden ) - gad vide om man skal tinglyse at man har nedgravet fjolser på matriklen?

 

Ann1506: Tak tak - problemet er bare at jeg er ret glad for mit job i langtbortistan - så beslutningen er ikke så nem + den lille detalje at der nada er af kontorjobs i området SUK...

 

Line ?Zino? : Ja, det er mega svært! Der er bare sååååå mange fordele og reelt kun afstanden til jobbet som minus

 

Reolerne er (også) købt i Bilka, tror de kostede 299,- for 3 stk. i forskellige størrelser - så det var en billig reol (og når man så også køber 5 af de der ikke så pæne stålreoler til 70 kr. pr. stk. i Ikea og laver et planlagt bryggers om til bibliotek - så har man plads til alle sine bøger )

 

Trine (Faxa)

 


1
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 16:01

Har du ikke mulighed for at arbejde hjemme et par gange om ugen? Så føles pendlerlivet knap så slemt.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kast dig ud i salg...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 16:09

Du starter da bare et nyt "skrot til slot"

 

feks det her:

 

www.edc.dk/sag/8530-hjortshøj/ kaløvej-36-84100944/ ?utm_campaign=boligsid...en_website

0
0
Svar på denne tråd
 
 hidowær
Forfatter: 
Dato:  27-02-2015 19:27

hundiversitetet: Jeg har prøvet at foreslå det til min chef - men han mener ikke det er så hensigtsmæssigt (til hans forsvar skal siges at vi arbejder i "rød zone" dvs. der er sluser, ingen åbne vinduer, koder for at komme ind i bygningen osv - så måske lidt overkill at lave det derhjemme bare for at slippe for at køre )

 

GLRosina ?Primmer?: NOOOOO, det er slet ikke forfaldent nok

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 uha da..
Forfatter: 
Dato:  28-02-2015 10:24

Uha, jeg kan godt forstå du godt vil skære lidt pendler tid af...

 

Det sværeste bliver helt sikkert at få folde som dem du har nu! De er jo fantastiske :-)

 

Husk, det nye hus bør også indehold plads til overnattende veninder og deres heste

 

Kan man ikke søge efter hvilke områder der har sandjord også holde øje i de områder?


 

Rytter af konetypen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Indretning/Renovering
Forfatter: 
Dato:  28-02-2015 16:52

Altså jeg melder mig også gerne i køen, hvis du kan lave alt dét for 600k - ja jeg kan godt forstå du ikke er meget for at rykke fra det igen, hvor er det blevet lækkert og hvor har du været god til at se mulighederne i huset!

 

Men udkants DK stinker til tider, der er ikke mange muligheder mht arbejde - hvilket er ærgerligt, for prismæssigt på boliger er der muligheder - og især hvis man er kreativ og fiks på fingrene! (Hvorfor har jeg ikke også en håndværker-far-mand-etellerandet?!)

 

Men med overskud fra dét hus, kan et nyt projekt måske se lyset? Køb billigt, fiks billigt - sælg dyrt


Rollo

 

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

2
0
Svar på denne tråd
 
 MNSIEØER
Forfatter: 
Dato:  02-03-2015 00:00

Asferg: Kunne da aldrig finde på at købe et sted hvor den lille røde og hans slave ikke kunne overnatte

 

Jeg kan ikke søge kun i område med sandjord da det skifter så meget - MEN jeg bruger tricket at daffe en tur forbi når det sjaskregner og så se om jorden kan leve op til det jeg har

 

Besides så tjek lige Grynderupvejen 39... der kan du jo næsten spytte over

 

Rollo: Jeg synes også det er MEGA ærgeligt at div. arbejdsgivere ikke ser et større lys i udkantsdanmark - på den anden side så har vi da plads nok

 

Jeg kører også efter taktikken med at købe billigt - og så vel at mærke KUN købe noget som andre også gider købe af mig senere hvis alt går galt. Ville ALDRIG købe billigt, og det så var det eneste posetive at sige - beliggenheden (også i udkantsdanmark) er bare nød til at være i top hvis man skal kunne sælge hurtigt.

 

Trine (Faxa)

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor lang tid
Forfatter: 
Dato:  15-03-2015 10:24

tager det dig at køre de 125 km hver vej?


 

Christina

Tilredet pony 1.25 - .130 i stg købes for veninde,

Jylland, max 5000



0
0
Svar på denne tråd
 
 Grynderupvejen
Forfatter: 
Dato:  15-03-2015 12:56

Jeg tjekkede lige Grynderupvejen på vej til SFO for en uges tid siden.

 

Der stod blankt vand på en mark lige bag huset, selvom der ikke engang stod vand på mine den dag. Så den er vist et NO GO.


 

Rytter af konetypen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hærvejs motorvej
Forfatter: 
Dato:  15-03-2015 12:59

PS.

 

Jeg var lige ved at tjekke den der planlægning af hærvejs motorvejen ud, det ser ud til den løber lige gennem den der ejendom, eller meget tæt på.

 

 

Tjek her, når du kigger ejendom i området.

 

arealinformation.miljoeportal.dk/ distribution/?Project=89efed9e-ce37- 425c-8c84-02ce034b7fbc


 

Rytter af konetypen

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 HDUWÆH
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 16:08

Skingur: Afhængigt af de andre trafikanter, så tager det fra ca. 1.15 til 1.30 min hver vej.

 

Asferg: Du er min VEN !!! Jeg vil IKKE fravælge mine superdejlige året rundt tørre folde for noget! Så hellere køre lidt ekstra...

 

Hærvejsmotorvejen havde jeg slet ikke skænket en tanke, men den kommer da bogstaveligt talt LIGE i baghaven - ikke et hit, forstår bedre hvorfor huset ikke koster mere FNYS!

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 1235334
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 20:53

Har du overvejet at udleje det?

 

Jeg kan godt forstå, at du ikke vil bruge så lang tid på transport, det er livet simpelthen for kort til..

0
0
Svar på denne tråd
 
 JNSIOØE
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 21:34

Heidi ?86?: Pyhhh, det tør jeg ikke, mine forældre har før i tiden haft lidt udlejning - og jeg kan godt huske hvordan lejlighederne som oftest så ud når de blev returneret

 

Fra skrot til slot er meget skægt - men kun ÉN gang pr hus !

 

Jeg tror jeg er blevet enig med mig selv om at skrotte ideen om at flytte - for at finde noget tilsvarende i Århus-området, det er tilsyneladende håbløst... Har for "sjov" søgt på boliger op til 2 mill. og der er stadig ikke nogen af dem der tiltaler mig. Enten er indretningen dum, eller også skal ALT laves om, eller også falder de på kravet om de tørre folde...

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 10:58

Lidt off topic men hvor er de der flotte hvide spisestuestole fra?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 kføwiæl
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 15:32

CarolineR: Stolene er købt i Bilka, til den vilde sum af 200 kr. pr. stk - ved ikke om de har dem mere... Men de er SUPER at sidde i!

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 20:46

Må lige tjekke. De er super flotte! Ellers kan de måske findes second hand

0
0
Svar på denne tråd
 
 CarolineR
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 21:28

Det er da forsøget værd - og skulle de være lidt nassede, så hjælper en omgang autovask

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider