Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 Venner på Djurs?
Forfatter: 
Dato:  27-05-2014 12:12

Hej derude, :)

 

Jeg er lige flyttet til Djurs og kender ingen her - så derfor vil jeg gerne smide en lille "forespørgsel" ud og se, om der er nogle herfra, der måske kunne være interesserede i at se, om vi har noget til fælles og kan snakke sammen. :)

 

 

Kort om mig er jeg 23 år gammel og har "små interesser her og der" - altså går jeg ikke vildt meget op i ekelte ting, men kan lide at lave lidt af hvert, og har derfor også oftest let ved at snakke med folk, da jeg sagtens kan snakke med om mange forskellige emner.

 

Jeg er ikke udpræget hestemenneske og vil desværre ikke kunne holde ud af snakke om heste i timevis, men jeg synes, hestene er superhyggelige og har en dejlig terapeutisk effekt, hvorfor jeg har min egen lille "hyggehest" som jeg ingen ambitioner har for overhovedet - hun skal bare have det godt. Skal jeg snakke hestetræning går jeg op i at tingene foregår anatomisk korrekt og kan somend både lidt dressur, spring, western og ja.. det hele. Lidt her og der, right. ;)

 

Jeg er kreativt anlagt og utryk er nok det, der optager mig mest. Jeg kan ikke holde mig indenfor faste rammer og er meget spontan og går altid "på gefyhl" - og elsker det! Jeg gør mig heraf godt indenfor flere aktiviteter, og kan også sagtens lave mad selv om, at jeg ikke kan følge en opskrift om det gjaldt mit liv. :P

 

Jeg søger intet bestemt - som det nok kan forstås kan jeg "hægte mig på" lige dér, hvor der opstår en interesse. Jeg har ikke behov for at se mine venner ofte, men går op i at holde kontakten ved lige. Jeg hader drama - så er det sagt. Og jeg kan virkelig ikke fordrage at shoppe... Men jeg kan meget godt lide katte.

 

Anyway - smid en besked, hvis du har lyst? :)

 



What do you see when your eyes are closed?

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider