Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Klubmesterskab og højdespring
Forfatter: 
Dato:  28-12-2014 17:34

Sidste søndag var jeg og Preben til klubmesterskab. Vi skulle starte LB* - metoden var en b12.

 

Vi kommer ind og starter, han starter egentlig okay men efter 4 spring og 2 bomme, vælger jeg at tage en "få styr på situationen" - volte, han river normalt aldrig ned og var ikke helt der fremme hvor jeg gerne ville have ham.

Efter volten sprang han 6 spring uden problemer og uden at røre noget...
Da vi kom ud, holdt min far og jeg et lille situations møde, hvor at diskutere hvad vi skulle gøre, ingen af os synes han virkede helt som sig selv og vi blev enige om at trække ham, for han skulle ikke gå og få en masse dårlige spring.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Så gik der en uge, med lidt skridtture.... og masser af hygge og pleje, og så drog vi til Hedensted igen, denne gang for at deltage i den årlige højdespring... Med i traileren havde jeg den dressurhest jeg er springjokey på.

 

Først var det Loui, derhjemmefra var målet at han skulle slappe af, nyde situationen og være glad, vi havde ingen forventninger til ham og var enige om, at sprang han bare et spring var det fint.

Ganske som forventet var han lidt overvældet og gjorde store øjne over alle de mennesker, og ganske som forventet stoppede han 1. gang.... men så skete der noget, pludselig forstod han hvad opgaven gik ud på og fløj derudaf...

Da springet rundede de 110, besluttede jeg at det var sidste spring for os, så vi stoppede imens herren var glad og tilpas.

Billede

 

Billede

 

 

Billede

 

Billede
Billede

 

 

Billede

Ja ha er ikke altid lige nem at følge :-)

 

Så blev det Prebens tur :-) jeg valgte at stoppe ved de 125, for at han stoppede imens ørene var fremme.

Billede

 

Billede

 

Alt i alt en super fin tur med de 2 knægte :-)

Vi slutter af med et billede af den ene af de flotte rosetter vi modtog for vores deltagelse:

Billede

 


Carina Overgaard... Militaryrytter

 

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

 

12
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider