Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

 veninder søges Sjælland
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 20:43

Jeg synes egentlig godt veninde-kredsen kan tåle at blive udvidet lidt, har flere gode veninder, men kunne godt bruge et par stykker mere.

 

Jeg bor i Taastrup, men har bil. Jeg er 35 år, har egen hest.

 

Jeg søger veninder til en hygge-aften, en tur i byen, en bio-tur - you name it.

Jeg er ikke den højt-råbende type, men en stille og rolig type som man kan stole på.

 

Skriv hvis du også kunne have brug for at udvide veninde-kredsen lidt.

 

Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 venner
Forfatter: 
Dato:  14-04-2013 20:00

jeg er en frisk pige på 48 år dder også kunne bruge lidt flere venner i et daglige.. jeg er gammel hestepige men er desværre kommet fra det efter min datter har solgt sin hest... og nu arbejder jeg som sosu assistent, og starter ny uddannelse som sygeplejeske fra september.. skriv endeligt noget mere hvis du har lyst..

Bettina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsaa
Forfatter: 
Dato:  18-04-2013 15:22

Kunne da være helt vildt hyggeligt at møde nogen nye veninder , kommer selv jyderup , ved Holbæk , du kan finde mig på facebook hedder Camilla bjørn jørgensen mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 veninder på sjælland
Forfatter: 
Dato:  03-05-2013 12:24

hejsa

jeg kunne da godt være med på en cafe tur eller lignende. er 33, og har part på en 14 årig araber hoppe, vi rider akademisk, men jeg har også redet en del engelsk dressur. kan fanges på 31214778, hvis du er frisk :)

/sarah

0
0
Svar på denne tråd
 
 20 min. kørsel fra Tåstrup
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 13:03

Jeg kunne også sagtens tåle, at venindekredsen blev lidt større

 

Jeg er knapt 35, bor sammen med min mand på 42, har en datter på 13 og et "låne-barn" hver anden weekend.

Vi har to heste (min mand rider også), min er en lille rød trakehner og min mands er en stor og godmodig lidt ældre herre. Jeg rider primært dressur og min mand er først ved at lære det hele og hyggerider.

 

Jeg bor ca 20 min. kørsel syd for Tåstrup.

 

/Nathasja

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Veninder
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 20:39

Kunne også sagtens tåle at få en veninde eller flere her på Sjælland, til, ja hvad man nu finder ud af og har lyst til, bio, cafe, motionere

 

Jeg er 30, har egen lille hest, vi er lige startet op med at få undervisning og det går egentlig bare ud på at det skal være rart og sjovt, ingen ambitioner om stævner osv. Jeg bor sammen med min kæreste og vores hund. Vi har lejlighed i Valby, men forestrækker absolut at være i vores skønne sommerhus tæt på Holbæk. Jeg er flyttet fra Jylland til Sjælland, for snart 4 år siden, og ja det kunne være fedt at lærer flere at kende, så jeg er frisk :)


Mvh

Tina Elisabeth

 

Med den enestående

Bøggilds Ichiro Light

 

Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt

 

Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet

 

Kun med hjertet kan man rigtig se

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Frisk 33-årig i 4340
Forfatter: 
Dato:  11-08-2013 21:08

Hejsa

jeg er flyttet fra Taastrup til Tølløse for godt et år siden, og kunne da i den grad godt ønske mig nogle veninder i nærområdet...

Jeg er 33 år, og bor sammen med min kæreste og vores sammenbragte børn (tre piger i alderen 4-6 år).

Jeg har to store Irish cobs, en shetter og en dartmor - alle stående hjemme. Jeg har tabt mit hjerte til den akademiske ridekunst, og får undervisning hver 14. dag...

 

de bedste hilsener

Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 veninder sjælland
Forfatter: 
Dato:  13-10-2013 22:10

Hej

Jeg kunne også godt tænke mig at udvide min vennekreds.

 

Jeg er 32, har en rigtig dejlig 5 års vallak, jeg ride så meget der er tid til, starter også godt stævner når muligheden er der :-)

 

Håber at høre fra jer.

 

Knus;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kalundborg
Forfatter: 
Dato:  13-11-2013 16:16

Jeg er godt nok en del år yngre end jer, altså 19 - men pyt skidt :)

 

jeg er netop flyttet fra Amager - til Borup og fra Borup til Kalundborg (hvor jeg sitter nu og altså har lagt godt 100 km bag os og havd vi kender) med min kæreste på 35.

 

vi har boet der én månede på mandag og kender ingen!!

Så jeg ville bestemt ikke klage med veninder :)


Jeg finder dig Thowra, en skønne dag vil du blive min igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heyy Albertslund kalder
Forfatter: 
Dato:  11-12-2013 18:34

Jeg er jydei eksil herovre i København- nåeh nej det hedder det jo ikke helt herude i Albertslund og jeg kunne altså godt bruge nogle søde venner/veninder at hænge ud med.

 

Jeg er 31, har fast arbejde. Sød og ordentlig og til at stole på. Jeg rider på en dejlig islænder et par gange om ugen.

 

Skriv endeligt hvis du har lyst til at ses, mangler en at se den nye film i bio med osv.

 

Alder ingen hindring

 

Mvh. Johanne


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 god ide
Forfatter: 
Dato:  12-12-2013 14:26

Hey

 

Synes da også det kunne være rart at møde nogle heste-piger og lave lidt ting med, evt mødes og ride en tur (har selv trailer, så kommer gerne lidt rundt med sportskoen)

Er en enlig kvinde på 37, med 2 hjemmeboende børn og en arabervallak i bagagen. Bor i Holbæk området og lige for tiden går jeg hjemme mens jeg læser til sygeplejerske.

Skulle vi arrangere en "date" engang i næste uge ?? Kan godt være hjemme hos mig eller evt mødes på en cafe (eller på hest ??)

 

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ku da
Forfatter: 
Dato:  13-12-2013 17:28

Det kunne da være hyggeligt at mødes :-) jeg kan godt finde en dag i næste uge. Har dog ikke bil


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er frisk på at mødes
Forfatter: 
Dato:  15-12-2013 22:20

Hej. Jeg er 30 årlig stille og rolig typer jeg har plads i mit liv :) jeg har bil og syntes det kunne være hyggeligt at mødes :) mvh Nicole.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideture
Forfatter: 
Dato:  21-03-2014 10:49

Jeg ku også godt bruge nogle flere veninder, da jeg lige er flyttet til området. (4100 Ringsted). Søger også nogle at ride ture med. Er både til stille og rolige ture og lidt længere distance ture.

Får en lille hest, meget snart.

 

Så skriv, hvis det har interesse:)

Bor imellem Ringsted, Køge og Haslev. Kommer til at ride i Maglebjerg skov.

Hilsen Loui, (40 år).

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ville også gerne være med
Forfatter: 
Dato:  24-05-2014 15:23

jeg bor lidt ude fra Roskilde og har pt ingen bil eller hest, men er gamel hestepge. og vil måske have heste igen

 

er 34 år og singel og kunne godt bruge nogne flere venner

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil gerne være med
Forfatter: 
Dato:  25-05-2014 20:31

Jeg kunne godt bruge et par veninder mere, jeg er en ung pige på 40 år, jeg har min egen skønne tinker vallak Hubben Hinkesten, og jeg skal starte mit første Trec stævne d. 15/6 (jeg glæder mig?)

jeg er en stor dyreven, og ellers stille og rolig, jeg bor sammen med min kæreste og min hund og kat?

skriv endelig til mig,også hvis der er nogle af jer andre der mangler en veninde?

hilsen Lisa


 

 

Mange hilsner Lisa.

 

 

Det er helt umuligt sagde tvivlen

Det er alt for farligt sagde frygten

Det er også unødvendigt sagde fornuften

Men du skal gøre det alligevel hviskede hjertet.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg søger også veninder..
Forfatter: 
Dato:  27-05-2014 09:43

hejsa alle i skønne heste tøser..:)

jeg søger også nye veninder, dem jeg har er alle stoppet med hest, så jeg føler mig lidt ene om den dejlige interesse.. jeg er 32 år, bor sammen med min kæreste i dianalund.. jeg har to dejlige muler, jeg rider western på...

hva siger i til at mødes en dag i meget nær fremtid med vores heste, til en dejlig tur ud i de blå?? find mig på facebook mette jakobsen.. jeg rider på min fjordhest på mit profilbillede.. der er jo en del der hedder mette jakobsen...:-) håber at høre fra jer...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lad os allesammen
Forfatter: 
Dato:  03-06-2014 14:12

Mødes?

Er der stemning for en cafe tur eller en ridetur? Jeg rider i skovene omkring ledreborg slot?


 

 

Mange hilsner Lisa.

 

 

Det er helt umuligt sagde tvivlen

Det er alt for farligt sagde frygten

Det er også unødvendigt sagde fornuften

Men du skal gøre det alligevel hviskede hjertet.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider