Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Hjælp til fedt staldprojekt
Forfatter: 
Dato:  23-02-2012 23:38

Dette er meget åbne spørgsmål, så alt modtages med taknemmelighed

 

I får først en lidt længere indledning for at I kender baggrunden for mit spørgsmål.

 

Jeg skal lave en opgave til projektstyring. Opgaven går ud på at beskrive hvordan jeg vil gribe et projekt an, planlægning, valg af metoder, økonomi osv.

 

Jeg har tænkt mig at lave en fiktiv forretningplan for en mindre landejendom. Helt overordnet vil jeg bygge/bygge om, en stald med 6-8 bokse, tilhørende mødding osv, div. folde, ridebane og en mindre ridesti på ejendommen. 'Planen' er så at 4-6 bokse skal kunne lejes ud.

 

Det projekt, som min opgave skal handle om, er helt konkret ombygningen/bygningen af stald + møddingsområde.

 

Så skyd løs, hvor store bokse, hvilke rum/faciliteter skal der være eller ville være rare at ha, praktiske overvejelser f.eks. mht. at muge ud, hvilke materialer, køber man indretningen eller laver man det fra bunden osv. osv. Hvem skal man ha tilladelser fra, hvem har faglig viden om den slags, hvem kan evt. gøre indsigelser osv.

 

Jeg er i gang med at læse en del af indlæggende inde på tråden med ejendomme, men som sagt, alt modtages.

 

Det herlige ved den her opgave er jo, at jeg ikke er begrænset at den barske virkelighed



Mvh. Sanne

Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks

Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING!

Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe

Hm ....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider